StPr/25/0943
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw związanych z przygotowywaniem i realizacją inwestycji gminnych oraz zamówień publicznych.
Przeprowadzanie formalno - prawnej procedury zamówień publicznych. Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji przetargowej dla inwestycji gminnych. Udział w komisjach dotyczących postępowań o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i innych przepisów prawa. Udział w opracowywaniu dokumentacji technicznych dla inwestycji gminnych. Opracowanie informacji, sprawozdań i udział w rozliczeniach dotyczących inwestycji gminnych. Opracowywanie dokumentacji wewnętrznej niezbędnej do prawidłowej realizacji procesu inwestycyjnego. Gromadzenie informacji o firmach doradczych, rzeczoznawcach uczestniczących w procesie udzielania zamówień publicznych.
Miejsce pracy:
Górno, powiat: kielecki, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
kontakt przez PUP
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- komunikatywność,pracowitość , biegła obsługa komputera, Microsoft Office, umiejętność obsługi komputera znajomość programów komputerowych oraz umiejętność obsługi urządzeń biurowych
- [Umiejętność 2] : zdolności organizacyjne, analityczne i koncepcyjne [Umiejętność 1] : znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych, Kodeks cywilny, Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowyc
Inne wymagania:
[Umiejętność 2] : zdolności organizacyjne, analityczne i koncepcyjne [Umiejętność 1] : znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych, Kodeks cywilny, Kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowyc
Sposób aplikowania:
za pośrednictwem urzędu
Osoba do kontaktu:
Karolina Szymkiewicz
Nr telefonu:
413671100
Wymagane dokumenty:
CV