StPr/25/0914
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
Zakres obowiązków:
1) prowadzenie ewidencji radnych,
2) prowadzenie ewidencji delegacji służbowych radnych,
3) gromadzenie i przechowywanie oświadczeń majątkowych radnych,
4) prowadzenie spraw związanych z wyborem ławników,
5) prowadzenie zbioru przepisów gminnych i ich nieodpłatne udostępnianie do publicznego wglądu,
6) prowadzenie zbioru aktów prawa miejscowego i ich nieodpłatne udostępnianie,
7) obsługa administracyjno – biurowa sesji rady gminy i komisji rady.
8) wykonywanie funkcji koordynatora czynności kancelaryjnych,
9) udostępnianie materiałów zgromadzonych w archiwum – prowadzenie ewidencji udostępnianych dokumentów,
10) przyjmowanie spraw do archiwum i ich porządkowanie,
11) brakowanie akt,
12) współpraca i przekazywanie materiałów archiwalnych do Archiwum Państwowym w Kielcach.
Miejsce pracy:
Kościuszki 79A, 26-120 Bliżyn, powiat: skarżyski, woj: świętokrzyskie
Pracodawca:
Urząd Gminy w Bliżynie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- umiejętność pracy w zespole, biegła obsługa komputera z obsługą internetu
- - pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych - znajomość ustaw i innych przepisów związanych ze stanowiskiem 1) obywatelstwo polskie 2) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. obsługi biura Rady Gminy Wymagania dodatkowe (pożądane) w ogłoszeniu: https://ugblizyn.bip.doc.pl/upload/doc/31756_20251205_101131.pdf
Inne wymagania:
- pełna zdolność do czynności prawnych i korzystania z pełni praw publicznych - znajomość ustaw i innych przepisów związanych ze stanowiskiem 1) obywatelstwo polskie 2) niekaralność prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 3) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku ds. obsługi biura Rady Gminy Wymagania dodatkowe (pożądane) w ogłoszeniu: https://ugblizyn.bip.doc.pl/upload/doc/31756_20251205_101131.pdf
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Michał Jędrys
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty należy skladai w zamkniętych kopertach z dopiskiem ,,Nabór na stanowisko ds. obslugi Rady Gminy w terminie do dnia 19.12.2025r. do godz. 10.00 w punkcie podawczym Urzędu Gminy pokój nr 21 lub za pośrednictwem poczty (liczy się data wplywu do urzędu). Dokumenty zlożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta

Zaloguj się przez Facebook