StPr/25/1088
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 806 PLN
zł brutto
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. Kierowaniei nadzór nad działalnością Ośrodka oraz reprezentowanie go na zewnątrz w zakresie wykonywania zadań jednostki.
2. Współdziałanie ze Skarbnikiem Gminy przy opracowywaniu materiałów niezbędnych do przygotowania projektu budżetu.
3. Nadzór nad prawidłowym wykorzystaniem budżetu Ośrodka w zakresie realizacji zadań
własnych i zleconych.
4. Pełnienie funkcji pracodawcy wobec pracowników Ośrodka oraz wydawanie wewnętrznych regulaminów i zarządzeń związanych z funkcjonowaniem Ośrodka, należących do kompetencji
Kierownika.
5. Opracowywanie i realizacja gminnej strategii problemów społecznych ze szczególnym
uwzględnieniem programów pomocy społecznej, profilaktyki i rozwiązywania problemów
alkoholowych i innych, których celem jest integracja osób i rodzin z grup szczególnego ryzyka.
6. Sporządzanie oceny zasobów pomocy społecznej w oparciu o analizę lokalnej sytuacji społecznej i demograficznej.
7. Współpraca z organizacjami, instytucjami i środowiskiem lokalnym w celu ograniczania i przeciwdziałania skutkom patologii i negatywnych zjawisk społecznych.
Miejsce pracy:
Bydgoska 63, 73-110 Stargard, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
Urząd Gminy Stargard
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- niekaralność za przestępstwa popełnone umyślnie lub przestępstwa skarbowe umyślne, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
- 1. Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie. 2. Wykształcenie wyższe magisterskie oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz. U. z 20 25 roku, poz. 1214 ze zm.) . 3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku 4. Niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 6. Minimum 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej. 2. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość przepisów wynikających z ustaw: a) o pomocy społecznej, b) o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, c) o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, d) o dodatkach mieszkaniowych, e) o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, f) o świadczeniach rodzinnych, g) o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, h) o samorządzie gminnym, i) o ochronie danych osobowych, j) o dostępie do informacji publicznej, k) Kodeks postępowania administracyjnego, l) o finansach publicznych, m) Prawo zamówień publicznych. 2. Wysoka kultura osobista oraz właściwy stosunek do klientów. 3. Zdolność zarządzania zasobami ludzkimi i gospodarką finansową jednostki. 4. Zdolności organizacyjne, odpowiedzialność kreatywność i zaangażowanie. 5. Umiejętność sprawnego, samodzielnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań . 6. Znajomość programów biurowych wchodzących w skład MS Office. 7. Gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności.
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: 1. Obywatelstwo polskie. 2. Wykształcenie wyższe magisterskie oraz specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej, zgodnie z art. 122 ust. 1 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej (Dz. U. z 20 25 roku, poz. 1214 ze zm.) . 3. Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku 4. Niekaralność za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 5. Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 6. Minimum 5 letni staż pracy, w tym co najmniej 3 letni staż pracy w pomocy społecznej. 2. Wymagania dodatkowe: 1. Znajomość przepisów wynikających z ustaw: a) o pomocy społecznej, b) o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej, c) o przeciwdziałaniu przemocy w rodzinie, d) o dodatkach mieszkaniowych, e) o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, f) o świadczeniach rodzinnych, g) o pomocy osobom uprawnionym do alimentów, h) o samorządzie gminnym, i) o ochronie danych osobowych, j) o dostępie do informacji publicznej, k) Kodeks postępowania administracyjnego, l) o finansach publicznych, m) Prawo zamówień publicznych. 2. Wysoka kultura osobista oraz właściwy stosunek do klientów. 3. Zdolność zarządzania zasobami ludzkimi i gospodarką finansową jednostki. 4. Zdolności organizacyjne, odpowiedzialność kreatywność i zaangażowanie. 5. Umiejętność sprawnego, samodzielnego pozyskiwania informacji niezbędnych do wykonywania zadań . 6. Znajomość programów biurowych wchodzących w skład MS Office. 7. Gotowość do podnoszenia kwalifikacji i zdobywania nowych umiejętności.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Iwona Rokita-Michalak
Wymagane dokumenty:
Zainteresowane osoby prosimy o złożenie (przesłanie) następujących dokumentów: 1. Kopię dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacji dodatkowych. 2. Kopie świadectw pracy. 3. Podpisany oryginał kwestionariusza osobowego (dostępnego na stronie internetowej bip.gmina.stargard.pl w zakładce GMINA STARGARD Nabory na wolne stanowisko, oraz w Referacie Organizacyjnym Spraw Obywatelskich i Społecznych pok. 213. 4. Podpisane CV z informacjami o wykształceniu i opisem dotychczasowego przebiegu pracy zawodowej. Prosimy o zamieszczenie w swoim CV klauzuli o treści: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby rekrutacji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych). 5. Podpisany list motywacyjny. 6. Oświadczenie kandydata o niekaralności (przed zatrudnieniem wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego). 7. Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych, 8. Zapoznanie się z klauzulą informacyjną dla kandydata do pracy, podpisanie i dołączenie jej do dokumentów aplikacyjnych. Klauzula informacyjna dla kandydata do pracy znajduje się na stronie internetowej bip.gmina.stargard.pl w zakładce GMINA STARGARD Nabory na wolne stanowisko oraz w Referacie Organizacyjnym Spraw Obywatelskich i Społecznych pok. 213. Termin i miejsce składania dokumentów: Oferty należy składać osobiście w sekretariacie pok. 215 lub przesłać pocztą w terminie do dnia 12 .12.2025 roku do godz. 15 00 (uwaga; liczy się data wpływu do Urzędu Gminy Stargard) na adres: Urząd Gminy Stargard; Rynek Staromiejski 5; 73 - 110 Stargard W przypadku ofert przesłanych pocztą należy uwzględnić czas dojścia przesyłki pocztowej w terminie określonym w ogłoszeniu o naborze (liczy się data wpływu do Urzędu). Dokumenty aplikacyjne powinny być złożone w kopercie opatrzonej napisem: Nabór na wolne stanowisko Kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stargardzie. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr telefonu 91/561 34 25
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, Godziny : od 07:30 do 15:30

Zaloguj się przez Facebook