StPr/25/0717
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN
Zakres obowiązków:
1) Rozliczanie składek PFRON
2) Prowadzenie ksiąg inwentarzowych środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych
3) Rozliczanie przeprowadzonej inwentaryzacji środków trwałych oraz pozostałych środków trwałych
4) Prowadzenie ewidencji druków ścisłego zarachowania oraz zapewnienie właściwego zabezpieczenia i wykorzystania tych druków
5) Ewidencja księgowa jednostki budżetowej - Urzędu Gminy
6) Sprawozdawczość dotycząca zadań objętych zakresem czynności
7) Zapewnienie właściwej realizacji budżetu gminy w zakresie wykonywanych wydatków bieżących i inwestycyjnych - kontrola wysokości wykonania wydatków do planu
8) Realizacja przepisów ustawy o finansach publicznych
9) Opracowywanie projektu planu kont dla Urzędu Gminy
10) Zapewnienie właściwego obiegu i kontroli dokumentów księgowych
11) Opracowywanie projektu budżetu w zakresie wydatków bieżących
12) Ewidencja księgowa prawnego zaangażowania powodujacego konieczność dokonywania wydatków budżetowych w roku bieżącycm
13) Kontrola formalno-rachunkowa dowodów księgowych w rozumieniu ustawy o rachunkowości
14) Prowadzenie rachunkowości zgodnie z obowiązującycmi przepisami
15) Wykonywanie innych prac zleconych przez Wójta Gminy, Zastępcę Wójta, Sekretarza Gminy oraz Skarbnika Gminy
Miejsce pracy:
Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek, powiat: nowodworski, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Urząd Gminy Pomiechówek
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wymagania związane ze stanowiskiem zgodnie z opisem stanowiska niezbędne: 1) Obywatelstwo polskie 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 3) Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 4) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku 5) Wykształcenie średnie lub wyższe, preferowany kierunek: administracja, finanse lub pokrewne 6) Doświadczenie zawodowe: min. roczny staż pracy w księgowości Dodatkowe: 1) Znajomość organizacji jednostek samorządu terytorialnego i ich zadań 2) Znajomość regulacji prawnych ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych 4) Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych (stresowych, konfliktowych) 5) Przestrzeganie etyki zawodowej
Inne wymagania:
Wymagania związane ze stanowiskiem zgodnie z opisem stanowiska niezbędne: 1) Obywatelstwo polskie 2) Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych 3) Niekaralność sądowa za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe 4) Stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku 5) Wykształcenie średnie lub wyższe, preferowany kierunek: administracja, finanse lub pokrewne 6) Doświadczenie zawodowe: min. roczny staż pracy w księgowości Dodatkowe: 1) Znajomość organizacji jednostek samorządu terytorialnego i ich zadań 2) Znajomość regulacji prawnych ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o finansach publicznych 4) Umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych (stresowych, konfliktowych) 5) Przestrzeganie etyki zawodowej
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
1) List motywacyjny - odręcznie podpisany 2) Życiorys (CV) - odręcznie podpisany 3) Oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie 4) Własnoręcznie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzające kwalifikacje i wykształcenie 5) Własnoręcznie poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów poświadczających staż pracy i doświadczenie zawodowe 6) Własnoręcznie podpisane oświadczenie o treści " Posiadam pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystam w pełni z praw publicznych, nie byłem/nie byłam karany/karana za przestępstwo popełnione umyślnie, mój stan zdrowia pozwala na zatrudnienie na wymienionym stanowisku" (w przypadku zatrudnienia kandydat zostanie zobowiązany do dostarczenie zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego) Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętych kopertach do Urzędu Gminy Pomiechówek do sekretariatu lub przesłać listem poleconym na adres: Urząd Gminy Pomiechówek ul. Szkolna 1a, 05-180 Pomiechówek z dopiskiem "Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze ds. budżetu" w terminie do dnia 19 grudnia 2025 r. do godziny 13:00 (liczy się data wpływu oferty do Kancelarii Urzędu Gminy Pomiechówek ul. Szkolna 1a, nowy budynek urzędu. Aplikacje które wpłyną do urzędu po terminie nie będą rozpatrywane. Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do urzędu, a nie datę stempla pocztowego.

Zaloguj się przez Facebook