StPr/25/0987
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
złotych brutto - do uzgodnienia
Zakres obowiązków:
Poszukujemy osób myślących o karierze w zawodach medycznych (absolwentów szkół/ uczelni medycznych) lub o współpracy z kadrą medyczną, do ciekawej i rozwijającej pracy. Zostań ASYSTENTKĄ/ASYSTENTEM LEKARZA w ZUS, a wykonując powierzone zadania uzyskasz unikalne doświadczenie pozwalające wykorzystać w praktyce Twój medyczny profil wykształcenia lub doświadczenie z pracą w dużej, stabilnej firmie.
Pracownik zatrudniony na stanowisku w szczególności:
przygotowuje informacje pomocnicze dla lekarza w prowadzonym postępowaniu orzeczniczym / w postępowaniu odwoławczym
wprowadza w systemach informatycznych dane i informacje dotyczące prowadzonych postępowań orzeczniczych
podejmuje w zakresie wskazanym przez lekarza decyzje w prowadzonych postępowaniach w przypadkach nie wymagających rozstrzygnięcia kwestii medycznych
przygotowuje i przedstawia lekarzowi wnioski lub dokumentację z analizy sprawy
opracowuje i podpisuje w imieniu lekarza korespondencję kierowaną do klientów i innych podmiotów uczestniczących w postępowaniu
Miejsce pracy:
Lwowska 2, 41-500 Chorzów, powiat: m. Chorzów, woj: śląskie
Pracodawca:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Chorzowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych, umiejętność rozwiązywania problemów, orientacja na klienta, orientacja na cel i jakość, dobra komunikacja, umiejętność współpracy, nastawienie na rozwój, elastyczność, minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy z kadrą medyczną lub minimum 1 rok pracy w zawodzie medycznym lub minimum 2 lata pracy w zawodzie medycznym lub minimum 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy z kadrą medyczną (wymagany staż - lata: 1), podstawowa znajomość Rozporządzenie Ministra Polityki Społecznej z dnia 14 grudnia 2004 r. w sprawie orzekania o niezdolności do pracy podstawowa znajomość Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 10 listopada 2015 r. w sprawie trybu i sposobu orzekania o czasowej niezdolności do pracy, wystawiania zaświadczenia lekarskiego oraz trybu i sposobu sprostowania błędu w zaświadczeniu lekarskim , podstawowa znajomość ustaw: o systemie ubezpieczeń społecznych, o emeryturach i rentach z FUS, o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa w szczególności z zakresu orzekania o niezdolności do pracy, znajomość przepisów Kodeksu Postępowania Administracyjnego,
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Prosimy o nadesłanie następujących dokumentów: CV list motywacyjny skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie skany dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie zawodowe Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając Aplikuj na dole oferty. Dodatkowe informacje poszukujemy 3 kandydatów na stanowisko proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną oraz test wiedzy z zakresu przepisów podanych w ogłoszeniu skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania formalne oferta niekompletna nie będzie rozpatrywana dokumenty nadesłane po terminie nie będą rozpatrywane
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny - aplikuj przez stronę ZUS

Zaloguj się przez Facebook