StPr/25/1923
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 6 000 PLN
Zakres obowiązków:
1) realizacja zadań inwestycyjnych i remontowych oraz szacowanie kosztów ich wykonania;
2) opracowywanie programów i planów inwestycji gminnych, przygotowywanie wniosków o ujęcie ich w budżecie oraz sporządzanie okresowych sprawozdań z realizacji;
3) udział w przygotowywaniu umów dotyczących realizacji zadań inwestycyjnych;
4) prowadzenie bieżącej korespondencji z mieszkańcami, dysponentami sieci, instytucjami oraz innymi podmiotami zaangażowanymi w realizację inwestycji;
5) koordynacja i nadzór nad przebiegiem prac inwestycyjnych;
6) współpraca z projektantami na etapie realizacji inwestycji;
7) udział w odbiorach technicznych i końcowych realizowanych inwestycji;
8) monitorowanie postępu realizacji inwestycji i remontów w zakresie rzeczowym i finansowym, zgodnie z rocznymi planami inwestycyjnymi.
Miejsce pracy:
76-039 Parsowo 19, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
URZĄD GMINY W BIESIEKIERZU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Niezbędne: 1) obywatelstwo polskie [nie dotyczy stanowisk na których zgodnie z przepisami odrębnymi nie jest wymagane posiadanie obywatelstwa polskiego - wymagania określone w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135)]; 2) nieposzlakowana opinia; 3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5) wykształcenie wyższe; 6) co najmniej 3 letni staż pracy z minimum 6-cio miesięcznym doświadczeniem w prowadzeniu inwestycji; 7) prawo jazdy kat. B. Dodatkowe: 1) znajomość przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków, w szczególności znajomość ustawy Prawo budowlane, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o drogach publicznych, ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz ustawy o ochronie danych osobowych. 2) biegła znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel) - ww. doświadczenie zostanie zweryfikowane na etapie praktycznym rekrutacji; 3) umiejętność: - komunikacji interpersonalnej i odporności na stres, - organizacji pracy własnej i wykonywania pracy w zespole, - szybkiego pozyskiwania wiedzy i potrzeby doskonalenia się, 4) pożądane cechy osobowości na stanowisku pracy: - wysoka kultura osobista, - asertywność, - punktualność, - systematyczność, - skrupulatność, - terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków, - dobra organizacja pracy, - zdolność myślenia skutkowo-przyczynowego.
Inne wymagania:
Niezbędne: 1) obywatelstwo polskie [nie dotyczy stanowisk na których zgodnie z przepisami odrębnymi nie jest wymagane posiadanie obywatelstwa polskiego - wymagania określone w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135)]; 2) nieposzlakowana opinia; 3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5) wykształcenie wyższe; 6) co najmniej 3 letni staż pracy z minimum 6-cio miesięcznym doświadczeniem w prowadzeniu inwestycji; 7) prawo jazdy kat. B. Dodatkowe: 1) znajomość przepisów prawa z zakresu wykonywanych obowiązków, w szczególności znajomość ustawy Prawo budowlane, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Prawo zamówień publicznych, Kodeksu postępowania administracyjnego, ustawy o drogach publicznych, ustawy o dostępie do informacji publicznej oraz ustawy o ochronie danych osobowych. 2) biegła znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel) - ww. doświadczenie zostanie zweryfikowane na etapie praktycznym rekrutacji; 3) umiejętność: - komunikacji interpersonalnej i odporności na stres, - organizacji pracy własnej i wykonywania pracy w zespole, - szybkiego pozyskiwania wiedzy i potrzeby doskonalenia się, 4) pożądane cechy osobowości na stanowisku pracy: - wysoka kultura osobista, - asertywność, - punktualność, - systematyczność, - skrupulatność, - terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków, - dobra organizacja pracy, - zdolność myślenia skutkowo-przyczynowego.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
785249630
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
dodatkowe informacje: umowę o pracę zawiera się na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, praca w godz. 7:00 -15:00, miejsce wykonywania pracy siedziba Urzędu Gminy 76-039 Biesiekierz 103 - oddział zamiejscowy w Świetlicy Wiejskiej w Parsowie, 76-039 Parsowo 19, szczegółowe informacja dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Urzędu Gminy w Biesiekierzu
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny - szczegółowe informacja dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Urzędu Gminy w Biesiekierzu

Zaloguj się przez Facebook