STANOWISKO DS. UTZYMANIA MIENIA I OBSŁUGI INWESTYCJI

STANOWISKO DS. UTZYMANIA MIENIA I OBSŁUGI INWESTYCJI

Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 5 500 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1233

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
Praca na czas określony : 6 miesięcy z możliwością przedłużenia

Zakres obowiązków:
1) prowadzenie spraw administracyjnych, uzgodnień, obsługi wniosków, wydawania zaświadczeń i innych dotyczących obowiązującego zakresu czynności; 2) prowadzenie spraw dotyczących obiektów budowlanych infrastruktury oczyszczalni ścieków, ujęć wody, sieci kanalizacyjnej i wodociągowej, budowli i urządzeń z tym związanych, infrastruktury gminnego targowiska, budynków magazynowych, gospodarczych i innych budynków stanowiących mienie Gminy Sawin w tym świetlic wiejskich;
3) obsługa spraw związanych z wnioskami o wydawanie warunków przyłączenia do sieci, uzgadnianiem rozwiązań budowlanych i technicznych mających wpływ na sieć wodociągową i kanalizacyjną, kolizji tych sieci z inną infrastrukturą;
4) prowadzenie spraw z zakresu inwestycji i bieżącego utrzymania mienia

Miejsce pracy:
Chutecka 12, 22-107 Sawin, powiat: chełmski, woj: lubelskie

Pracodawca:
Urząd Gminy Sawin

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Prawo jazdy kat. B, Uprawnienia budowlane do projektowania i kierowania robotami budowlanymi – bez ograniczeń, obsługa programu NORMA, znjomość ustaw: Kodeks postępowania administracyjnego, o gospodarce komunalnej, o gospodarce nieruchomościami. o finansach publicznych, o ochronie danych osobowych, obsługa Autocad, czytania map i dokumentacji technicznej, znajomość przepisów dotyczacych kalkulowania i rozliczania robót budowlanych, obsługa pakietu MS Office
  • doświadczenie zawodowe związane z pracą w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej; doświadczenie w pracy na stanowisku inspektora nadzoru


Inne wymagania:
doświadczenie zawodowe związane z pracą w jednostkach samorządu terytorialnego lub administracji publicznej; doświadczenie w pracy na stanowisku inspektora nadzoru

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Agnieszka Janczarek

Nr telefonu:
82 545 97 09

Wymagane dokumenty:
Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Dodano: 24.06.2025, 03:30
ID ogłoszenia: 243901
Udostępnij:
Dodano: 24.06.2025, 03:30
ID ogłoszenia: 243901

Zobacz inne oferty

1 800 €netto
Nowe
Avanti Medic
Kißlegg
1 800 €netto
Dodano: 8 godz. temu
1 800 €netto
Nowe
Avanti Medic
Landsberg am Lech
1 800 €netto
Dodano: 8 godz. temu
1 800 €netto
Nowe
Avanti Medic
Neubiberg
1 800 €netto
Dodano: 8 godz. temu
1 800 €netto
Nowe
Pflege mit Herz Polen
Murg
1 800 €netto
Dodano: 7 godz. temu
Do góry