STANOWISKO URZĘDNICZE DS. OBRONNYCH, OBRONY CYWILNEJ, ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I PROMOCJI

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. OBRONNYCH, OBRONY CYWILNEJ, ZARZĄDZANIA KRYZYSOWEGO I PROMOCJI

Powiatowy Urząd Pracy w Przasnyszu

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 4 900 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0336

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 900 PLN

Zakres obowiązków:
1. W zakresie spraw kryzysowych:
1) opracowywanie i aktualizacja Planu Zarządzania Kryzysowego Gminy Krasne;
2) opracowywanie i aktualizacja planów operacyjnych (procedur) z zakresu ochrony przed
powodzią, planu ewakuacji II stopnia, zdarzeń o charakterze antyterrorystycznym oraz
innych zarządzeń i procedur;
4) współdziałanie z organami prawa i porządku publicznego w zakresie bezpieczeństwa,
koordynacja prawidłowego przepływu informacji miedzy organami, służbami, inspekcjami, strażami i jednostkami podległymi;
5) organizacja i koordynacja pracy Gminnego Zespołu Zarządzania Kryzysowego;
6) planowanie i organizacja szkoleń, ćwiczeń, treningów z zakresu reagowania Kryzysowego; 8) organizacja, gospodarka i nadzór nad urządzeniami monitorującymi.
2. W zakresie spraw obronnych i wojskowych:
1) opracowywanie i aktualizacja planów obronnych, w tym Planu Operacyjnego Funkcjonowania Gminy w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny oraz kart realizacji zadań operacyjnych;
2) opracowywanie, aktualizacja i prowadzenie dokumentacji związanej z funkcjonowaniem
Głównego Stanowiska Kierowania Gminy i stałego dyżuru;
3) planowanie i organizacja ćwiczeń, treningów, szkoleń z zakresu spraw obronnych dla kadry
kierowniczej oraz pracowników urzędu i jednostek organizacyjnych;
4) organizowanie i nadzór nad Akcją Kurierską na terenie gminy;
5) planowanie, organizowanie i przeprowadzanie ewakuacji III stopnia;
6) organizowanie i przeprowadzanie postępowania w sprawie kwalifikacji wojskowej na terenie gminy;
7) koordynacja i prowadzenie dokumentacji związanej z powoływaniem do ćwiczeń Wojskowych;
8) opracowanie Gminnego Planu Ochrony Zabytków ;
9) monitorowanie działania systemów alarmowania ludności.
1. W zakresie spraw zdrowotnych:
1) inicjowanie działań na rzecz poprawy stanu zdrowia mieszkańców gminy;
2) współpraca w zakresie pozyskiwanie środków na realizację programów profilaktyki i szczepień ochronnych mieszkańców gminy.
2. W zakresie promocji:
1) Bieżące informowanie mieszkańców Gminy o działalności gminy,
2) Tworzenie strategii promocji gminy oraz współpraca z mediami
3) Opracowywanie kalendarza cyklicznych imprez gminnych,
4) Administrowanie oficjalnymi profilami gminy w mediach społecznościowych,
5) Opracowywanie i przygotowywanie materiałów wydawniczych, folderów turystycznych i innych materiałów promocyjnych gminę nadzór nad ich dystrybucją,
6) Prowadzenie rejestru instytucji kultury,
7) Koordynacja realizacji zadań związanych z promocją gminy wynikających ze strategii rozwoju gminy,
8) Przygotowywanie, koordynacja i udział w imprezach promujących gminę kulturalnych, sportowych i historycznych.
9) prowadzenie dokumentacji i załatwianie spraw w zakresie ochrony zdrowia kultury i sportu.
3. W zakresie archiwum zakładowego:
1) przyjmowanie dokumentacji do archiwum zakładowego,
2) dokonywanie przeglądów dokumentów i występowanie z wnioskami o ich brakowanie,
3) udostępnianie dokumentacji przechowywanej w archiwum zakładowym,
4) przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowego,
5) zapewnienie prawidłowego zniszczenia dokumentacji wybrakowanej z zasobów archiwum zakładowego,
6) sporządzanie sprawozdań z działalności archiwum zakładowego.
4. Prowadzenie postępowań w zakresie:
1) rejestru instytucji kultury,
2) ewidencja innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie.

Miejsce pracy:
Adama Mickiewicza 23, 06-408 Krasne, powiat: przasnyski, woj: mazowieckie

Pracodawca:
Urząd Gminy w Krasnem

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 1) wykształcenie wyższe, 2) minimum roczny staż pracy w administracji samorządowej; 3) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530); 4) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6) nieposzlakowana opinia; 7) stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku; 8) biegła obsługa komputera oraz znajomość oprogramowania MS Office WYMAGANIA DODATKOWE: 1) preferowane kierunki wykształcenia: zarządzanie kryzysowe, bezpieczeństwo narodowe, oraz kierunki o specjalnościach wojskowych, ukończony kurs dla archiwistów zakładowych; 2) bardzo dobra znajomość przepisów ustaw o: obronie Ojczyzny, zarządzaniu kryzysowym, obronie cywilnej, samorządzie gminnym, finansach publicznych, stanie klęski żywiołowej, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa Zamówień Publicznych; 3) znajomość przepisów z zakresu instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt; 4) znajomość przepisów obowiązujących w zakresie postępowania z dokumentacją spraw ostatecznie załatwionych i prowadzenia archiwum; 5) umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji 6) dokładność, samodzielność, odpowiedzialność i sumienność, umiejętność pracy w zespole; 7) dobra organizacja pracy; 8) prawo jazdy kat. B.


Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: 1) wykształcenie wyższe, 2) minimum roczny staż pracy w administracji samorządowej; 3) obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530); 4) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych; 5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 6) nieposzlakowana opinia; 7) stan zdrowia umożliwiający pracę na ww. stanowisku; 8) biegła obsługa komputera oraz znajomość oprogramowania MS Office WYMAGANIA DODATKOWE: 1) preferowane kierunki wykształcenia: zarządzanie kryzysowe, bezpieczeństwo narodowe, oraz kierunki o specjalnościach wojskowych, ukończony kurs dla archiwistów zakładowych; 2) bardzo dobra znajomość przepisów ustaw o: obronie Ojczyzny, zarządzaniu kryzysowym, obronie cywilnej, samorządzie gminnym, finansach publicznych, stanie klęski żywiołowej, Kodeksu postępowania administracyjnego, Prawa Zamówień Publicznych; 3) znajomość przepisów z zakresu instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt; 4) znajomość przepisów obowiązujących w zakresie postępowania z dokumentacją spraw ostatecznie załatwionych i prowadzenia archiwum; 5) umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i podejmowania decyzji 6) dokładność, samodzielność, odpowiedzialność i sumienność, umiejętność pracy w zespole; 7) dobra organizacja pracy; 8) prawo jazdy kat. B.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Michał Szczepański

Wymagane dokumenty:
1) list motywacyjny; 2) życiorys zawodowy /CV/; 3) kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie; 4) kserokopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe; 5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności; 6) oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego; 7) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych; 8) oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 9) oświadczenie o nieposzlakowanej opinii; 10) oświadczenie o stanie zdrowia umożliwiającym pracę na ww. stanowisku. lljzgoda na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji (zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych; 12) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, oraz klauzulę (dostępny na stronie www.bip.krasne.pl w zakładce Praca w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych; 13) potwierdzenie zapoznania się z klauzulą informacyjną dla kandydatów ubiegających się o zatrudnienie (dostępne na stronie www.bip.krasne.pl w zakładce Praca w Urzędzie i jednostkach organizacyjnych;

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście
Dodano: 12.09.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 313088
Udostępnij:
Dodano: 12.09.2025, 04:00
ID ogłoszenia: 313088

Zobacz inne oferty

Do góry