StPr/25/1613
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 400 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
https://bip.gliwice.eu/nabor-do-wydzialu-uslug-komunalnych-nabor-nr-kd210412025uk-2-termin-skladania-ofert-25-listopada-2025-r
Osoba zatrudniona na oferowanym stanowisku będzie:Prowadziła korespondencję z mieszkańcami oraz obsługiwała klientów w zakresie realizacji spraw związanych z o dbiorem odpadów komunalnych. Kontrolowała właścicieli nieruchomości i zarządców w zakresie realizacji obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz aktów prawa miejscowego. Nadzorowała realizację umów zawartych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych w ramach wykonywanych zadań. Nadzorowała realizację porozumienia technicznego na prowadzenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych. Kontrolowała przedsiębiorców posiadających wpis do rejestru działalności gospodarczej oraz zezwolenie na opróżnianie zbiorników bezodpływowych. Rozliczała dokumenty finansowo-księgowe, sporządzała sprawozdania z realizowanych usług.
Oferta również dla osób z niepełnosprawnością
Miejsce pracy:
Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI W GLIWICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- [Inne] : Rok stażu pracy w urzędach gmin, starostwach powiatowych lub urzędach marszałkowskich.Znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, KPA (dział II, rozdział 7), ustawy o odpadach (dział II rozdział 2)
Inne wymagania:
[Inne] : Rok stażu pracy w urzędach gmin, starostwach powiatowych lub urzędach marszałkowskich.Znajomość ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, KPA (dział II, rozdział 7), ustawy o odpadach (dział II rozdział 2)
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Monika Cwynar-Wyczarska
Nr telefonu:
32 238 56 50
Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne należy składać do 25 listopada 2025 r. Osobiście w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Gliwicach: w godzinach pracy Urzędu, lub po godzinach urzędowania w ramach dyżurów pełnionych przez pracowników Biura Obsługi Interesantów (przy ul. Zwycięstwa 21), we wtorki od godz. 16:00 do 18:00, w czwartki od godz. 17:00 do 18:00 oraz piątki od godz. 15:00 do 18:00. Za pośrednictwem: poczty na adres Urząd Miejski w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu, platformy e-PUAP, publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego lub poczty elektronicznej pod warunkiem, że wszystkie załączone dokumenty będą podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 25.11.2025r

Zaloguj się przez Facebook