StPr/25/670
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
od 7 500 PLN
Zakres obowiązków:
• prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w materiały i pomoce biurowe, środki czystości itp.,
• wydawanie pracownikom materiałów i sprzętów biurowych,
• prowadzenie ewidencji materiałów biurowych i innych,
• prowadzenie ewidencji indywidualnego wyposażenia pracowników,
• dokonywanie zakupów mebli, sprzętu biurowego i urządzeń technicznych itp. oraz prowadzenie spraw związanych z ich oznakowaniem, konserwacją, naprawami i likwidacją,
• zakładanie kartotek nowo zakupionego wyposażenia oraz prowadzenie ewidencji wyposażenia.
• prowadzenie spraw związanych z inwentaryzacją.
• prowadzenie nadzoru na właściwą eksploatacją składników majątkowych Starostwa oraz jego zabezpieczeniem przed kradzieżą i zniszczeniem,
• współpraca z wydziałami Starostwa w zakresie zabezpieczenia ich w niezbędne
Miejsce pracy:
Konstytucji 3-go Maja 16, 05-300 Mińsk Mazowiecki, powiat: miński, woj: mazowieckie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Mińsku Mazowieckim
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- dobra obsługa komputera, obsługa komputera - exel, word
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Emilia Niedziałkowska
Nr telefonu:
25 7598736
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail