STANOWISKO DS. WYNAJMOWANIA LOKALI WCHODZĄCYCH W SKŁAD MIESZKANIOWEGO ZASOBU MIASTA CHEŁM I WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH W DEPARTAMENCIE NIERUCHOMOŚCI W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

STANOWISKO DS. WYNAJMOWANIA LOKALI WCHODZĄCYCH W SKŁAD MIESZKANIOWEGO ZASOBU MIASTA CHEŁM I WSPÓLNOT MIESZKANIOWYCH W DEPARTAMENCIE NIERUCHOMOŚCI W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 900 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0641

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 900 PLN
(do uzgodnienia) -------- Umowa o pracę na czas określony 6 m-cy z możliwością zatrudnienia na czas nieokreślony

Zakres obowiązków:
Do zadań Pracownika ds. wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu miasta Chełm i wspólnot mieszkaniowych należeć będzie:
1) Współpraca i nadzór zarządcy mieszkaniowego zasobu gminy.
2) Ewidencjonowanie lokali mieszkalnych, które zostały przeznaczone na lokale socjalne.
3) Przedkładanie Prezydentowi Miasta Chełm wniosków osób, z którymi umowy najmu powinny być zawarte zgodnie z obowiązującymi uchwałami Rady Miasta.
4) Kierowanie do zarządcy mieszkaniowego zasobu miasta osób w celu zawarcia umowy najmu.
5) Realizacja przekwaterowań rodzin i osób z budynków przeznaczonych do rozbiórki lub remontu.
6) Ewidencja wyroków sądowych przyznających uprawnienia do otrzymania lokalu socjalnego.
7) Uczestniczenie w eksmisjach z lokali samowolnie zajętych.
8) Prowadzenie ewidencji mieszkaniowego zasobu miasta Chełm, ewidencji uwalnianych lokali, ewidencji wydanych skierowań do zawarcia umów najmu.
9) Prowadzenie dokumentacji związanej z kierowaniem spraw na drogę postępowania sądowego o opróżnienie lokali mieszkalnych.
10) Podejmowanie działań wynikających z ustawy o własności lokali.
11) Sporządzanie sprawozdań i informacji do celów wewnętrznych oraz statystycznych.
12) Dokonywanie kontroli w zakresie ustawy z dnia 24 czerwca 1994 roku o własności lokali.
13) Współdziałanie z innymi Departamentami i ich Wydziałami w Urzędzie w sprawach merytorycznych.
14) Samokontrola wykonanych czynności służbowych na stanowisku pracy.
15) Terminowe i prawidłowe archiwizowanie dokumentów.
16) Dokonywanie kontroli wchodzących w zakres kontroli zarządczej.
17) Wykonywanie w ramach zastępstwa, czynności z innych stanowisk pracy w Departamencie.
18) Ochrona danych przed ich utratą, zniszczeniem oraz niepożądaną modyfikacją i nieuprawnionym do nich dostępem
19) Wykonywanie innych poleceń przełożonego wynikających z potrzeb pracodawcy i odpowiadających kwalifikacjom pracownika.



Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Pracodawca:
Urząd Miasta Chełm

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
  • PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=13966


Inne wymagania:
PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=13966

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
1) życiorys (CV), 2) list motywacyjny, 3) kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), świadectwo ukończenia szkoły średniej, 4) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 5) inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia), 6) kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń potwierdzających staż pracy, 7) referencje (kserokopia), 8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie, 9) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 10) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 11) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, 12) kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia), 13) zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru stanowisko ds. wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu miasta Chełm i wspólnot mieszkaniowych w Departamencie Nieruchomości w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 w terminie do dnia 7 kwietnia 2025 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji stanowisko ds. wynajmowania lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu miasta Chełm i wspólnot mieszkaniowych w Departamencie Nieruchomości w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 28 marca 2025 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135). Uwagi KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM Na podstawie z art. 13 ust. 1 oraz 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych. Administrator Danych Osobowych Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm, za którego czynności z zakresu prawa pracy wykonuje Prezydent Miasta Chełm, adres do korespondencji Urząd Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, [email protected], tel.: (82) 565-20-70. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony danych z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu email [email protected] lub wysyłając list na adres administratora. Cel przetwarzania danych Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Podstawa prawna przetwarzania danych Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych, w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, w procesie rekrutacji jest art. 6 ust. 1 litera b RODO. W odniesieniu do pozostałych danych osobowych podstawą przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 litera a RODO, to jest zgoda, która może być odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (dane szczególnej kategorii) konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Odbiorcy danych osobowych Odbiorcami Państwa danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Administratora oraz dostawcy usług IT. Okres przetwarzania danych osobowych Państwa dane zgromadzone na potrzeby procesu rekrutacyjnego będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacyjnego. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach, wówczas Państwa dane przechowywane będą przez okres wskazany w klauzuli zgody. Obowiązek podania danych osobowych Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w przypadku kiedy będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, w pozostałym zakresie ich wskazanie jest dobrowolne. Przysługujące prawa Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do usunięcia danych osobowych. W przypadku gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie nie ma wpływu na zgodność przetwarzania z obowiązującym prawem, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Prawo wniesienia skargi W przypadku kiedy uznają Państwo, że Urząd Miasta Chełm przetwarza dane osobowe niezgodnie z prawem, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane. Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji: Informujemy, że w ramach prowadzonej rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć oświadczenie: 1. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.) Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób: 1. Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.
Dodano: 29.03.2025, 13:18
ID ogłoszenia: 175111
Udostępnij:
Dodano: 29.03.2025, 13:18
ID ogłoszenia: 175111

Zobacz inne oferty

Do góry