StPr/25/1138
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 000 PLN
w zależności od posiadanego doświadczenia
Zakres obowiązków:
Link do ogłoszenia https://bip.um.slupsk.pl/praca/967.html
Ogólna charakterystyka:
osoba zatrudniona na w/w stanowisku zajmować się będzie windykacją należności z tytułu podatku od nieruchomości, środków transportowych, leśnego, rolnego i łącznego zobowiązania pieniężnego oraz opłaty skarbowej.
Ważniejsze zadania:
1. systematyczna kontrola terminowości zapłaty należności z tytułu podatku od nieruchomości, środków transportowych, leśnego, rolnego i łącznego zobowiązania pieniężnego oraz opłaty skarbowej;
2. bieżąca analiza kont podatników w celu terminowej windykacji należności poprzez wysyłanie do zalegających płatników upomnień zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;
3. wystawianie tytułów wykonawczych na nieuregulowane w terminie należności, podlegające egzekucji w trybie postępowania egzekucyjnego w administracji;
4. bieżąca obsługa podatników informowanie o wysokości opłat, zadłużeniu, numerach kont bankowych;
5. przygotowywanie odpowiedzi dla dłużników w sprawie prowadzonych postępowań windykacyjnych oraz rozstrzygnięć o zasadności zarzutu w sprawie egzekucji administracyjnej;
6. przygotowywanie informacji w celu wydawania zaświadczeń na wniosek podatnika o niezaleganiu lub wysokości zaległości podatkowych;
7. prowadzenie działań w celu zintensyfikowania windykacji należności.
Warunki pracy na stanowisku:
1. intensywna praca wzrokowa z monitorami ekranowymi;
2. długotrwałe unieruchomienie przy pracy siedzącej;
3. wymuszona pozycja ciała;
4. praca w budynku bez windy.
Miejsce pracy:
Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Słupsku
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), średnie zawodowe
- Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym, administracyjnym lub wyższe; 4. ogólny staż pracy: minimum 3 lata stażu pracy w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego lub 1 rok stażu pracy w przypadku posiadania wykształcenia wyższego; 5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 7. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. Wymagania dodatkowe: 1. znajomość przepisów prawnych: 1) ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji; 2) ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych; 3) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego; 4) ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa. 2. mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej (szczególnie w jednostkach samorządu terytorialnego); 3. mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym; 4. umiejętności interpersonalne: bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność, umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność, umiejętność argumentowania, wysoka odporność na stres, umiejętność pracy w zespole.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo Unii Europejskiej lub obywatelstwo innych państw, którym obywatelom na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej; 2. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 3. wykształcenie średnie o profilu ekonomicznym, administracyjnym lub wyższe; 4. ogólny staż pracy: minimum 3 lata stażu pracy w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego lub 1 rok stażu pracy w przypadku posiadania wykształcenia wyższego; 5. kandydat na stanowisko pracownika samorządowego nie może być skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz powinien cieszyć się nieposzlakowaną opinią; 6. pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy o pracownikach samorządowych; 7. dla osób nieposiadających obywatelstwa polskiego znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w załączniku Nr 2 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2009 r. w sprawie sposobu przeprowadzania postępowania kwalifikacyjnego w służbie cywilnej. Wymagania dodatkowe: 1. znajomość przepisów prawnych: 1) ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji; 2) ustawy z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych; 3) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego; 4) ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Ordynacja podatkowa. 2. mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej (szczególnie w jednostkach samorządu terytorialnego); 3. mile widziana znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym; 4. umiejętności interpersonalne: bardzo dobra organizacja pracy własnej, sumienność, umiejętność pracy pod presją czasu, komunikatywność, umiejętność argumentowania, wysoka odporność na stres, umiejętność pracy w zespole.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Agnieszka Szwugier
Nr telefonu:
59 848 83 21
Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV) z dokładnym opisem przebiegu pracy zawodowej; 2. list motywacyjny; 3. dokumenty poświadczające wymagane wykształcenie (kserokopie świadectw ukończenia szkoły, dyplomów lub zaświadczeń o stanie odbytych studiów); 4. kserokopie świadectw pracy dokumentujących minimum 3-letni staż pracy w przypadku posiadania wyłącznie wykształcenia średniego lub roczny staż pracy w przypadku posiadania wykształcenia wyższego lub zaświadczenia o zatrudnieniu (jeżeli stosunek pracy trwa nadal) zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pracy za granicą przetłumaczenie dokumentów na język polski przez tłumacza przysięgłego; 5. inne dokumenty poświadczające dodatkowe kwalifikacje i umiejętności (kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, referencje, itp.); 6. kwestionariusz osobowy; 7. oświadczenia: oświadczenie o posiadanym obywatelstwie; o pełnej zdolności do czynności prawnych; o korzystaniu z pełni praw publicznych; o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; o zapoznaniu się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych (RODO) oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji; 8. kandydat, który zamierza skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Prezydent może w każdym czasie i na każdym etapie zakończyć procedurę naboru. Urząd Miejski powiadamia kandydatów o zakończeniu procedury naboru. Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu w Urzędzie Miejskim w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, przesłać pocztą na adres Urzędu lub drogą elektroniczną na elektroniczną skrzynkę podawczą (ePUAP), z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. windykacji należności w Referacie Windykacji w Wydziale Podatków Lokalnych i Zarządzania Należnościami , w terminie do dnia 23 czerwca 2025 roku. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po upływie zakreślonego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (http://bip.um.slupsk.pl/praca) oraz na tablicy informacyjnej w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku, Plac Zwycięstwa 3. Wewnętrzna procedura dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych w Urzędzie Miejskim w Słupsku umieszczona jest na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny oraz CV powinny być podpisane i opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia naboru. Dokumenty kandydata wybranego w naborze i zatrudnionego w Urzędzie Miejskim w Słupsku zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty pozostałych kandydatów nie będą odsyłane, natomiast będą one przechowywane przez okres 8 miesięcy w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu Urzędu Miejskiego w Słupsku. Po upływie tego okresu, dokumenty kandydatów zostaną protokolarnie zniszczone. Kandydaci, którzy nie wygrali postępowania, mogą odebrać dokumenty aplikacyjne w Wydziale Zarządzania Kadrami i Organizacji Urzędu. Ponadto Urząd Miejski w Słupsku informuje, że wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze wynosił co najmniej 6 %.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Godziny : 59 848 83 21