StPr/25/0939
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 800 do 5 500 PLN
umowa o pracę, w wymiarze etatu czasu pracy; wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 3000 - 4000 zł brutto zależne od wykształcenia oraz doświadczenia kandydata. W niniejszym naborze przewiduje się zatrudnienie na stanowisko głównego specjalisty; dodatek funkcyjny;
Zakres obowiązków:
opiniowanie planów ruchu zakładów górniczych;
uzgadnianie koncesji na wydobywanie kopalin ze złóż;
przygotowanie wniosków na usuwanie szkód wyrządzonych ruchem zakładu górniczego;
zawieranie ugód na usuwanie szkód wywołanych ruchem zakładu górniczego;
przygotowanie decyzji w sprawie ograniczenia oddziaływania na środowisko i jego zagrożenia lub przywrócenia środowiska do stanu właściwego;
przygotowanie decyzji w sprawach rekultywacji i agospodarowania;
kontrola realizacji prac rekultywacyjnych oraz prowadzenie sprawozdawczości z zakresu wielkości obszarów i położenia gruntów zdewastowanych i zdegradowanych podlegających rekultywacji;
przygotowywanie projektów odpowiedzi na interpelacje radnych i wnioski komisji Rady Miasta;
udostępnianie informacji o środowisku i jego ochronie.
Miejsce pracy:
Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miasta Ruda Śląska
Liczba godzin pracy w tygodniu:
0.4
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Wymagania: posiadanie obywatelstwa polskiego; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; wykształcenie wyższe; umiejętność obsługi komputera (MS Office Word i Excel, MS Power Point, MS Teams oraz przeglądarek internetowych); znajomość przepisów: 1) Prawo geologiczne i górnicze (w zakresie koncesji, planów ruchu i szkód górniczych); 2) O ochronie gruntów rolnych i leśnych (w zakresie rekultywacji); 3) Prawo ochrony środowiska (w zakresie decyzji w sprawie ograniczenia oddziaływania na środowisko i jego zagrożenia lub przywrócenia środowiska do stanu właściwego); 4) O udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; kompetencje takie jak: umiejętność stosowania odpowiednich przepisów prawa, planowania i organizacji czasu pracy, komunikatywność, komunikacja pisemna, wysoka kultura osobista. Dodatkowym atutem będzie: preferowane wykształcenie magisterskie lub studia podyplomowe w zakresie górnictwa, miernictwa górniczego, kształtowania środowiska, rekultywacji; doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku; znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o samorządzie gminnym, powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, przepisów z zakresu ochrony danych osobowych.
Inne wymagania:
Wymagania: posiadanie obywatelstwa polskiego; pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; wykształcenie wyższe; umiejętność obsługi komputera (MS Office Word i Excel, MS Power Point, MS Teams oraz przeglądarek internetowych); znajomość przepisów: 1) Prawo geologiczne i górnicze (w zakresie koncesji, planów ruchu i szkód górniczych); 2) O ochronie gruntów rolnych i leśnych (w zakresie rekultywacji); 3) Prawo ochrony środowiska (w zakresie decyzji w sprawie ograniczenia oddziaływania na środowisko i jego zagrożenia lub przywrócenia środowiska do stanu właściwego); 4) O udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko; kompetencje takie jak: umiejętność stosowania odpowiednich przepisów prawa, planowania i organizacji czasu pracy, komunikatywność, komunikacja pisemna, wysoka kultura osobista. Dodatkowym atutem będzie: preferowane wykształcenie magisterskie lub studia podyplomowe w zakresie górnictwa, miernictwa górniczego, kształtowania środowiska, rekultywacji; doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku; znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o samorządzie gminnym, powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, przepisów z zakresu ochrony danych osobowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Bartosz Pilny
Wymagane dokumenty:
wypełniony kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie; wraz z oświadczeniami o nieposzlakowanej opinii a także o zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku skazania (formularze dostępne w BIP Urzędu Miasta Ruda Śląska - www.rudaslaska.bip.info.pl lub w Wydziale Kadr, pokój 119, 120); kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie określone w tym ogłoszeniu; mile widziane kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectw pracy).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, inny - dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, w siedzibie Urzędu Miasta (plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska), w Biurze Obsługi Mieszkańców na parterze budynku, w terminie do dnia 7 listopada 2025 r. do godziny 14:00 z dopiskiem: umowa na czas określony - stanowisko ds. koordynowania projektu w Biurze Miejskiego Konserwatora Zabytków (AZ); oferty kandydatów, które wpłyną do Urzędu Miasta po upływie powyżej określonego terminu, nie będą rozpatrywane; listy kandydatów zakwalifikowanych do kolejnych etapów naboru będą publikowane w BIP, wg numerów ewidencyjnych nadawanych ofertom w Biurze Obsługi Mieszkańców.

Zaloguj się przez Facebook