StPr/25/2192
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
Wynagrodzenie od 5000 zł brutto - w zależności od posiadanego doświadczenia.
Zakres obowiązków:
Link do ogłoszenia o naborze: https://bip.um.slupsk.pl/praca/985.html
Ogólna charakterystyka:
Pracownik na ww. stanowisku będzie wykonywał zadania z zakresu zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i obrony cywilnej wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
Ważniejsze zadania:
planowanie w obszarze zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i obrony cywilnej, w tym opracowywanie i aktualizowanie Miejskiego planu zarządzania kryzysowego;
realizowanie przedsięwzięć w obszarze zabezpieczenia miasta Słupska przed powodzią, w tym opracowywanie i aktualizowanie Planu operacyjnego ochrony miasta Słupska przed powodzią;
realizowanie przedsięwzięć w obszarze zabezpieczenia miasta Słupska na wypadek wystąpienia zdarzenia radiacyjnego, w tym opracowywanie i aktualizowanie Planu dystrybucji preparatu jodowego na terenie miasta Słupska;
udział w opracowywaniu i aktualizacji Planu zarządzania ryzykiem powodziowym;
realizacja przedsięwzięć z zakresu przygotowania Urzędu Miejskiego w Słupsku na wypadek wprowadzenia stopni alarmowych i stopni alarmowych CRP;
wspieranie jednostek organizacyjnych miasta Słupska w zakresie przygotowania na wypadek wystąpienia zagrożeń, w tym wprowadzenia stopni alarmowych i stopni alarmowych CRP, a także sprawowanie nadzoru nad realizacją przedsięwzięć z nich wynikających;
współdziałanie z Referatem Monitoringu i Zarządzania Kryzysowego;
opracowywanie, wdrażanie i aktualizowanie procedur, instrukcji, wykazów i innych dokumentów z zakresu zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i obrony cywilnej, wykorzystywanych przez Referatu Centrum Monitoringu i Zarządzania Kryzysowego;
tworzenie i utrzymywanie na terenie miasta Słupska zasobów ochrony ludności i obrony cywilnej (struktury niezbędne) do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej;
koordynowanie i nadzorowanie realizacji zadań przez podmioty ochrony ludności i obrony cywilnej;
udzielanie wsparcia w przygotowaniu podmiotów ochrony ludności do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej, w tym w zakresie wyposażenia w sprzęt i środki ochrony;
przygotowywanie dla podmiotów ochrony ludności i obrony cywilnej zaleceń odnośnie rodzajów i ilości zasobów ochrony ludności utrzymywanych przez te podmioty;
planowanie liczby i pojemności obiektów zbiorowej ochrony oraz zlecanie do sprawdzenia warunków dla obiektów zbiorowej ochrony, w tym spełniania lub możliwości spełniania warunków dla obiektu zbiorowej ochrony miasta Słupska do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej;
przygotowywanie informacji o stanie przygotowań miasta Słupska do realizacji zadań ochrony ludności i obrony cywilnej;
planowanie oraz organizowanie szkoleń, ćwiczeń i innych form edukacji z zakresu zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i obrony cywilnej;
realizacja przedsięwzięć z zakresu powiadamiania, ostrzegania i alarmowania ludności o zagrożeniach;
utrzymywanie w gotowości systemów wykrywania zagrożeń oraz powiadamiania, ostrzegania i alarmowania o zagrożeniach;
kontrolowanie przebiegu imprez masowych i zgromadzeń.
Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Słupsku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe; ogólny staż pracy: minimum 1 rok stażu pracy; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. Wymagania dodatkowe: ukończone studia na kierunku związanym z zarządzaniem kryzysowym, ochroną ludności i obroną cywilną lub administracją; znajomość języków obcych: znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację; mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej (szczególnie w jednostkach samorządu terytorialnego); prawo jazdy kat. B; znajomość ustaw i wydanych do nich aktów wykonawczych: - ustawa z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym; - ustawa z dnia 5 grudnia 2024 r. o ochronie ludności i obronie cywilnej; - ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym; - ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym; umiejętność sprawnej obsługi komputera i systemów informatycznych; całodobowa zdolność do pracy, w tym w godzinach nocnych, również w weekendy; zdolności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania i prowadzenia negocjacji, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres i zmęczenie, analityczne myślenie, zdolność do podejmowania samodzielnych decyzji, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność prowadzenia szkoleń.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; wykształcenie wyższe; ogólny staż pracy: minimum 1 rok stażu pracy; kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. Wymagania dodatkowe: ukończone studia na kierunku związanym z zarządzaniem kryzysowym, ochroną ludności i obroną cywilną lub administracją; znajomość języków obcych: znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację; mile widziane doświadczenie w pracy w administracji publicznej (szczególnie w jednostkach samorządu terytorialnego); prawo jazdy kat. B; znajomość ustaw i wydanych do nich aktów wykonawczych: - ustawa z dnia 26 kwietnia 2007 r. o zarządzaniu kryzysowym; - ustawa z dnia 5 grudnia 2024 r. o ochronie ludności i obronie cywilnej; - ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym; - ustawa z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym; umiejętność sprawnej obsługi komputera i systemów informatycznych; całodobowa zdolność do pracy, w tym w godzinach nocnych, również w weekendy; zdolności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność argumentowania i prowadzenia negocjacji, kreatywność, umiejętność pracy w zespole, odporność na stres i zmęczenie, analityczne myślenie, zdolność do podejmowania samodzielnych decyzji, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, umiejętność prowadzenia szkoleń.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Szwugier
Nr telefonu:
598488321
Wymagane dokumenty:
życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; list motywacyjny; dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); kserokopie świadectw pracy dokumentujących wymagany minimum roczny staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia w przypadku pozostawania w stosunku pracy, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); kwestionariusz osobowy; oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji; kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem: Nabór na stanowisko: zarządzania kryzysowego, ochrony ludności i obrony cywilnej w Referacie Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego w Wydziale Straży Miejskiej i Zarządzania Kryzysowego, w terminie do dnia 15 grudnia 2025 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim w Słupsku umieszczona jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Zaloguj się przez Facebook