STANOWISKO DYREKTORA KANCELARII PREZYDENTA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

STANOWISKO DYREKTORA KANCELARII PREZYDENTA W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM

Powiatowy Urząd Pracy w Chełmie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 8 000 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0967

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 8 000 PLN
(do uzgodnienia)

Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków:
1. zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji zadań Kancelarii Prezydenta,
2. wykonywanie czynności związanych z wykonywaniem bezpośredniego nadzoru nad pracownikami Kancelarii,
3. dokonywanie rozdziału spraw między pracowników Kancelarii,
4. dokonywanie kontroli zarządczej w Kancelarii,
5. wykonywanie na bieżąco zadań zlecanych przez Prezydenta Miasta,
6. nadzorowanie realizacji zadań Kancelarii,
7. inicjowanie i proponowanie rozwiązań w zakresie kształtowania pozytywnego wizerunku Prezydenta Miasta,
8. przygotowywanie pism oraz odpowiedzi na listy i zapytania kierowane do Prezydenta Miasta,
9. opiniowanie od strony formalnej i wizerunkowej pism sygnowanych podpisem Prezydenta Miasta,
10. współpraca z mediami,
11. podpisywanie dokumentów sporządzonych w Kancelarii, z zachowaniem udzielonych upoważnień i pełnomocnictw, a w szczególności kierowanych do Prezydenta, Zastępców Prezydenta, Skarbnika, Sekretarza do pozostałych komórek organizacyjnych lub na zewnątrz Urzędu, wniosków o upoważnienia lub pełnomocnictwa, wniosków w sprawach osobowych oraz dotyczących dyscypliny pracy, wszelkich informacji wynikających z zadań Kancelarii,
12. wykonywanie innych czynności związanych z realizacją zadań na stanowisku pracy zleconych przez Prezydenta Miasta,
13. opracowywanie wniosków do Prezydenta Miasta Chełm,
14. samokontrola na stanowisku pracy,
15. prowadzenie i aktualizacja karty informacyjnej.


Miejsce pracy:
Lubelska 65, 22-100 Chełm, powiat: m. Chełm, woj: lubelskie

Pracodawca:
Urząd Miasta Chełm

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ Urzędu Miasta Chełm: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=14106 . Symbol oferty: DOR.2110.28.2025. Jednostka ogłaszająca: Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm. Data ogłoszenia: 2025-05-12. Termin składania dokumentów: 2025-05-22. Wymagane wykształcenie: wyższe. Wymagania związane ze stanowiskiem. Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - wykształcenie: wyższe, - co najmniej 5 lat stażu pracy. Wymagania dodatkowe: - mile widziane wykształcenie prawnicze lub administracyjne lub zarządzanie, - znajomość ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym, - znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, - znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, - znajomość przepisów prawa w zakresie działalności Kancelarii Prezydenta, w szczególności: --- ustawy prawo zamówień publicznych, --- ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, --- ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, --- ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, --- ustawy o sporcie, --- ustawy o finansach publicznych, --- ustawy prawo prasowe, --- ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych, - umiejętność myślenia analitycznego i prowadzenia negocjacji, - biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office, - umiejętność kierowania zespołem, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność, kreatywność, - umiejętności redakcyjne, sporządzania opracowań pisemnych, pozyskiwania informacji, - poprawność i estetyka wypowiedzi publicznej, współpracy z ludźmi, znajomość zasad public relations i obsługi portali społecznościowych, - umiejętność pracy pod presją czasu. Zakres obowiązków: 1. zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji zadań Kancelarii Prezydenta, 2. wykonywanie czynności związanych z wykonywaniem bezpośredniego nadzoru nad pracownikami Kancelarii, 3. dokonywanie rozdziału spraw między pracowników Kancelarii, 4. dokonywanie kontroli zarządczej w Kancelarii, 5. wykonywanie na bieżąco zadań zlecanych przez Prezydenta Miasta, 6. nadzorowanie realizacji zadań Kancelarii, 7. inicjowanie i proponowanie rozwiązań w zakresie kształtowania pozytywnego wizerunku Prezydenta Miasta, 8. przygotowywanie pism oraz odpowiedzi na listy i zapytania kierowane do Prezydenta Miasta, 9. opiniowanie od strony formalnej i wizerunkowej pism sygnowanych podpisem Prezydenta Miasta, 10. współpraca z mediami, 11. podpisywanie dokumentów sporządzonych w Kancelarii, z zachowaniem udzielonych upoważnień i pełnomocnictw, a w szczególności kierowanych do Prezydenta, Zastępców Prezydenta, Skarbnika, Sekretarza do pozostałych komórek organizacyjnych lub na zewnątrz Urzędu, wniosków o upoważnienia lub pełnomocnictwa, wniosków w sprawach osobowych oraz dotyczących dyscypliny pracy, wszelkich informacji wynikających z zadań Kancelarii, 12. wykonywanie innych czynności związanych z realizacją zadań na stanowisku pracy zleconych przez Prezydenta Miasta, 13. opracowywanie wniosków do Prezydenta Miasta Chełm, 14. samokontrola na stanowisku pracy, 15. prowadzenie i aktualizacja karty informacyjnej. Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV), 2. list motywacyjny, 3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), 4. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących zatrudnienia, poświadczających wymagany staż pracy, 5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia), 7. referencje (kserokopia), 8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie, 9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, 12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia), 13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Warunki pracy: 1. praca w systemie jednozmianowym, 2. praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3. praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4. obsługa komputera, faxu, kserokopiarki. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,65 %. Miejsce składania dokumentów. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora Kancelarii Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 22 maja 2025 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Dyrektora Kancelarii Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 12 maja 2025 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135). Uwagi Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM. Na podstawie z art. 13 ust. 1 oraz 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych. Administrator Danych Osobowych Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm, za którego czynności z zakresu prawa pracy wykonuje Prezydent, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, [email protected], tel.: (82) 565-20-70. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony danych z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail [email protected] lub wysyłając list na adres administratora. Cel przetwarzania danych Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Podstawa prawna przetwarzania danych Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych, w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, w procesie rekrutacji jest art. 6 ust. 1 litera b RODO. W odniesieniu do pozostałych danych osobowych podstawą przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 litera a RODO, to jest zgoda, która może być odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (dane szczególnej kategorii) konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Odbiorcy danych osobowych Odbiorcami Państwa danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Administratora oraz dostawcy usług IT. Okres przetwarzania danych osobowych Państwa dane zgromadzone na potrzeby procesu rekrutacyjnego będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacyjnego. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach, wówczas Państwa dane przechowywane będą przez okres wskazany w klauzuli zgody. Obowiązek podania danych osobowych Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w przypadku kiedy będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, w pozostałym zakresie ich wskazanie jest dobrowolne. Przysługujące prawa Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do usunięcia danych osobowych. W przypadku gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie nie ma wpływu na zgodność przetwarzania z obowiązującym prawem, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Prawo wniesienia skargi W przypadku kiedy uznają Państwo, że Urząd Miasta Chełm przetwarza dane osobowe niezgodnie z prawem, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane. Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji: Informujemy, że w ramach prowadzonej rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć oświadczenie: oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.) Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób: Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.


Inne wymagania:
PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ Urzędu Miasta Chełm: https://umchelm.bip.lubelskie.pl/index.php?id=146&p1=szczegoly&p2=14106 . Symbol oferty: DOR.2110.28.2025. Jednostka ogłaszająca: Urząd Miasta Chełm ul. Lubelska 65 22-100 Chełm. Data ogłoszenia: 2025-05-12. Termin składania dokumentów: 2025-05-22. Wymagane wykształcenie: wyższe. Wymagania związane ze stanowiskiem. Wymagania niezbędne: - obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, - brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - wykształcenie: wyższe, - co najmniej 5 lat stażu pracy. Wymagania dodatkowe: - mile widziane wykształcenie prawnicze lub administracyjne lub zarządzanie, - znajomość ustawy o samorządzie gminnym i powiatowym, - znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, - znajomość ustawy o pracownikach samorządowych, - znajomość przepisów prawa w zakresie działalności Kancelarii Prezydenta, w szczególności: --- ustawy prawo zamówień publicznych, --- ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej, --- ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, --- ustawy o działalności pożytku publicznego i wolontariacie, --- ustawy o sporcie, --- ustawy o finansach publicznych, --- ustawy prawo prasowe, --- ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o ochronie danych osobowych, - umiejętność myślenia analitycznego i prowadzenia negocjacji, - biegła obsługa komputera i urządzeń biurowych, znajomość obsługi pakietów Office, - umiejętność kierowania zespołem, bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność i staranność, komunikatywność, kreatywność, - umiejętności redakcyjne, sporządzania opracowań pisemnych, pozyskiwania informacji, - poprawność i estetyka wypowiedzi publicznej, współpracy z ludźmi, znajomość zasad public relations i obsługi portali społecznościowych, - umiejętność pracy pod presją czasu. Zakres obowiązków: 1. zapewnienie prawidłowej i terminowej realizacji zadań Kancelarii Prezydenta, 2. wykonywanie czynności związanych z wykonywaniem bezpośredniego nadzoru nad pracownikami Kancelarii, 3. dokonywanie rozdziału spraw między pracowników Kancelarii, 4. dokonywanie kontroli zarządczej w Kancelarii, 5. wykonywanie na bieżąco zadań zlecanych przez Prezydenta Miasta, 6. nadzorowanie realizacji zadań Kancelarii, 7. inicjowanie i proponowanie rozwiązań w zakresie kształtowania pozytywnego wizerunku Prezydenta Miasta, 8. przygotowywanie pism oraz odpowiedzi na listy i zapytania kierowane do Prezydenta Miasta, 9. opiniowanie od strony formalnej i wizerunkowej pism sygnowanych podpisem Prezydenta Miasta, 10. współpraca z mediami, 11. podpisywanie dokumentów sporządzonych w Kancelarii, z zachowaniem udzielonych upoważnień i pełnomocnictw, a w szczególności kierowanych do Prezydenta, Zastępców Prezydenta, Skarbnika, Sekretarza do pozostałych komórek organizacyjnych lub na zewnątrz Urzędu, wniosków o upoważnienia lub pełnomocnictwa, wniosków w sprawach osobowych oraz dotyczących dyscypliny pracy, wszelkich informacji wynikających z zadań Kancelarii, 12. wykonywanie innych czynności związanych z realizacją zadań na stanowisku pracy zleconych przez Prezydenta Miasta, 13. opracowywanie wniosków do Prezydenta Miasta Chełm, 14. samokontrola na stanowisku pracy, 15. prowadzenie i aktualizacja karty informacyjnej. Wymagane dokumenty: 1. życiorys (CV), 2. list motywacyjny, 3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), 4. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących zatrudnienia, poświadczających wymagany staż pracy, 5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia), 7. referencje (kserokopia), 8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie, 9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, 12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia), 13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych. Warunki pracy: 1. praca w systemie jednozmianowym, 2. praca w pozycji siedzącej, wymagająca sprawności obu rąk, dobrej ostrości wzroku, 3. praca w pomieszczeniu przy oświetleniu sztucznym i naturalnym, 4. obsługa komputera, faxu, kserokopiarki. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wynosi: 5,65 %. Miejsce składania dokumentów. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście (w zaklejonej kopercie) w Urzędzie Miasta Chełm, ul. Lubelska 65, pokój 28 lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Dyrektora Kancelarii Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm w terminie do dnia 22 maja 2025 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku ofert wysłanych pocztą decyduje data stempla. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.umchelm.bip.lubelskie.pl oraz na tablicy informacyjnej przy ul. Lubelskiej 65. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być podpisane wraz z podpisana zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji wg wzoru: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Dyrektora Kancelarii Prezydenta w Urzędzie Miasta Chełm 22-100 Chełm, ul. Lubelska 65 ogłoszonej dnia 12 maja 2025 roku, prowadzonej przez Urząd Miasta Chełm. Jednocześnie oświadczam, że udzielam zgody dobrowolnie oraz że zapoznałem/łam się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy w Urzędzie Miasta Chełm. Podstawa prawna: art. 6 ust. 1 pkt a RODO oraz ustawa z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135). Uwagi Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych DLA KANDYDATA DO PRACY W URZĘDZIE MIASTA CHEŁM. Na podstawie z art. 13 ust. 1 oraz 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO) przekazujemy informacje dotyczące przetwarzania Państwa danych osobowych. Administrator Danych Osobowych Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Miasta Chełm, za którego czynności z zakresu prawa pracy wykonuje Prezydent, ul. Lubelska 65, 22-100 Chełm, [email protected], tel.: (82) 565-20-70. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony danych z którym można skontaktować się za pośrednictwem adresu e-mail [email protected] lub wysyłając list na adres administratora. Cel przetwarzania danych Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. Podstawa prawna przetwarzania danych Podstawą prawną do przetwarzania danych osobowych, w zakresie wskazanym w przepisach prawa pracy, w procesie rekrutacji jest art. 6 ust. 1 litera b RODO. W odniesieniu do pozostałych danych osobowych podstawą przetwarzania będzie art. 6 ust. 1 litera a RODO, to jest zgoda, która może być odwołana w dowolnym czasie. Jeżeli w dokumentach zawarte są dane, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (dane szczególnej kategorii) konieczna będzie Państwa zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie. Odbiorcy danych osobowych Odbiorcami Państwa danych osobowych będą upoważnieni pracownicy Administratora oraz dostawcy usług IT. Okres przetwarzania danych osobowych Państwa dane zgromadzone na potrzeby procesu rekrutacyjnego będą przechowywane do zakończenia procesu rekrutacyjnego. Jeżeli wyrażą Państwo zgodę na przetwarzanie danych w przyszłych rekrutacjach, wówczas Państwa dane przechowywane będą przez okres wskazany w klauzuli zgody. Obowiązek podania danych osobowych Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w przypadku kiedy będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa, w pozostałym zakresie ich wskazanie jest dobrowolne. Przysługujące prawa Mają Państwo prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych, prawo do usunięcia danych osobowych. W przypadku gdy przetwarzanie Państwa danych osobowych odbywa się na podstawie zgody na przetwarzanie danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia tej zgody w dowolnym momencie. Cofnięcie nie ma wpływu na zgodność przetwarzania z obowiązującym prawem, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Prawo wniesienia skargi W przypadku kiedy uznają Państwo, że Urząd Miasta Chełm przetwarza dane osobowe niezgodnie z prawem, przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Informacje o zautomatyzowanym podejmowaniu decyzji Państwa dane mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, ale nie będą profilowane. Informacja o dokumentach (zgodach) składanych w trakcie rekrutacji: Informujemy, że w ramach prowadzonej rekrutacji wraz z wymaganą dokumentacją potwierdzającą Państwa wykształcenie oraz doświadczenie zawodowe mogą Państwo złożyć oświadczenie: oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym lub innych załączonych dokumentach jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO (w tym dane o stanie zdrowia, o przekonaniach politycznych, ujawniających pochodzenie rasowe lub etniczne, przekonania religijne lub światopoglądowe, przynależność do związków zawodowych itp.) Oświadczenia wskazane powyżej, mogą być zawarte w liście motywacyjnym w następujący sposób: Wyrażam zgodę* na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w liście motywacyjnym oraz załączonych do niego dokumentach - wymagane jeśli przekazane dane obejmują szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV), 2. list motywacyjny, 3. kserokopia dokumentu poświadczającego wykształcenie (dyplom), 4. kserokopie świadectw pracy i zaświadczeń dotyczących zatrudnienia, poświadczających wymagany staż pracy, 5. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, 6. inne dodatkowe dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia), 7. referencje (kserokopia), 8. oświadczenie o braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, a w przypadku wygrania konkursu przed zatrudnieniem dołączyć należy zapytanie o udzielenie informacji o osobie, 9. oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 10. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 11. oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii, 12. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (w przypadku posiadania orzeczenia), 13. zgoda na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji zgodnie z niżej podanym wzorem. Brak podpisu na ww. oświadczeniach i innych dokumentach będzie uznany za brak wymagań formalnych.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście
Dodano: 14.05.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 212992
Udostępnij:
Dodano: 14.05.2025, 03:36
ID ogłoszenia: 212992

Zobacz inne oferty

1 994,40 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Świdwinie
Świdwin
1 994,40 złbrutto
Dodano: 6 godz. temu
4 666 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Białogardzie
Białogard
4 666 złbrutto
Dodano: 6 godz. temu
4 800 złbrutto
Nowe
Powiatowy Urząd Pracy w Gryfinie
Banie
4 800 złbrutto
Dodano: 6 godz. temu
Do góry