StPr/24/0892
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 350 do 5 600 PLN
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie postepowań administracyjnych w sprawach ustalenia warunków zabudowy i zagospodarowania terenu oraz lokalizacji inwestycji celu publicznego;
2) wydawanie zaświadczeń oraz udzielanie informacji o przeznaczeniu terenów w dokumentach planistycznych;
3) prowadzenie postępowań oraz współpraca z urbanistą podczas opracowywania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego;
4) wydawanie zezwoleń na usuwanie drzew i krzewów;
5) wymierzanie kar za niszczenie drzew, krzewów oraz usuwanie drzew, krzewów bez wymaganego zezwolenia;
6) opracowywanie informacji i sprawozdań z realizacji zadań na stanowisku;
7) nadzór nad placami zabaw na terenie gminy;
8) realizacja zadań z zakresu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu gminy;
9) udział w pracach komisji przetargowej realizującej zadania objęte ustawą prawo zamówień publicznych;
10) prowadzenie analizy możliwości uzyskania dofinansowania inwestycji ze źródeł zewnętrznych oraz pomoc i współpraca w przygotowywaniu wniosków aplikacyjnych oraz innej niezbędnej dokumentacji w celu uzyskania dofinansowania inwestycji ze źródeł zewnętrznych, w tym funduszy Unii Europejskiej.
Miejsce pracy:
66-614 Maszewo 71, powiat: krośnieński, woj: lubuskie
Pracodawca:
URZĄD GMINY MASZEWO
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- prawo jazdy B
- 1) poziom wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i 1 rok stażu pracy 2) umiejętności- znajomość i umiejętność praktycznego stosowania i interpretacji przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków, w szczególności znajomość ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Prawo budowlane, Prawo Zamówień Publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym; o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw, - umiejętność redagowania pism urzędowych oraz decyzji administracyjnych; - biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietu Ms Office, Excel; - wysoka kultura osobista, komunikatywność, dyspozycyjność, sumienność, zaangażowanie, kreatywność samodzielność oraz bezstronność; - posiadanie prawa jazdy kat. B. 3) uprawnienia obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia;
Inne wymagania:
1) poziom wykształcenie wyższe lub wykształcenie średnie i 1 rok stażu pracy 2) umiejętności- znajomość i umiejętność praktycznego stosowania i interpretacji przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków, w szczególności znajomość ustaw: o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, Prawo budowlane, Prawo Zamówień Publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym; o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, oraz aktów wykonawczych do ww. ustaw, - umiejętność redagowania pism urzędowych oraz decyzji administracyjnych; - biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietu Ms Office, Excel; - wysoka kultura osobista, komunikatywność, dyspozycyjność, sumienność, zaangażowanie, kreatywność samodzielność oraz bezstronność; - posiadanie prawa jazdy kat. B. 3) uprawnienia obywatelstwo polskie lub spełnienie wymagań określonych w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia;
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Karolina Bartoszek
Nr telefonu:
683831321 w. 25
Wymagane dokumenty:
. Wymagane dokumenty przy ubieganiu się na dane stanowisko: 1) list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru; 2) CV; 3) oświadczenie dla kandydata ubiegającego się o zatrudnienie; 4) dokumenty potwierdzające wykształcenie (potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem); 5) inne dokumenty potwierdzające kwalifikacje (zaświadczenia o szkoleniach potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem); 6) dokumenty potwierdzające staż pracy (kserokopie świadectw pracy potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem, zaświadczenie o zatrudnieniu); 7) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni paw publicznych; 8) oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 9) oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii; 10) oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie; 11) oświadczenie o stanie zdrowia niezbędnym do pracy na danym stanowisku, 12) klauzula zgody kandydata na przetwarzanie danych do celów rekrutacji w brzmieniu: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszych dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE. List Motywacyjny, CV, wymagane oświadczenia winny być opatrzone własnoręcznym podpisem kandydata do zatrudnienia.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 07:30- 14:30