StPr/25/0577
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 840 PLN
Zakres obowiązków:
między innymi: dokonywanie wymiaru podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego od osób fizycznych; przyjmowanie i kontrola deklaracji oraz informacji podatkowych dotyczących podatku od nieruchomości, podatku rolnego, podatku leśnego, podatku od środków transportowych; kontrola w zakresie prawidłowości i rzetelności danych zawartych w informacjach i deklaracjach podatkowych; prowadzenie postępowań podatkowych; dokonywanie przypisów, odpisów, korekt i zmian w podatkach lokalnych oraz prowadzenie właściwych rejestrów; planowanie dochodów z tytułu podatków i opłat; kontrola podatników w zakresie wywiązywania się z obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego; udostępnianie akt podatkowych i udzielanie informacji w nich zawartych upoważnionym organom i osobom;
Miejsce pracy:
DWORCOWA 15, 86-160 Warlubie, powiat: świecki, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
Urząd Gminy Warlubie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- obsługa komputera - pakiet programów Office, doświadczenie w pracy w zespole, biegła obsługa komputera, Office, Internet, urządzeń biurowych
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Sylwia Manteufel
Nr telefonu:
523326040
Wymagane dokumenty:
CV; list motywacyjny; wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wg załączonego wzoru na BIP); kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i dodatkowe kwalifikacje zawodowe; podpisane oświadczenie kandydata o niekaralności prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; podpisane oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych; podpisana klauzula informacyjna dla kandydata przystępującego do naboru (wg załączonego wzoru na stronie BIP); oświadczenie o posiadanym obywatelstwie polskim; kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych jest zobowiązany do złożenia kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon