STANOWISKO URZĘDNICZE DS. FUNDUSZY ZEWNETRZNYCH I ROZWOJU

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. FUNDUSZY ZEWNETRZNYCH I ROZWOJU

Powiatowy Urząd Pracy w Lęborku

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
od 4 666 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0846

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN

Zakres obowiązków:
1. PROWADZENIE SPRAW ZWIĄZANYCH ZE STRATEGIĄ ROZWOJU miasta Łeby oraz w ramach stowarzyszeń i porozumień, których sygnatariuszem jest Miasto.
2. Prowadzenie spraw związanych z pozyskiwaniem środków na realizację zadań Gminy Miejskiej Łeba z funduszy unijnych oraz innych funduszy zewnętrznych, w tym w szczególności:
a) monitoring możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na projekty inwestycyjne,
b) monitoring możliwości pozyskiwania funduszy zewnętrznych na projekty społeczne,
c) przygotowanie wniosków / aplikacji w sprawach pozyskiwania funduszy zewnętrznych,
d) przygotowywanie i opracowywanie niezbędnych dokumentów,
e) współpraca z komórkami organizacyjnymi Urzędu i Gminy w zakresie pozyskiwania informacji do opracowania wniosków / aplikacji,
f) nadzór nad prawidłową realizacją wdrażanych projektów,
g) rozliczanie wdrażanych projektów,
h) opracowywanie sprawozdań z wdrażanych projektów.
3. Współpraca z Burmistrzem Miasta w zakresie prognozowania i programowania przedsięwzięć dotyczących rozwoju miasta w zakresie realizacji strategii rozwoju miasta.
4. Monitoring i kontrola projektów w szczególności:
a) monitorowanie i kontrolowanie zgodności przedsięwzięć współfinansowanych z funduszy zewnętrznych realizowanych przez komórki organizacyjne Urzędu oraz miejskie jednostki organizacyjne z zaakceptowanymi wnioskami aplikacyjnymi, umowami o dofinansowanie, odpowiednimi wytycznymi instytucji zarządzającej / instytucji wdrażającej, itp.,
b) przekazywanie zaleceń pokontrolnych i monitoring ich wdrożenia.
5. Monitorowanie programów pomocowych w kontekście realizacji zadań Gminy Miejskiej Łeba.
6. Ustalanie, w porozumieniu w Burmistrzem Miasta, priorytetów pozyskiwania funduszy na realizację zadań inwestycyjnych i modernizacyjnych Gminy Miejskiej Łeba.
7. Wyszukiwanie dodatkowych źródeł finansowania przedsięwzięć inwestycyjnych oraz innych planowanych i realizowanych przez Gminę Miejską Łeba.
8. Współpraca z dysponentami funduszy pomocowych.
9. Pomoc komórkom organizacyjnym i jednostkom organizacyjnym w wyszukiwaniu dodatkowych źródeł finansowania zadań.
10. Wsparcie pracowników Urzędu w zakresie przygotowania i prowadzenia postępowań o zamówienia publiczne.
11. Przygotowanie odpowiedzi na wniosek o udzielenie informacji publicznej z zakresu swojego stanowiska pracy, z uwzględnieniem przepisów o ochronie danych osobowych (np. anonimizacja danych).
12. Szacowanie ryzyka dla realizacji kontroli zarządczej w zakresie stanowiska pracy.
13. Podpisywanie rachunków pod względem merytorycznym w zakresie spraw związanych z funkcjonowaniem swojego stanowiska.
14.Wykonywanie prac nieprzewidzianych, doraźnie zleconych przez przełożonego.


Miejsce pracy:
Kościuszki 90, 84-360 Łeba, powiat: lęborski, woj: pomorskie

Pracodawca:
Urząd Miejski w Łebie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • 1. niezbędne (formalne): 1) obywatelstwo polskie (w procedurze naboru mogą brać udział obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, pod warunkiem znajomości języka polskiego, potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej). 2) wykształcenie co najmniej średnie, umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku objętym naborem. 3) nieposzlakowana opinia. 4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na oferowanym stanowisku. 5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 6) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7) doświadczenie zawodowe:co najmniej dwa lata na stanowisku podobnym lub zbliżonym. umiejętności\uprawnienia znajomość procedur administracyjnych i aktów prawnych obowiązujących na stanowisku pracy, znajomość obsługi komputera ii programów operacyjnych np: pakiet biurowy Libre Office lub Word, Excel, umiejętność przygotowania prezentacji, zestawień w formie graficznej, znajomość zagadnień z zakresu tworzenia projektów, przygotowania wniosku o dofinansowanie projektu, studiów wykonalności projektów, wdrażania projektu, zarządzania projektem, rozliczania i sprawozdawczości projektu. języki obce/stopień znajomości nie dotyczy inne: studia, studia podyplomowe, szkolenia, kursy w zakresie zamówień publicznych, administrowania funduszami unijnymi, uwarunkowań pozyskiwania środków zewnętrznych ze źródeł unijnych i krajowych.


Inne wymagania:
1. niezbędne (formalne): 1) obywatelstwo polskie (w procedurze naboru mogą brać udział obywatele innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, pod warunkiem znajomości języka polskiego, potwierdzonej dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej). 2) wykształcenie co najmniej średnie, umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku objętym naborem. 3) nieposzlakowana opinia. 4) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na oferowanym stanowisku. 5) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych. 6) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe. 7) doświadczenie zawodowe:co najmniej dwa lata na stanowisku podobnym lub zbliżonym. umiejętności\uprawnienia znajomość procedur administracyjnych i aktów prawnych obowiązujących na stanowisku pracy, znajomość obsługi komputera ii programów operacyjnych np: pakiet biurowy Libre Office lub Word, Excel, umiejętność przygotowania prezentacji, zestawień w formie graficznej, znajomość zagadnień z zakresu tworzenia projektów, przygotowania wniosku o dofinansowanie projektu, studiów wykonalności projektów, wdrażania projektu, zarządzania projektem, rozliczania i sprawozdawczości projektu. języki obce/stopień znajomości nie dotyczy inne: studia, studia podyplomowe, szkolenia, kursy w zakresie zamówień publicznych, administrowania funduszami unijnymi, uwarunkowań pozyskiwania środków zewnętrznych ze źródeł unijnych i krajowych.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Wioletta Morawiak

Nr telefonu:
59 866 1337

Wymagane dokumenty:
VI. Wymagane dokumenty i oświadczenia: (własnoręcznie podpisane i jeśli tego wymagają, opatrzone podpisaną klauzulą Za zgodność z oryginałem) 1. List motywacyjny. 2. Życiorys (CV) z opisem dotychczasowej działalności zawodowej. 3. Kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie. 4. Kserokopia lub odpis dokumentów ukończenia co najmniej szkoły średniej oraz innych dokumentów potwierdzających odbyte studia podyplomowe, szkolenia, kursy oraz posiadane kwalifikacje. 5. Kserokopie posiadanych świadectw pracy, a w przypadku braku dokument potwierdzający co najmniej dwuletni staż pracy na stanowisku objętym naborem lub zbliżonym; 6. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych. 7. Oświadczenie o stanie zdrowia. 8. Oświadczenie o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie. * 9. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a, ust. 2 ustawy z dnia 21.11.2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jedn. Dz.U. z 2024 poz. 1135) jest obowiązany do złożenia wraz z dokumentami kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Przebieg postępowania w sprawie naboru: Wymagane dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie z dopiskiem Nabór na stanowisko urzędnicze ds. funduszy zewnętrznych i rozwoju w biurze obsługi klienta Urzędu Miejskiego w Łebie lub za pośrednictwem poczty na adres Urząd Miejski, ul. Kościuszki 90, 84-360 Łeba, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 7 listopada 2025 r. do godz. 10:00 (decyduje data wpływu do urzędu). Oferty, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Łebie po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Dodano: 05.11.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 346131
Udostępnij:
Dodano: 05.11.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 346131

Zobacz inne oferty

4 900 PLNbrutto
Nowe
Namysłów
4 900 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
34 PLNbrutto
Nowe
Stefanowo
34 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
32,50 PLNbrutto
Nowe
Opole
32,50 PLNbrutto
Dodano: 2 godz. temu
Do góry