StPr/25/704
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
• prowadzenie postępowania administracyjnego i przygotowywanie projektów decyzji o pozwoleniu na budowę obiektów budowlanych,
• sprawdzanie kompletności wniosków o pozwolenie na budowę i wszelkich załączników formalnych wymaganych przepisami szczególnymi,
• sprawdzanie dokumentacji pozwolenia na budowę obiektów budowlanych z :
- przepisami techniczno-budowlanymi,
- ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w
przypadku jego braku w decyzji o warunkach zabudowy, z warunkami
określonymi w decyzjach wymaganych przepisami szczególnymi,
• przyjmowanie zgłoszeń robót budowlanych enumeratywnie wymienionych w art. 29, art. 30 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane oraz zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lu
Miejsce pracy:
Konstytucji 3-go Maja 16, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- dobra obsługa komputera, obsługa komputera - exel, word
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Emilia Niedziałkowska
Nr telefonu:
25 759 87 36
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail