StPr/25/1827
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 900 PLN
+ wynagrodzenie uzależnione od posiadanych kwalifikacji + dodatek stażowy (od 5% do 20% w zależności od posiadanego stażu pracy)
Zakres obowiązków:
Prowadzenie spraw, opracowywanie analiz, prowadzenie sprawozdawczości wynikającej z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych, prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem i funkcjonowaniem Centrum Przesiadkowego, wprowadzanie danych do systemu elektronicznego dynamicznej informacji pasażerskiej, współpraca ze spółkami komunalnymi oraz innymi przedsiębiorstwami w zakresie zaopatrzenia Miasta w wodę, energię cieplną oraz gaz, funkcjonowania sieci kanalizacji sanitarnej i deszczowej oraz zapewnienia wody do celów przeciwpożarowych. Prowadzenie spraw związanych z budową, utrzymaniem w czystości i sprawności, urządzeń na terenach rekreacyjnych i placach zabaw, prowadzenie spraw związanych z utrzymaniem czystości i porządku w mieście w szczególności na nieruchomościach stanowiących własność Miasta, Skarbu Państwa lub będących w jego władaniu, nieprzekazanych w administrowanie lub dysponowanie innym komórkom organizacyjnym. Remonty i modernizacje miejskich parkingów z wyłączeniem parkingów na osiedlach mieszkaniowych
i w pasie drogowym.
Miejsce pracy:
Niepodległości 2, 08-110 Siedlce, powiat: m. Siedlce, woj: mazowieckie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA SIEDLCE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Prawo jazdy kat. B
- staż pracy co najmniej 2 lata lub 2 lata wykonywania działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku, preferowane wykształcenie wyższe techniczne
Inne wymagania:
staż pracy co najmniej 2 lata lub 2 lata wykonywania działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku, preferowane wykształcenie wyższe techniczne
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Link do dokumentów - https://www.bip.siedlce.pl/index.php?type%3D4%26name%3Dbt5%26func%3Dselectsite%26value%255B0%255D%3Dmnu30%26value%255B1%255D%3D2
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - Ofertę i wszystkie wymagane dokumenty należy złożyć osobiście w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. elektromobilności i usług komunalnych w Referacie Infrastruktury Wydziału Gospodarki Komunalnej do dnia 08.09.2025 r. (decyduje data faktycznego wpływu do Urzędu) w siedzibie Urzędu Miasta Siedlce, w pokoju nr 129 lub w Biurze Obsługi Interesanta albo przesłać na adres Urzędu Miasta Siedlce, Skwer Niepodległości 2, 08-110 Siedlce.