StPr/25/0463
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
Pracownik zatrudniony na tym stanowisku m.in:
Przygotowuje decyzje o ustaleniu kapitału początkowego osób zamieszkałych za granicą lub zamieszkałych w Polsce z uwzględnieniem okresów ubezpieczenia za granicą, a także za opracowuje korespondencję w takich sprawach.
Przygotowuje decyzje o przyznaniu lub odmowie prawa do polskich świadczeń emerytalno-rentowych ustalanych wg zreformowanych i dotychczasowych zasad podlegających koordynacji na podstawie umów międzynarodowych, a także opracowuje korespondencję w takich sprawach.
Sporządza i przekazuje do właściwych instytucji zagranicznych wnioski o przyznanie lub o zmianę uprawnień i wysokości zagranicznych świadczeń emerytalno-rentowych dla osób zamieszkałych w Polsce.
Miejsce pracy:
06-400 Ciechanów, powiat: ciechanowski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Płocku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- Wymagania mile widziane: -wykształcenie wyższe (administracja, ekonomia, prawo, ubezpieczenia społeczne) -minimum 6 miesięcy pracy związanej z ustalaniem kapitału początkowego i praw do emerytur i rent -znajomość języka angielskiego na poziomie B1 -podstawowa znajomość ustawy o emeryturach i rentach z FUS -podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych -podstawowa znajomość zasad naliczania kapitału początkowego -podstawowa znajomość zawartych przez Polskę Umów bilateralnych w dziedzinie zabezpieczenia społecznego -znajomość rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 883/2004 i 987/2009
Inne wymagania:
Wymagania mile widziane: -wykształcenie wyższe (administracja, ekonomia, prawo, ubezpieczenia społeczne) -minimum 6 miesięcy pracy związanej z ustalaniem kapitału początkowego i praw do emerytur i rent -znajomość języka angielskiego na poziomie B1 -podstawowa znajomość ustawy o emeryturach i rentach z FUS -podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych -podstawowa znajomość zasad naliczania kapitału początkowego -podstawowa znajomość zawartych przez Polskę Umów bilateralnych w dziedzinie zabezpieczenia społecznego -znajomość rozporządzeń Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 883/2004 i 987/2009
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Dołącz do nas jeśli: - jesteś osobą zorientowaną na cel i jakość - potrafisz obsługiwać pakiet MS Office - potrafisz skutecznie się komunikować - lubisz współpracować z różnorodnym zespołem - potrafisz dostosowywać się do zmian - stawiasz swój rozwój na pierwszym miejscu - potrafisz rozwiązywać problemy i radzić sobie w trudnych sytuacjach TO ZACHĘCAMY DO PRZESŁANIA DOKUMENTÓW Wymagane dokumenty: - CV - list motywacyjny ze wskazaniem nazwy stanowiska, o które ubiega się kandydat - dokument potwierdzający wykształcenie (kopia śwadectwa ukończenie szkoły średniej lub dyplom ukończenia studiów). Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty. Pliki w formatach nieobsługiwanych przez e-formularz można załączyć po spakowaniu ich w formacie 'rar' lub 'zip'. Termin, do którego należy składać dokumenty 09-05-2025 Oferujemy: - zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę - możliwość rozwoju zawodowego - świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych - ruchomy czas pracy - system premiowy - atrakcyjny pakiet ubezpieczeń zdrowotnych oraz na życie w PZU Proces rekrutacji odbędzie się w siedzibie Oddziału ZUS w Płocku i obejmować będzie: - ocenę formalną dokumentów kandydatów - pisemny test wiedzy z zakresu wymienionych przepisów - rozmowę kwalifikacyjną Dodatkowe informacje: - umowa na zastępstwo - skontaktujemy się z osobami, które spełniają wymagania formalne drogą mailową lub telefoniczną - za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji w systemie - dokumenty nadesłane po terminie lub niekompletne nie będą rozpatrywane - do składnia ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami - miejsce wykonywania pracy: Inspektorat ZUS w Ciechanowie Rzeczkowska 8 06-400 Ciechanów Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Wyposażenie stanowiska pracy: - sprzęt komputerowy, - sprzęt biurowy. Warunki wykonywania pracy: - spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., - polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, - wiążą się z bezpośrednim kontaktem z klientem ZUS, - konieczność poruszania się po całym obiekcie, - konieczność odbywania podróży służbowych, - budynek 3-piętrowy z windą oraz z pomieszczeniem sanitarnym dostosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych na parterze, - stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na I piętrze - wejście do budynku jest zlokalizowane z poziomu chodnika, - drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatyczne, - w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.