StPr/25/1233
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
Praca na czas określony : 6 miesięcy z możliwością przedłużenia
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie spraw administracyjnych, uzgodnień, obsługi wniosków, wydawania zaświadczeń i innych dotyczących obowiązującego zakresu czynności; 2) prowadzenie spraw dotyczących obiektów budowlanych infrastruktury oczyszczalni ścieków, ujęć wody, sieci kanalizacyjnej i wodociągowej, budowli i urządzeń z tym związanych, infrastruktury gminnego targowiska, budynków magazynowych, gospodarczych i innych budynków stanowiących mienie Gminy Sawin w tym świetlic wiejskich;
3) obsługa spraw związanych z wnioskami o wydawanie warunków przyłączenia do sieci, uzgadnianiem rozwiązań budowlanych i technicznych mających wpływ na sieć wodociągową i kanalizacyjną, kolizji tych sieci z inną infrastrukturą;
4) prowadzenie spraw z zakresu inwestycji i bieżącego utrzymania mienia
Miejsce pracy:
Chutecka 12, 22-107 Sawin, powiat: chełmski, woj: lubelskie
Pracodawca:
Urząd Gminy Sawin
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Prawo jazdy kat. B, Uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń, obsługa programu NORMA, znjomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o gospodarce komunalnej, o gospodarce nieruchomościami. o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych, obsługa Autocad, czytania map i dokumentacji technicznej, znajomość przepisów dotyczacych kalkulowania i rozliczania robót budowlanych, obsługa pakietu MS Office
- doświadczenie zawodowe związane z pracą w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej; doświadczenie w pracy na stanowisku inspektora nadzoru
Inne wymagania:
doświadczenie zawodowe związane z pracą w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej; doświadczenie w pracy na stanowisku inspektora nadzoru
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Janczarek
Nr telefonu:
82 545 97 09
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon