StPr/25/1744
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 500 do 6 500 PLN
Zakres obowiązków:
Dokonywanie oceny stanu przygotowań ochrony ludności i obrony cywilnej,
Planowanie i organizowane szkoleń, ćwiczeń i innych form edukacji mających na celu prygotowanie do reagowania na potencjonalne zagrożenia na obszarze powiatu,
Opracowywanie i aktualizowanie planu zarządzania kryzysowego, realizacja zadań związanych z zapewnieniem proces kierowania działaniami w zakresie monitorowania, analizowania i prognozowania rozwoju zagrożeń, planowania, reagowania i usuwania sktuków zagrożeń na terenie powiatu.
Miejsce pracy:
3 Maja 4, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Wejherowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: prawo, administracja, finanse
- 1. Wymagania niezbędne jakie powinni spełniać kandydaci: a) wykształcenie wyższe o profilu bezpieczeństwo wewnętrzne, bezpieczeństwo publiczne, zarządzanie kryzysowe lub inne wyższe o profilu z zakresu bezpieczeństwa, b) minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z zadaniami obronnymi, zarządzaniem kryzysowym, bezpieczeństwem publicznym w administracji samorządowej, d) umiejętność interpretacji przepisów prawnych, e) obywatelstwo polskie, f) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, g) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie. 2. Wymagania dodatkowe: a) znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania administracyjnego, b) znajomość ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym, c) znajomość ustaw oraz aktów wykonawczych do ustaw: - o Ochronie Ludności i Obronie Cywilnej, - o Obronie Ojczyzny, - o Zarządzaniu Kryzysowym, - o Stanie Wyjątkowym, - o Stanie Klęski żywiołowej, - o Ochronie Informacji Niejawnych d) samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność, e) umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, f) umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu, g) umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i zespołowej, h) kreatywność i samodzielność w podejmowaniu decyzji, i) umiejętność: wyznaczania priorytetów w pracy i efektywnego zarządzania dysponowanym czasem, j) systematyczność w pracy oraz terminowa realizacja zadań, k) biegła obsługa komputera pakiet MS OFFICE, l) prawo jazdy kat. B.
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne jakie powinni spełniać kandydaci: a) wykształcenie wyższe o profilu bezpieczeństwo wewnętrzne, bezpieczeństwo publiczne, zarządzanie kryzysowe lub inne wyższe o profilu z zakresu bezpieczeństwa, b) minimum 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z zadaniami obronnymi, zarządzaniem kryzysowym, bezpieczeństwem publicznym w administracji samorządowej, d) umiejętność interpretacji przepisów prawnych, e) obywatelstwo polskie, f) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, g) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie. 2. Wymagania dodatkowe: a) znajomość przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. kodeks postępowania administracyjnego, b) znajomość ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym, c) znajomość ustaw oraz aktów wykonawczych do ustaw: - o Ochronie Ludności i Obronie Cywilnej, - o Obronie Ojczyzny, - o Zarządzaniu Kryzysowym, - o Stanie Wyjątkowym, - o Stanie Klęski żywiołowej, - o Ochronie Informacji Niejawnych d) samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność, e) umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, f) umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu, g) umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i zespołowej, h) kreatywność i samodzielność w podejmowaniu decyzji, i) umiejętność: wyznaczania priorytetów w pracy i efektywnego zarządzania dysponowanym czasem, j) systematyczność w pracy oraz terminowa realizacja zadań, k) biegła obsługa komputera pakiet MS OFFICE, l) prawo jazdy kat. B.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Alicja Czajkowska
Nr telefonu:
58 572-94-18
Wymagane dokumenty:
Należy złożyć następujące dokumenty: a) list motywacyjny, b) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, c) kserokopie świadectw pracy, a w przypadku zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu, d) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach w przypadku ich posiadania, e) referencje i opinie z poprzednich miejsc zatrudnienia w przypadku ich posiadania, f) wypełniony kwestionariusz osobowy, według ustalonego wzoru, g) kopia zaświadczenia potwierdzająca niepełnosprawność w przypadku jej posiadania
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon