STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W WYDZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

STANOWISKO DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH W WYDZIALE ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH

Powiatowy Urząd Pracy w Lesznie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
6 000 - 6 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0668

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 6 000 do 6 500 PLN
- wynagrodzenie zasadnicze w zależności od posiadanego doświadczenia zawodowego w zakresie zamówień publicznych - dodatek za wysługę lat (5-20%) uzależniony od posiadanego stażu pracy oraz dodatkowe wynagrodzenie roczne

Zakres obowiązków:
Osoba na tym stanowisku:
- weryfikuje i opiniuje dokumentację dotyczącą prowadzonych w Urzędzie Miasta Leszna zamówień publicznych i akceptuje je pod kątem zgodności z ustawą - Prawo zamówień publicznych oraz obowiązującymi w Urzędzie Regulaminami Udzielania Zamówień Publicznych,
- prowadzi we współpracy z właściwym merytorycznie wydziałem, postępowania o udzielenie zamówień publicznych o wartości równej lub przekraczającej kwotę 130000 zł netto,
- prowadzi we współpracy z właściwym merytorycznie wydziałem, postępowania o udzielenie zamówień publicznych o wartości poniżej kwoty 130 000 zł netto, ,
- przygotowuje i prowadzi, we współpracy z odpowiednimi komórkami merytorycznymi Urzędu oraz wybranym brokerem ubezpieczeniowym, postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usług ubezpieczenia mienia i odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków na rzecz Urzędu i jednostek organizacyjnych Miasta Leszna wskazanych przez Prezydenta,
- prowadzi rejestr (w postaci elektronicznej) przeprowadzonych w Urzędzie Miasta Leszna, postępowań o udzielenie zamówień publicznych,
- sporządza plan postępowań o udzielenie zamówień oraz jego aktualizację, zamieszcza plan postępowań oraz jego aktualizację na stronie internetowej www.bip.leszno.pl oraz w Biuletynie Zamówień Publicznych,
- bierze udział w pracach Komisji Przetargowych powoływanych w związku z zamówieniami publicznymi,
- sporządza roczne sprawozdanie o udzielonych przez Miasto Leszno zamówieniach publicznych.
Szczegółowy opis stanowiska pracy można pobrać z Biuletynu Informacji Publicznej.
https://bip.leszno.pl/oferta-pracy/13420/stanowisko-ds-zamowien-publicznych-w-wydziale-zamowien-publicznych-2-etaty

Miejsce pracy:
Kazimierza Karasia 15, 64-100 Leszno, powiat: m. Leszno, woj: wielkopolskie

Pracodawca:
Urząd Miasta Leszna

Liczba godzin pracy w tygodniu:
35

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), inne
  • Wymagania niezbędne: - wykształcenie: wyższe, - doświadczenie zawodowe z zakresu zamówień publicznych - znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych (przepisy prawne regulujące problematykę zamówień publicznych), o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie informacji niejawnych, - obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: - wykształcenie: wyższe prawnicze i/lub studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych, - co najmniej roczny staż pracy i/lub doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi w administracji publicznej, - znajomość i umiejętność stosowania przepisów, ustaw i rozporządzeń oraz innych obowiązujących przepisów związanych z realizacją zadań merytorycznych stanowiska, - umiejętność logicznego myślenia, pracy w zespole, wysławiania się i słuchania, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, kreatywność, sumienność, rzetelność, umiejętność dostosowywania się do zmieniającej sytuacji, sprawna organizacja przedsięwzięć, - umiejętność obsługi komputera (pakietu MS OFFICE, w tym Excel) i urządzeń biurowych oraz programów niezbędnych do wykonywania zadań.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: - wykształcenie: wyższe, - doświadczenie zawodowe z zakresu zamówień publicznych - znajomość ustaw: Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych (przepisy prawne regulujące problematykę zamówień publicznych), o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie informacji niejawnych, - obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia. Wymagania dodatkowe: - wykształcenie: wyższe prawnicze i/lub studia podyplomowe w zakresie zamówień publicznych, - co najmniej roczny staż pracy i/lub doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z zamówieniami publicznymi w administracji publicznej, - znajomość i umiejętność stosowania przepisów, ustaw i rozporządzeń oraz innych obowiązujących przepisów związanych z realizacją zadań merytorycznych stanowiska, - umiejętność logicznego myślenia, pracy w zespole, wysławiania się i słuchania, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, kreatywność, sumienność, rzetelność, umiejętność dostosowywania się do zmieniającej sytuacji, sprawna organizacja przedsięwzięć, - umiejętność obsługi komputera (pakietu MS OFFICE, w tym Excel) i urządzeń biurowych oraz programów niezbędnych do wykonywania zadań.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
65 529 81 34

Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny, - wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie - do pobrania ze strony www.bip.leszno.pl (zakładka: Praca - jako załączniki do niniejszego ogłoszenia), - oświadczenia kandydata: o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz dotyczące zgody na przetwarzanie danych osobowych wraz z klauzulą informacyjną wynikającą z RODO - do pobrania z strony www.bip.leszno.pl (zakładka: Praca - jako załączniki do niniejszego ogłoszenia), - kserokopie dokumentów poświadczających posiadane wykształcenie, - dokumenty potwierdzające doświadczenie zawodowe i/lub staż pracy kserokopie świadectw pracy, lub oryginał/kserokopia zaświadczenia o zatrudnieniu, w przypadku trwającego zatrudnienia, lub inne dokumenty. Dokumenty aplikacyjne w formie papierowej należy składać w biurze obsługi lub w Wydziale Kadr i Płac Urzędu Miasta Leszna, ul. Kazimierza Karasia 15 oraz za pośrednictwem poczty na adres Urzędu z dopiskiem: dot. naboru stanowisko ds. zamówień publicznych w Wydziale Zamówień Publicznych (2 etaty), Termin aplikacji dotyczy także ofert przesyłanych pocztą - decyduje data wpływu do Urzędu, W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny: 65 529 81 34 lub 65 529 81 36.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: Termin składania dok. 15.09.2025r. do godz. 12.00
Dodano: 28.08.2025, 05:21
ID ogłoszenia: 301639
Udostępnij:
Dodano: 28.08.2025, 05:21
ID ogłoszenia: 301639

Zobacz inne oferty

Do góry