STANOWISKO URZĘDNICZE DS. OBSŁUGI BIUROWEJ W BIURZE PRAWNYM (PP)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. OBSŁUGI BIUROWEJ W BIURZE PRAWNYM (PP)

Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
4 800 - 5 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/0913

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 4 800 do 5 500 PLN
stabilne zatrudnienie - umowa o pracę, w pełnym wymiarze czasu pracy; wynagrodzenie zasadnicze w wysokości 4800 - 5500 zł brutto zależne od wykształcenia oraz doświadczenia kandydata, a także od objętego stanowiska służbowego. W niniejszym naborze przewiduje się zatrudnienie na jedno z następujących stanowisk: referent, starszy referent, podinspektor, specjalista, inspektor; dodatek stanowiskowy w wysokości od 100 do 300 zł brutto; dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego w zależności od stażu pracy; wypłacane raz w roku dodatkowe wynagrodzenie, tzw. trzynasta pensja;

Zakres obowiązków:
prowadzenie repertorium spraw sądowych; prowadzenie rejestru opinii prawnych; gromadzenie dokumentacji oraz sporządzanie pism w sprawach prowadzonych przez biuro; dokonywanie w systemie informatycznym przypisów i odpisów dotyczących należności i kosztów wynikających z rozstrzygnięć sądowych.

Miejsce pracy:
Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska, powiat: m. Ruda Śląska, woj: śląskie

Pracodawca:
Urząd Miasta Ruda Śląska

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • Wymagania niezbędne: posiadanie obywatelstwa polskiego; posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; wykształcenie wyższe; umiejętność obsługi komputera (MS Office Word i Excel); znajomość przepisów prawa: kodeks postępowania cywilnego w szczególności pt.: Strony (Tytuł IV), Koszty procesu (Tytuł V), Postepowanie (Tytuł VI) w tym: Doręczania (Rozdział 2 art. 132, art. 139, art. 141, art. 144), Terminy (Rozdział 4); ustawa o kosztach sądowych; ustawa o kosztach komorniczych; rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości w sprawie opłat za czynności radców prawnych; kodeks postepowania administracyjnego, w szczególności pt.: Terminy (Dział I, Rozdział 10); kompetencje takie jak: kultura osobista, komunikatywność, komunikacja pisemna, skrupulatność, sumienność. Dodatkowym atutem będzie: mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, na stanowisku o podobnym zakresie zadań; kompetencje takie jak: zarządzanie czasem, terminowość, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem praca zespołowa, odpowiedzialność; znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o samorządzie gminnym, powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, przepisów z zakresu ochrony danych osobowych. SZczeółowe informacje: https://rudaslaska.bip.info.pl/dokument,iddok,87806,idmp,3359,r,o


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: posiadanie obywatelstwa polskiego; posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; nieposzlakowana opinia; wykształcenie wyższe; umiejętność obsługi komputera (MS Office Word i Excel); znajomość przepisów prawa: kodeks postępowania cywilnego w szczególności pt.: Strony (Tytuł IV), Koszty procesu (Tytuł V), Postepowanie (Tytuł VI) w tym: Doręczania (Rozdział 2 art. 132, art. 139, art. 141, art. 144), Terminy (Rozdział 4); ustawa o kosztach sądowych; ustawa o kosztach komorniczych; rozporządzenie Ministra Sprawiedliwości w sprawie opłat za czynności radców prawnych; kodeks postepowania administracyjnego, w szczególności pt.: Terminy (Dział I, Rozdział 10); kompetencje takie jak: kultura osobista, komunikatywność, komunikacja pisemna, skrupulatność, sumienność. Dodatkowym atutem będzie: mile widziane doświadczenie zawodowe w administracji publicznej, na stanowisku o podobnym zakresie zadań; kompetencje takie jak: zarządzanie czasem, terminowość, dzielenie się wiedzą i doświadczeniem praca zespołowa, odpowiedzialność; znajomość przepisów prawa w zakresie: ustawy o samorządzie gminnym, powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych, przepisów z zakresu ochrony danych osobowych. SZczeółowe informacje: https://rudaslaska.bip.info.pl/dokument,iddok,87806,idmp,3359,r,o

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Osoba do kontaktu:
Bartosz Pilny

Nr telefonu:
322449048

Wymagane dokumenty:
https://rudaslaska.bip.info.pl/dokument,iddok,87806,idmp,3359,r,o wypełniony kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie; wraz z oświadczeniami o nieposzlakowanej opinii a także o zdolności do czynności prawnych, korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o braku skazania (formularze dostępne w BIP Urzędu Miasta Ruda Śląska - www.rudaslaska.bip.info.pl lub w Wydziale Kadr, pokój 119, 120); kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie określone w tym ogłoszeniu; mile widziane kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectw pracy).

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, inny - Szczegółowe informacje: https://rudaslaska.bip.info.pl/dokument,iddok,87806,idmp,3359,r,o dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie, w siedzibie Urzędu Miasta (plac Jana Pawła II 6, 41-709 Ruda Śląska), w Biurze Obsługi Mieszkańców na parterze budynku, w terminie do dnia 31 października 2025 r. do godziny 14:00 z dopiskiem: stanowisko ds. obsługi biurowej (PP); oferty kandydatów, które wpłyną do Urzędu Miasta po upływie powyżej określonego terminu, nie będą rozpatrywane; listy kandydatów zakwalifikowanych do kolejnych etapów naboru będą publikowane w BIP, wg numerów ewidencyjnych nadawanych ofertom w Biurze Obsługi Mieszkańców.
Dodano: 22.10.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 338542
Udostępnij:
Dodano: 22.10.2025, 04:27
ID ogłoszenia: 338542

Zobacz inne oferty

Do góry