StPr/25/2253
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 4 806 PLN
+ wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji + dodatek stażowy (od 5% do 20% w zależności od posiadanego stażu pracy)
Zakres obowiązków:
Bieżąca i systematyczna obsługa elektronicznego/papierowego obiegu dokumentów, przygotowywanie materiałów na Kolegium Prezydenta, prowadzenie korespondencji w sprawie lokalizacji obiektów handlowych, przygotowywanie projektów decyzji na umieszczanie reklam i obiektów handlowych w pasie drogowym.
Miejsce pracy:
Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA SIEDLCE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- wykształcenie średnie i 2 lata stażu pracy na stanowisku zbieżnym z zakresem obowiązków lub wykształcenie wyższe (preferowane wykształcenie administracja)
Inne wymagania:
wykształcenie średnie i 2 lata stażu pracy na stanowisku zbieżnym z zakresem obowiązków lub wykształcenie wyższe (preferowane wykształcenie administracja)
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Link do dokumentów - https://bip.siedlce.pl/index.php?type=4&name=bt208&func=selectsite&value%5B0%5D=mnu30&value%5B1%5D=4
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Kandydaci komplet dokumentów aplikacyjnych winni złożyć osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. zezwoleń zajęcia pasa drogowego i utrzymania ulic w Wydziale Dróg do dnia 17.11.2025 r. w siedzibie Urzędu Miasta Siedlce, w pokoju nr 129 lub w Biurze Obsługi Interesanta albo przesłać na adres Urzędu Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu).

Zaloguj się przez Facebook