StPr/25/1011
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 do 5 500 PLN
wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 4 900 5 500 zł brutto zależne od wykształcenia i doświadczenia kandydata, a także od objętego stanowiska służbowego. W niniejszym naborze przewiduje się zatrudnienie na jedno z następujących stanowisk: młodszy referent, referent, starszy referent, podinspektor, specjalista, inspektor; dodatek stanowiskowy w wysokości od 100 do 300 zł brutto;
Zakres obowiązków:
prowadzenie postępowań związanych z egzekucją należności pieniężnych;
walidacja oraz rejestracja e-tytułów przysłanych drogą elektroniczną;
przygotowywanie projektów pism i postanowień organu egzekucyjnego;
obsługiwanie księgowe wpływów z egzekucji.
Miejsce pracy:
Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Ruda Śląska
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania nierzędne: posiadanie obywatelstwa polskiego; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; wykształcenie wyższe; umiejętność obsługi komputera na poziomie średniozaawansowanym (szczególnie MS Office Word, MS Office Excel); ogólna znajomość przepisów prawa w zakresie: 1.ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji; 2.ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego; (Dział I, II); 3.ustawy Ordynacja podatkowa (Dział III). kompetencje: komunikatywność, sumienność, skrupulatność, terminowość, samodzielność, umiejętność pracy w zespole. Dodatkowym atutem będzie: doświadczenie zawodowe w pracy administracyjno-biurowej; wykształcenie o profilu ekonomicznym lub administracyjnym ogólna znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o samorządzie gminnym, powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, przepisów z zakresu ochrony danych osobowych.
Inne wymagania:
Wymagania nierzędne: posiadanie obywatelstwa polskiego; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; wykształcenie wyższe; umiejętność obsługi komputera na poziomie średniozaawansowanym (szczególnie MS Office Word, MS Office Excel); ogólna znajomość przepisów prawa w zakresie: 1.ustawy o postępowaniu egzekucyjnym w administracji; 2.ustawy Kodeks Postępowania Administracyjnego; (Dział I, II); 3.ustawy Ordynacja podatkowa (Dział III). kompetencje: komunikatywność, sumienność, skrupulatność, terminowość, samodzielność, umiejętność pracy w zespole. Dodatkowym atutem będzie: doświadczenie zawodowe w pracy administracyjno-biurowej; wykształcenie o profilu ekonomicznym lub administracyjnym ogólna znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o samorządzie gminnym, powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, przepisów z zakresu ochrony danych osobowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Bartosz Pilny
Wymagane dokumenty:
wypełniony kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie; wraz z oświadczeniami o nieposzlakowanej opinii a także o zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku skazania (formularze dostępne w BIP Urzędu Miasta Ruda Śląska - www.rudaslaska.bip.info.pl lub w Wydziale Kadr, pokój 119, 120); kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie określone w tym ogłoszeniu; mile widziane kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectw pracy). dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, w siedzibie Urzędu Miasta (plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska), w Biurze Obsługi Mieszkańców na parterze budynku, w terminie do dnia 12 grudnia 2025 r. do godziny 14:00 z dopiskiem: stanowisko ds. egzekucji administracyjnej (FE); oferty kandydatów, które wpłyną do Urzędu Miasta po upływie określonego terminu, nie będą rozpatrywane listy kandydatów zakwalifikowanych do kolejnych etapów naboru będą publikowane w BIP, wg numerów ewidencyjnych nadawanych ofertom w Biurze Obsługi Mieszkańców. Szczegółowe informacje: https://rudaslaska.bip.info.pl/dokument,iddok,88179,idmp,3359,r,o
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, w siedzibie Urzędu Miasta (plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska), w Biurze Obsługi Mieszkańców na parterze budynku, w terminie do dnia 12 grudnia 2025 r. do godziny 14:00 z dopiskiem: stanowisko ds. egzekucji administracyjnej (FE); oferty kandydatów, które wpłyną do Urzędu Miasta po upływie określonego terminu, nie będą rozpatrywane listy kandydatów zakwalifikowanych do kolejnych etapów naboru będą publikowane w BIP, wg numerów ewidencyjnych nadawanych ofertom w Biurze Obsługi Mieszkańców. więcej informacji: https://rudaslaska.bip.info.pl/dokument,iddok,88179,idmp,3359,r,o

Zaloguj się przez Facebook