StPr/25/1137
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 5 200 PLN
Zakres obowiązków:
1. Do zadań na ww. stanowisku należy m.in.:
a) Prowadzenie wszelkich spraw wynikających ustawy o zamówieniach publicznych oraz przepisów wykonawczych. Udział w komisjach przetargowych i konkursowych, zgodnie z zarządzeniem Wójta.
b) Nadzór nad prawidłowym przebiegiem realizacji remontów i inwestycji, w tym nadzór nad terminami wynikającymi z umów z wykonawcami i umów o dofinansowanie oraz informowanie na bieżąco Wójta, jego zastępcy i Skarbnika na temat postępu realizacji.
c) Przekazywanie zrealizowanej inwestycji do użytkowania merytorycznym stanowiskom pracy lub jednostkom organizacyjnym gminy.
Pozostały zakres obowiązków dostępny w ogłoszeniu o pracę na stronie: https://suleczyno.biuletyn.net/?bip=2&cid=43&id=4923
Miejsce pracy:
KASZUBSKA 26, 83-320 Sulęczyno, powiat: kartuski, woj: pomorskie
Pracodawca:
Urząd Gminy Sulęczyno
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Prawo jazdy kat. B, analiza rysunków technicznych, umiejętność posługiwania się przepisami prawa
- 1. Wymagania niezbędne: a) obywatelstwo polskie, b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, c) posiada wykształcenie wyższe inżynierskie lub magisterskie, d) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne (...) Pozostałe niezbędne wymagania dostępne na stronie: https://suleczyno.biuletyn.net/?bip=2&cid=43&id=4923
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne: a) obywatelstwo polskie, b) posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, c) posiada wykształcenie wyższe inżynierskie lub magisterskie, d) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne (...) Pozostałe niezbędne wymagania dostępne na stronie: https://suleczyno.biuletyn.net/?bip=2&cid=43&id=4923
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Astrida Kaczyńska
Nr telefonu:
58 6856365
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne, składane przez osoby ubiegające się o zatrudnienie powinny być własnoręcznie podpisane a kopie dokumentów potwierdzające wykształcenie, staż powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata, dokumenty mogą być składane wyłącznie w formie pisemnej za pomocą: poczty tradycyjnej na adres Urzędu Gminy w Sulęczynie, ul. Kaszubska 26, 83-320 Sulęczyno (liczy się data i godzina wpływu aplikacji do sekretariatu Urzędu), za pomocą środków komunikacji elektronicznej na elektroniczną skrzynkę podawczą na platformie ePUAP www.epuap.gov.pl, adres skrzynki epuap: /k97si75fe6/SkrytkaESP, za pośrednictwem e-Doręczenia w postaci pisma ogólnego podpisanego podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym oraz za pomocą poczty elektronicznej w postaci załączników w formacie PDF podpisanych podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym na adres: [email protected] w terminie do godz. 10. dnia 20.10.2025r., z dopiskiem: Nabór na stanowisko ds. inwestycji, remontów i funduszy zewnętrznych
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny - adres skrzynki epuap: /k97si75fe6/SkrytkaESP, eDoreczenia, Termin: pon - pt, Godziny : 8-14.30