STANOWISKO DS. ZASIŁKÓW

STANOWISKO DS. ZASIŁKÓW

Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na okres próbny
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 700 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0549

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny

Wynagrodzenie:
od 4 700 PLN

Zakres obowiązków:
Zapewnienie opracowanie decyzji dotyczących przyznawania świadczeń pieniężnych w razie choroby i macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z ubezpieczenia wypadkowego oraz zasiłków pogrzebowych, wypłacanych przez Zakład, z wyjątkiem zasiłków pogrzebowych należących do właściwości WRUM, a w Oddziale zapewnia także przygotowanie dokumentacji do wypłaty świadczeń.

Miejsce pracy:
Juliana Fałata 30, 75-434 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie

Pracodawca:
Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Koszalinie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie zawodowe, średnie ogólnokształcące
  • Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy: Niezbędne: - wykształcenie średnie Mile widziane: - wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne) - minimum 6 miesięcy pracy związanej z obsługą finansową Kompetencje: - podstawowa znajomość Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych, - podstawowa znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa - podstawowa znajomość ustawy o świadczeniach przysługujących z ubezpieczenia społecznego z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych - podstawowa znajomość ustawy o emeryturach i rentach z FUS w zakresie wypłaty zasiłków pogrzebowych oraz potrąceń i egzekucji ze świadczeń - umiejętność obsługi pakietu MS Office, - orientacja na klienta, - rozwiązywanie problemów, - radzenie sobie w trudnych sytuacjach, warunki pracy dla osób z niepełnosprawnościami szczegółówe opisane są w ofercie pracy na stronie www.zus.pl


Inne wymagania:
Wymagania formalne określone dla stanowiska pracy: Niezbędne: - wykształcenie średnie Mile widziane: - wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne) - minimum 6 miesięcy pracy związanej z obsługą finansową Kompetencje: - podstawowa znajomość Ustawy o Systemie Ubezpieczeń Społecznych, - podstawowa znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa - podstawowa znajomość ustawy o świadczeniach przysługujących z ubezpieczenia społecznego z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych - podstawowa znajomość ustawy o emeryturach i rentach z FUS w zakresie wypłaty zasiłków pogrzebowych oraz potrąceń i egzekucji ze świadczeń - umiejętność obsługi pakietu MS Office, - orientacja na klienta, - rozwiązywanie problemów, - radzenie sobie w trudnych sytuacjach, warunki pracy dla osób z niepełnosprawnościami szczegółówe opisane są w ofercie pracy na stronie www.zus.pl

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
dodatkowe informacje: praca 8 godzin w zakresie godzin 6:30/ 8:00 - 14:30 /16:00, szczegółowe informacje na temat oferty pracy znajdują się na stronie: www.zus.pl

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - poprzez aplikację na stronie www.zus.pl
Dodano: 02.04.2025, 06:18
ID ogłoszenia: 179036
Udostępnij:
Dodano: 02.04.2025, 06:18
ID ogłoszenia: 179036

Zobacz inne oferty

Do góry