StPr/25/0842
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 2 333 PLN
Zakres obowiązków:
Zadania
- sporządzanie zakresów robót remontowych, inwestycyjnych zgodnie z posiadanymi uprawnieniami budowlanymi, (sanitarnymi, elektrycznymi lub ogólnobudowlanymi)
- sporządzanie kosztorysów inwestorskich robót remontowych, inwestycyjnych w zakresie posiadanych uprawnień
- weryfikacja dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych i remontowych, wykonanych przez zewnętrzną jednostkę projektową
- pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami remontowymi, inwestycyjnymi w ramach posiadanych uprawnień
- kontrolowanie:
- zgodności realizacji robót z obowiązującym Prawem Budowlanym, zawartą umową na roboty budowlane oraz obowiązującymi przepisami
- dokumentów budowy
- rozliczeń materiałowo-finansowych przedstawianych przez Wykonawców na nadzorowanych zadaniach
- przygotowanie i realizacja zadań z zakresu budowy i zakupów środków trwałych (nieruchomości) oraz działalności remontowej, w tym prowadzenie i kompletowanie dokumentacji związanej z działalnością inwestycyjną, remontową oraz stanem technicznym i prawnym obiektów własnych Zakładu użytkowanych przez oddział
- prowadzenie Książki obiektu (C-KOB)
- koordynowanie i wykonywanie przeglądów okresowych w obiektach oddziału oraz przeglądów gwarancyjnych
- współpraca przy tworzeniu projektu planu rzeczowo-finansowego działalności oddziału w zakresie budowy i zakupów środków trwałych oraz projektu planu rzeczowo-finansowego działalności remontowej oddziału
- analizowanie efektywności wykorzystania zasobów lokalowych oddziału, w tym ustalanie i planowanie potrzeb oddziału dotyczących budowy, modernizacji, zakupu, sprzedaży lub najmu nieruchomości, dokonanie oceny możliwości technicznych oraz formalno-prawnych ich realizacji
Oferujemy
- zatrudnienie w stabilnej firmie na podstawie umowy o pracę
- możliwość rozwoju zawodowego
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych
Do składania ofert zachęcamy osoby z niepełnosprawnościami.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy:
- sprzęt komputerowy,
- sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy:
- spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż.
- polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę
- konieczność poruszania się po całym obiekcie
- budynek 5-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi dostosowanymi do potrzeb osób niepełnosprawnych
- stanowisko pracy zlokalizowane w pomieszczeniach biurowych na 1 piętrze
- drzwi przy wejściu do budynku otwierają się automatycznie
- przy wejściu do budynku jest zamontowana platforma schodowa lub transporter schodowy
- w bezpośrednim sąsiedztwie wejścia do budynku znajdują się miejsca parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami.
Miejsce pracy:
Świętej Trójcy 33, 85-224 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Bydgoszczy
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe (budownictwo, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne) - uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie ogólnobudowlanym lub uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych lub w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych - minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w procesie inwestycyjnym z ramienia wykonawcy lub inwestora Wymagania mile widziane: - minimum 2 lata pracy związanej z administrowaniem nieruchomościami Wymagania dodatkowe: - znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych - znajomość ustawy Prawo budowlane - znajomość ustawy o finansach publicznych - umiejętność czytania i weryfikowania dokumentacji technicznej - umiejętność kosztorysowania - umiejętność obsługi pakietu MS Office Jeśli jesteś osobą: - komunikatywną - potrafiącą współpracować - zorientowaną na cel / jakość - nastawioną na rozwój - posiadasz umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych - posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów Zachęcamy do składania dokumentów.
Inne wymagania:
Wymagania Wymagania niezbędne: - wykształcenie wyższe (budownictwo, instalacje elektryczne, instalacje sanitarne) - uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie ogólnobudowlanym lub uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych lub w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych - minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w procesie inwestycyjnym z ramienia wykonawcy lub inwestora Wymagania mile widziane: - minimum 2 lata pracy związanej z administrowaniem nieruchomościami Wymagania dodatkowe: - znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych - znajomość ustawy Prawo budowlane - znajomość ustawy o finansach publicznych - umiejętność czytania i weryfikowania dokumentacji technicznej - umiejętność kosztorysowania - umiejętność obsługi pakietu MS Office Jeśli jesteś osobą: - komunikatywną - potrafiącą współpracować - zorientowaną na cel / jakość - nastawioną na rozwój - posiadasz umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych - posiadasz umiejętność rozwiązywania problemów Zachęcamy do składania dokumentów.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: - CV oraz list motywacyjny ze wskazaniem komórki organizacyjnej i stanowiska o jakie ubiega się kandydat - skany dokumentów potwierdzających wykształcenie, posiadane uprawnienia (przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa) i doświadczenie zawodowe Aplikacje na wolne stanowiska pracy w Oddziale ZUS w Bydgoszczy należy przesyłać tylko elektronicznie poprzez stronę internetową www.zus.pl w ogłoszeniu o pracę kliknąć formularz aplikacyjny Aplikuj i dołączyć wymagane dokumenty. Dokumenty należy przesyłać poprzez formularz aplikacyjny ("Aplikuj") Dodatkowe informacje: - poszukujemy 2 pracowników w wymiarze 0,5 etatu - proces rekrutacji obejmować będzie rozmowę kwalifikacyjną - skontaktujemy się tylko z kandydatami spełniającymi wymagania niezbędne - nadsyłanych dokumentów nie zwracamy - oferty przesłane po terminie nie będą rozpatrywane Termin, do którego należy składać dokumenty 16-04-2025
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny