StPr/25/0936
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
Zapewnia opracowanie spraw i wydawanie decyzji dotyczących przyznania
świadczeń pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i
macierzyństwa z ubezpieczenia chorobowego i świadczeń z tytułu choroby z
ubezpieczenia wypadkowego wypłacanego przez Zakład Ubezpieczeń Społecznych i płatników składek (świadczeń krótkoterminowych) oraz zasiłków pogrzebowych
wypłaconych przez Zakład. Wydaje również decyzje w sprawie zwrotu nienależnie
pobranych świadczeń krótkoterminowych.
Wymagane dokumenty: CV, list motywacyjny, skany dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie.
Dodatkowe informacje: poszukujemy 1 pracownika na stanowisko, proces rekrutacji obejmować będzie test/sprawdzenie wiedzy niezbędnej na oferowanym stanowisku, w zakresie podanym w ogłoszeniu oraz rozmowę kwalifikacyjną , w siedzibie Oddziału ZUS w Pile lub w formie zdalnej przez komunikator internetowy -
wywiad on-line, skontaktujemy się wyłącznie z kandydatami spełniającymi
wymagania formalne, oferty niekompletne, niepodpisane, przesłane po terminie nie będą rozpatrywane, za datę złożenia dokumentów przyjmuje się datę wpływu aplikacji (formularz aplikacyjny).
Poszukujemy pracownika na stanowisko, który będzie realizował
zadania w ramach funkcji ds. zasiłków na stanowisku w przedziale
stanowisk wynikającym z przepisów wewnętrznych Zakładu tj. od referenta do głównego specjalisty.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty należy przesłać przez formularz aplikacyjny wybierając
Aplikuj na dole oferty.
Oferujemy możliwość rozwoju zawodowego, bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
system premiowy.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych jest pracodawcą przyjaznym osobom z
niepełnosprawnościami. Stwarza pracownikom optymalne środowisko
pracy, uwzględniając ich potrzeby. Istnieje możliwość dostosowania
stanowiska pracy i jego wyposażenia do indywidualnych potrzeb osób z
niepełnosprawnościami.
Wyposażenie stanowiska pracy: sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy.
Warunki wykonywania pracy: spełniają warunki określone wymogami bhp i ppoż., polegają na obsłudze komputera powyżej 4 godzin na dobę, konieczność odbywania podróży służbowych, budynek 4-piętrowy z windą oraz pomieszczeniami sanitarnymi.
Miejsce pracy:
Dr. Drygasa 7, 64-920 Piła, powiat: pilski, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
ZAKŁAD UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH ODDZIAŁ W PILE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie branżowe, średnie ogólnokształcące
- Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie. Mile widziane: wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne). Wymagania dodatkowe: podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, podstawowa znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, podstawowa znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, podstawowa znajomość ustawy o emeryturach i rentach z FUS w zakresie ustalania prawa do zasiłku pogrzebowego, podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, umiejętność obsługi pakietu MS Office. Jeśli posiadasz poniższe kompetencje: orientacja na cel, orientacja na jakość, komunikacja, współpraca, elastyczność, nastawienie na rozwój, orientacja na klienta, rozwiązywanie problemów, radzenie sobie w trudnych sytuacjach. To zapraszamy do aplikowania/przesłania dokumentów przez formularz aplikacyjny (Aplikuj na dole oferty).
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: wykształcenie średnie. Mile widziane: wykształcenie wyższe (ekonomia, rachunkowość, administracja, ubezpieczenia społeczne). Wymagania dodatkowe: podstawowa znajomość ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, podstawowa znajomość ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, podstawowa znajomość ustawy o ubezpieczeniu społecznym z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, podstawowa znajomość ustawy o emeryturach i rentach z FUS w zakresie ustalania prawa do zasiłku pogrzebowego, podstawowa znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, umiejętność obsługi pakietu MS Office. Jeśli posiadasz poniższe kompetencje: orientacja na cel, orientacja na jakość, komunikacja, współpraca, elastyczność, nastawienie na rozwój, orientacja na klienta, rozwiązywanie problemów, radzenie sobie w trudnych sytuacjach. To zapraszamy do aplikowania/przesłania dokumentów przez formularz aplikacyjny (Aplikuj na dole oferty).
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Hanna Szlecht
Wymagane dokumenty:
Aplikacja przez stronę ZUS.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: inny, Termin: do 03.11.2025 r.