STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ADMINISTRACYJNYCH
(NR 1598)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. ADMINISTRACYJNYCH (NR 1598)

Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 720 zł
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/1598

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 720 PLN

Zakres obowiązków:
Do obowiązków kandydata/kandydatki na tym stanowisku należęć będzie m.in.:
1. Prowadzenie sekretariatu i obsługa klientów, w tym udzielanie informacji klientom Poradni oraz kierowanie ich do właściwych merytorycznie pracowników.
2. Prowadzenie dokumentacji Poradni zgodnie z zajmowanym stanowiskiem.
3. Zakładanie kart indywidualnych dzieci.
4. Wyznaczanie terminów badań psychologicznych, pedagogicznych, logopedycznych, powiadamianie zainteresowanych osób.
5. Techniczne przygotowywanie opinii, orzeczeń oraz informacji o wynikach badań i terapii prowadzonych w Poradni.
6. Obsługa programu Progman - program ewidencyjno-statystyczny dla poradni psychologiczno-pedagogicznych, dokumentowanie w programie form pomocy udzielanej przez pracowników Poradni.
7. Obsługa Systemu Informacji Oświatowej (SIO) i Vulcan, wprowadzanie danych zgodnie z wymaganymi terminami.
8. Obsługa poczty elektronicznej e-doręczeń, e-PUAP, umiejętność obsługi elektronicznego nadawcy Poczty Polskiej, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji.
9. Prowadzenie dokumentacji oraz rozliczanie świadczeń z zakresu ZFSS.
10. Przechowywanie i zabezpieczanie pieczątek.
11. Prowadzenie księgi inwentarzowej.
12. Przeprowadzanie procedur o udzielanie zamówień publicznych.
13. Obsługa urządzeń biurowych.
14. Odpowiedzialność za przechowywanie i zabezpieczenie dokumentacji.
15. Zamawianie materiałów biurowych.
16. Przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych.
17. Dbałość o estetykę i porządek w sekretariacie Poradni.
18. Wykonywanie innych czynności i zadań zleconych przez Dyrektora Poradni.

Informacja o warunkach pracy na stanowisku zgodnie z art. 13 ust. 2 pkt 4a ustawy
o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008 r. (t.j. Dz.U. z 2024 r., poz. 1135):
1. Miejsce wykonywania pracy - Powiatowa Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Koronowie, ul. Szosa Kotomierska 3,na III piętrze w budynku bez windy,
2. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
3. Częste kontakty telefoniczne i bezpośrednie z klientem zewnętrznym oraz z pracownikami,
4. Umiejętności interpersonalne, komunikatywność, kultura osobista,
5. Odporność na stres, rzetelność, odpowiedzialność, dyspozycyjność i umiejętności organizacyjne,
6. Wyposażenie stanowiska pracy w urządzenia biurowe w zakresie niezbędnym do wykonywania zadań na stanowisku,
7. Wynagrodzenie ustalane indywidualnie w zależności od doświadczenia i kwalifikacji wybranego kandydata, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych i Regulaminem wynagradzania obowiązującym w Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Koronowie.

Informacje wynikające z art. 13 ust. 2 pkt 4b ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008 r. (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135).
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w placówce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, w miesiącu czerwcu 2025r. kształtował się na poziomie poniżej 6%.

Informacje dotyczące zatrudnienia osób niepełnosprawnych wynikające z art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych z dnia 21.11.2008 r. (t.j. Dz. U. z 2024 r., poz. 1135):
Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia zawartego w art. 13a ust. 2,powinni złożyć, wraz z dokumentami aplikacyjnymi, kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.

Miejsce pracy:
Szosa Kotomierska 3, 86-010 Koronowo, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie

Pracodawca:
POWIATOWA PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA W KORONOWIE

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • doświadczenie w pracy w zespole, Dobre zdolności interpersonalne oraz komunikacyjne, obsługa komputera - pakiet programów office
  • Wymagania niezbędne od kandydata/kandydatki: - wykształcenie średnie lub wyższe oraz udokumentowany, przynajmniej dwuletni staż pracy na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków, - biegła umiejętność obsługi komputera, - bardzo dobra znajomość oprogramowania biurowego Microsoft Office (Word, Excel), - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 20O8 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135), - posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, - posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, - nie był/była karany/karana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nie był/była karany/karana za przestępstwa na tle seksualnym. Wymagania dodatkowe: - przynajmniej 6 miesięcy pracy w administracji samorządowej lub jednostkach samorządowych, - znajomość przepisów z zakresu: ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy Prawo oświatowe, - rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji, w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem e-administracj i i zastosowań e-PUAP oraz e-doręczeń, - interpretowanie przepisów prawnych i wykorzystanie ich w praktyce, obsługa komputera, znajomość programu Progman, samodzielność, dokładność i odpowiedzialność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie do ludzi, radzenie sobie w pracy pod presją czasu i odporność na stres.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne od kandydata/kandydatki: - wykształcenie średnie lub wyższe oraz udokumentowany, przynajmniej dwuletni staż pracy na stanowisku o podobnym zakresie obowiązków, - biegła umiejętność obsługi komputera, - bardzo dobra znajomość oprogramowania biurowego Microsoft Office (Word, Excel), - obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 20O8 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 1135), - posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, - posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, - nie był/była karany/karana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - nie był/była karany/karana za przestępstwa na tle seksualnym. Wymagania dodatkowe: - przynajmniej 6 miesięcy pracy w administracji samorządowej lub jednostkach samorządowych, - znajomość przepisów z zakresu: ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o ochronie danych osobowych, ustawy o zamówieniach publicznych, ustawy Prawo oświatowe, - rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji, w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem e-administracj i i zastosowań e-PUAP oraz e-doręczeń, - interpretowanie przepisów prawnych i wykorzystanie ich w praktyce, obsługa komputera, znajomość programu Progman, samodzielność, dokładność i odpowiedzialność, komunikatywność i umiejętność pracy w zespole, wysoka kultura osobista i pozytywne nastawienie do ludzi, radzenie sobie w pracy pod presją czasu i odporność na stres.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: - Curriculum Vitae - list motywacyjny, - kwestionariusz osobowy dla osób ubiegających się o zatrudnienie, - kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz kwalifikacje i umiejętności, - kserokopie świadectw pracy, w przypadku trwającego zatrudnienia - zaświadczenie o zatrudnieniu zawierające okres zatrudnienia, - inne dokumenty potwierdzające przebieg zatrudnienia, posiadane kwalifikacje i umiejętności, - oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, - oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu, za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz za naruszenie dyscypliny finansów publicznych, - oświadczenie kandydata, że nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym, - oświadczenie kandydata o treści "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji" zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1781). Uwaga: Dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Termin i miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w sekretariacie Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Koronowie, ul. Szosa Kotomierska 3, 86-010 Koronowo w zamkniętej kopercie lub przesłać pocztą w terminie do dnia 14 lipca 2025 r. do godz. 15:00 z adnotacją na kopercie "Nabór na stanowisko urzędnicze w Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Koronowie" (decyduje data wpływu do Poradni). WAŻNE APLIKACJE, KTÓRE WPŁYNĄ PO WYZNACZONYM TERMINIE NIE BĘDĄ ROZPATRYWANE. UWAGA: Dokumenty, które kandydat powinien złożyć muszą być kompletne i bezwzględnie własnoręcznie przez niego podpisane. Nie podpisanie dokumentów spowoduje odrzucenie oferty i utratę szansy na przejście do drugiego, decydującego, etapu konkursu. Uwaga: Ogłoszenie o naborze zostało umieszczone na stronie internetowej https://pppkoronowo.bip.net.pl oraz na tablicy ogłoszeń Powiatowej Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Koronowie. Informacja o wynikach naboru również będzie zamieszczona na stronie internetowej https://pppkoronowo.bip.net.pl oraz na tablicy ogłoszeń Powiatowej Poradni Psychologiczno - Pedagogicznej w Koronowie.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Dodano: 09.07.2025, 03:30
ID ogłoszenia: 257223
Udostępnij:
Dodano: 09.07.2025, 03:30
ID ogłoszenia: 257223

Zobacz inne oferty

Do góry