StPr/25/0458
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie:
od 4 806 PLN
Oferujemy: a) zatrudnienie w ramach umowy o pracę, b) dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. 13 pensja, c) dodatek stażowy od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego po udokumentowaniu stażu pracy, d) nagrody jubileuszowe, e) świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych. Ostateczne wynagrodzenie do ustalenia z Pracodawcą podczas rozmowy kwalifikacyjnej.
Zakres obowiązków:
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zadania główne :
1. Prowadzenie Biura Rady:
- Obsługa administracyjno biurowa Rady Gminy, Komisji stałych i doraźnych,
- Koordynacja terminowego przekazywania materiałów na sesje Rady i posiedzenia Komisji,
- Przygotowanie i obsługa posiedzeń Rady Gminy i jej Komisji oraz dyżurów i narad zwoływanych przez Przewodniczącego Rady,
- Sporządzanie protokołów z sesji oraz posiedzeń Komisji,
- Prowadzenie spraw z zakresu załatwiania skarg i wniosków należących do właściwości Rady, w tym prowadzenie rejestru tych skarg i wniosków,
- Prowadzenie rejestru aktów prawa miejscowego,
- Prowadzenie rejestru interpelacji, wniosków i zapytań radnych, wniosków i opinii komisji oraz nadzór nad terminowym udzielaniem odpowiedzi,
- Wykonywanie zadań związanych z wyborami ławników sądowych.
2. Prowadzenie spraw kadrowych, w szczególności:
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej,
- współpracy z pracownikiem ds. płac,
- sporządzania okresowych sprawozdań z zakresu zatrudnienia (GUS),
- współpracy ze służbą BHP w zakresie zapewnienia pracownikom bezpieczeństwa i higieny pracy,
- kierowanie pracowników na badania lekarskie,
- przygotowywanie ekwiwalentów za odzież, refundacji kosztów zakupu okularów,
- ewidencja czasu pracy pracowników oraz kierowników jednostek organizacyjnych,
- prowadzenia dokumentacji związanej z odbywaniem praktyk przez uczniów i studentów,
- prowadzenia dokumentacji związanej z odbywaniem staży absolwenckich - współpraca w tym zakresie z Powiatowym Urzędem Pracy,
- współpracy z Kierownikami Jednostek Organizacyjnych Gminy.
3. Przygotowywanie dokumentów, wytycznych, regulaminów dotyczących spraw pracowniczych oraz ich aktualizacja.
4. Prowadzenie spraw związanych z naborem na stanowiska pracy.
5. Nadzorowanie i prowadzenie dokumentacji służby przygotowawczej dla pracowników.
6. Realizacja zadań związanych z oceną okresową pracowników. Zadania dodatkowe: Zastępstwo za pracownika na stanowisku ds. komunikacji społecznej
Zadania pomocnicze
a) ewidencja i archiwizowanie powierzonej dokumentacji,
b) obsługa systemów informatycznych wspomagających pracę na stanowisku,
c) dysponowanie środkami finansowymi przyznanymi w ramach zadań,
d) przygotowywanie informacji publicznej z zakresu prowadzonych spraw,
e) prowadzenie sprawozdawczości oraz informacji z zakresu prowadzonych spraw oraz z wykonania budżetu,
f) prowadzenie ewidencji i rejestrów z zakresu prowadzonych spraw.
Informacja o warunkach pracy na stanowisku urzędniczym:
a) praca odbywa się w systemie jednozmianowym, przy czym wymagana jest obecność pracownika w godzinach popołudniowych, w dniach wyznaczonych na posiedzenia rady (sesji i komisji),
b) użytkowanie sprzętu biurowego (w tym: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów), praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
c) oświetlenie naturalne i sztuczne,
d) obsługa klienta zewnętrznego i wewnętrznego w tym kontakty bezpośrednie, telefoniczne, mailowe,
e) praca w pozycji siedzącej, przy obsłudze monitora ekranowego powyżej 4 godzin.
Praca na przedmiotowym stanowisku nie jest narażona na występowanie uciążliwych i szkodliwych warunków pracy. Istnieje bariera architektoniczna utrudniająca dostanie się na pierwsze i drugie piętro budynku (brak windy). Pomieszczenie znajduje się na drugim piętrze. Zapewniony jest dostęp na parter budynku poprzez podjazd dla niepełnosprawnych oraz dostęp do pomieszczenia sanitarnego.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wszystkie wymagania i pełny zakres obowiązków znajduje się na stronie https://bip.wyry.pl/3327043/dokument/34581
OKRES ZATRUDNIENIA W PRZYPADKU PRACY NA PODSTAWIE UMOWY:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
MIEJSCE WYKONYWANIA PRACY:
43-175 Wyry ul. Główna 133
PRACA W DNIACH I GODZINACH:
Pn-Pt 7.30-15.30
Miejsce pracy:
Główna 133, 43-175 Wyry, powiat: mikołowski, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Gminy Wyry
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- doświadczenie w pracy w zespole, obsługa komputera - exel, word
- 1. Wymagania niezbędne (obligatoryjne): a) wykształcenie wyższe (preferowane w obszarze kształcenia w zakresie prawa pracy, prawa oraz administracji), b) co najmniej 3 letni staż pracy - preferowany na stanowisku w administracji publicznej. c) posiada obywatelstwo polskie, d) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, e) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, f) cieszy się nieposzlakowaną opinią. 2. Wymagania dodatkowe: Wymagane wiedza ogólna i zawodowa - znajomość ustaw i rozporządzeń: Kodeksu Pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego (dział VIII Skargi i wnioski), ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o petycjach, ustawy o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych, rozporządzenia w sprawie "Zasad techniki prawodawczej", rozporządzenia w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, rozporządzenia w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) - znajomość organizacji i zasad działalności biura rady gminy/miasta. 3. Wymagane umiejętności (np.: obsługa urządzeń biurowych) - umiejętność bardzo dobrej obsługi systemów komputerowych - w szczególności Microsoft Office (Word, Excel), systemu Legislator, Bazy Aktów Własnych , - umiejętność redagowania pism urzędowych, sporządzania protokołów z posiedzeń rady (sesji oraz komisji). 4. Pożądane cechy osobowościowe: komunikatywność, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, własna inicjatywa, sumienność, dokładność, umiejętność organizacji pracy i orientacji na osiąganie celów, samokontrola, myślenie analityczne, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
Inne wymagania:
1. Wymagania niezbędne (obligatoryjne): a) wykształcenie wyższe (preferowane w obszarze kształcenia w zakresie prawa pracy, prawa oraz administracji), b) co najmniej 3 letni staż pracy - preferowany na stanowisku w administracji publicznej. c) posiada obywatelstwo polskie, d) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych, e) nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, f) cieszy się nieposzlakowaną opinią. 2. Wymagania dodatkowe: Wymagane wiedza ogólna i zawodowa - znajomość ustaw i rozporządzeń: Kodeksu Pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, rozporządzenia w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, kodeksu postępowania administracyjnego (dział VIII Skargi i wnioski), ustawy o dostępie do informacji publicznej, ustawy o petycjach, ustawy o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych, rozporządzenia w sprawie "Zasad techniki prawodawczej", rozporządzenia w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej, rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, rozporządzenia w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) - znajomość organizacji i zasad działalności biura rady gminy/miasta. 3. Wymagane umiejętności (np.: obsługa urządzeń biurowych) - umiejętność bardzo dobrej obsługi systemów komputerowych - w szczególności Microsoft Office (Word, Excel), systemu Legislator, Bazy Aktów Własnych , - umiejętność redagowania pism urzędowych, sporządzania protokołów z posiedzeń rady (sesji oraz komisji). 4. Pożądane cechy osobowościowe: komunikatywność, umiejętność podejmowania decyzji, umiejętność pracy samodzielnej i w zespole, własna inicjatywa, sumienność, dokładność, umiejętność organizacji pracy i orientacji na osiąganie celów, samokontrola, myślenie analityczne, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
* Wymagane dokumenty i oświadczenia: a) list motywacyjny, b) oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (do pobrania w Urzędzie Gminy Wyry Sekretariat, lub ze strony internetowej: http://bip.ugwyry.rekord.pl w zakładce nabór pracowników/informacje ogólne, wzory druków) c) kopie dokumentów potwierdzające: - wykształcenie, - staż pracy, - dodatkowe kwalifikacje, d) oświadczenia kandydata o: - pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych, - braku skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, - posiadaniu nieposzlakowanej opinii, - posiadaniu obywatelstwa polskiego, - zgodzie na przetwarzanie danych osobowych, e) kopie dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku osób niepełnosprawnych, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych. * Określenie terminu Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie do 1 grudnia 2025 r. * Oferty składa się: a) w formie pisemnej w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Wyry lub pocztą na adres Urzędu Gminy w Wyrach, ul. Główna 133 w zaklejonej kopercie z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko Referat KSA rada gminy, kadry lub b) drogą elektroniczną: - za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP), opatrując dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym - adres skrytki ePUAP: /xm62eyt661/skrytka - za pośrednictwem elektronicznej Platformy e-Doręczenia opatrując dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym albo podpisem zaufanym - adres skrzynki e-doręczeń: AE:PL-92433-81308-TUCHT-27 * Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po terminie określonym w ogłoszeniu o naborze nie będą rozpatrywane. Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie, jeżeli wpłynęły na w/w adres do dnia 1 grudnia 2025 r. Osoby spełniające wymagania formalno prawne podane w ogłoszeniu o naborze zostaną zakwalifikowane do dalszego etapu postępowania. Informację o zakwalifikowaniu zostanie przekazana telefonicznie bądź droga mailową. * Dodatkowe informacje można uzyskać u Kierownika Referatu KSA (032) 3256833. * Osoba wyłoniona z konkursu może zostać zatrudniona na jednym ze stanowisk urzędniczych (w zależności od wykształcenia oraz posiadanego stażu pracy). * W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, pierwsza umowa jest zawierana na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy. * W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy osoba będzie obowiązana do odbycia służby przygotowawczej, która kończy się zdaniem egzaminu. * Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy Wyry przy ul. Głównej 133. * Oferty kandydatów wskazanych w protokole naboru będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia nawiązania stosunku pracy z osobą wyłonioną w drodze konkursu.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail

Zaloguj się przez Facebook