STANOWISKO DS. UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO I PRZEKSZTAŁCEŃ GRUNTÓW W REFERACIE BUDŻETU, OPŁAT I SKARBU PAŃSTWA W WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI

STANOWISKO DS. UŻYTKOWANIA WIECZYSTEGO I PRZEKSZTAŁCEŃ GRUNTÓW W REFERACIE BUDŻETU, OPŁAT I SKARBU PAŃSTWA W WYDZIALE ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI

Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 700 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/24/2455

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN
Wynagrodzenie od 4700 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia.

Zakres obowiązków:
Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/935.html
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

Ogólna charakterystyka:

Pracownik zatrudniony na ww. stanowisku zajmować się będzie prowadzeniem spraw dotyczących przekształceń prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości stanowiących własność Miasta Słupska oraz Skarbu Państwa.

Ważniejsze zadania:

prowadzenie spraw dotyczących przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności na mocy ustawy z 20 lipca 2018 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów;

wydawanie zaświadczeń o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności, zaświadczeń o wysokości opłat związanych z przekształceniem oraz innych informacji, zawiadomień i decyzji administracyjnych;

prowadzenie spraw związanych z przyznaniem pomocy de minimis;

prowadzenie spraw związanych z naliczaniem opłaty przekształceniowej;

rozpatrywanie wniosków o przyznanie bonifikaty od opłat przekształceniowych i opłat jednorazowych;

obsługa systemów finansowo-księgowych i ewidencyjnych w zakresie prowadzonych spraw;

prowadzenie spraw związanych z przekształceniem prawa użytkowania wieczystego na własność na podstawie ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości;

współpraca z VII Wydziałem Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Słupsku;

prowadzenie ewidencji nieruchomości oddanych w użytkowanie wieczyste i gruntów przekształceniowych;

prowadzenie rejestrów oraz przygotowywanie sprawozdań, materiałów zbiorczych itp. w zakresie prowadzonych spraw;


Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Pracodawca:
Urząd Miejski w Słupsku

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące, wyższe (w tym licencjat)
  • Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie: średnie lub wyższe; ogólny staż pracy: w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego minimum 3-letni staż pracy, a w przypadku posiadania wykształcenia wyższego minimum roczny staż pracy; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. Wymagania dodatkowe: mile widziane wykształcenie z obszaru dotyczącego gospodarowania nieruchomościami; mile widziana praca w administracji publicznej (w szczególności w jednostkach samorządu terytorialnego); znajomość przepisów prawnych: 1) ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów; 2) ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości; 3) ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami; 4)ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (w zakresie praw do nieruchomości); znajomość obsługi komputera oraz arkusza kalkulacyjnego; umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętności analityczne, odporność na stres.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie: średnie lub wyższe; ogólny staż pracy: w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego minimum 3-letni staż pracy, a w przypadku posiadania wykształcenia wyższego minimum roczny staż pracy; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. Wymagania dodatkowe: mile widziane wykształcenie z obszaru dotyczącego gospodarowania nieruchomościami; mile widziana praca w administracji publicznej (w szczególności w jednostkach samorządu terytorialnego); znajomość przepisów prawnych: 1) ustawa z dnia 20 lipca 2018 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego gruntów zabudowanych na cele mieszkaniowe w prawo własności tych gruntów; 2) ustawa z dnia 29 lipca 2005 r. o przekształceniu prawa użytkowania wieczystego w prawo własności nieruchomości; 3) ustawa z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami; 4)ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (w zakresie praw do nieruchomości); znajomość obsługi komputera oraz arkusza kalkulacyjnego; umiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, umiejętności analityczne, odporność na stres.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Agnieszka Szwugier

Nr telefonu:
598488321

Wymagane dokumenty:
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego minimum 3-letni staż pracy, a w przypadku posiadania wykształcenia wyższego minimum 1 rok stażu pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); kwestionariusz osobowy; oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji; kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. użytkowania wieczystego i przekształceń gruntów w Referacie Budżetu, Opłat i Skarbu Państwa w Wydziale Zarządzania Nieruchomościami, w terminie do dnia 5 grudnia 2024 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Godziny : 7.30-15.30
Dodano: 26.11.2024, 04:20
ID ogłoszenia: 89953
Udostępnij:
Dodano: 26.11.2024, 04:20
ID ogłoszenia: 89953

Zobacz inne oferty

Do góry