STANOWISKO URZĘDNICZE DS.  OCHRONY SANITARNEJ POWIETRZA I KLIMATU W BIURZE ZARZĄDZANIA ŚRODOWISKOWEGO
(NR 2160)

STANOWISKO URZĘDNICZE DS. OCHRONY SANITARNEJ POWIETRZA I KLIMATU W BIURZE ZARZĄDZANIA ŚRODOWISKOWEGO (NR 2160)

Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Tryb pracy
Stacjonarna
Doświadczenie
Doświadczenie niewymagane
Wynagrodzenie
od 5 500 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2160

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
Wynagrodzenie ustalone indywidualnie w zależności od doświadczenia i kwalifikacji wybranego kandydata, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.

Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) realizacja Porozumienia zawartego pomiędzy Wojewódzkim Funduszem Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Toruniu w zakresie działań gminy w roli operatora realizującego rządowy program Czyste Powietrze;
b) realizacja spraw związanych z Centralną Ewidencją Emisyjności Budynków;
c) realizacja spraw związanych z opracowaniem i wdrażaniem systemów oceny i zarządzania jakością powietrza (np. gminny program gospodarki niskoemisyjnej, wojewódzka uchwała antysmogowa);
d) sprawozdawczości statystyczna i sprawozdawczość w zakresie zanieczyszczeń powietrza do Krajowego Ośrodka Bilansowania i Zarządzania Emisjami;
e) realizacja programów i przedsięwzięć na rzecz poprawy jakości powietrza związanych z redukcją emisji gazów cieplarnianych ze źródeł konwencjonalnych;
f) podejmowanie i udział w przedsięwzięciach na rzecz poprawy jakości powietrza w gminie;
g) realizacja spraw o charakterze interwencyjnym, związanych z ochroną powietrza;
h) kontrole terenowe w zakresie prowadzonych spraw;
i) prowadzenie spraw związanych z opłatą z tytułu zmniejszenia naturalnej retencji terenowej.

Warunki pracy na stanowisku:
a) praca w pełnym wymiarze czasu pracy planowana od dnia 15 października 2025 r.;
b) praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
c) wyposażenie stanowiska pracy w urządzenia biurowe w zakresie niezbędnym do wykonania zadań na stanowisku;
d) fizyczne warunki pracy, uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych: praca administracyjno-biurowa oraz w terenie;
e) pomieszczenie biurowe usytuowane na parterze budynku, miejsce pracy nie jest dostosowanie dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim (budynek nie posiada windy);

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Dobrczu (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) nie wynosił 6%.

Miejsce pracy:
Długa 50, 86-022 Dobrcz, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie

Pracodawca:
URZĄD GMINY W DOBRCZU

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • zawód: Specjalista administracji publicznej (wymagany staż - lata: 1)
  • Wymagania niezbędne: a) w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego: - wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie administracji; - co najmniej roczny staż pracy zawodowej w administracji publicznej; b) biegła umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych; c) znajomość przepisów prawa w zakresie: Prawo ochrony środowiska, Ustawa o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków, Prawo wodne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi; Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, Ustawa o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, innych niezbędnych na stanowisku pracy oraz struktur administracji publicznej; d) kandydat powinien także: - mieć pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych; - nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; - posiadać obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; - cieszyć się nieposzlakowaną opinią. Wymagania dodatkowe: a) komunikatywność; b) inicjatywa i dyspozycyjność; c) umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole; d) prawo jazdy kat. B.


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: a) w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego: - wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie administracji; - co najmniej roczny staż pracy zawodowej w administracji publicznej; b) biegła umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych; c) znajomość przepisów prawa w zakresie: Prawo ochrony środowiska, Ustawa o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centralnej ewidencji emisyjności budynków, Prawo wodne wraz z rozporządzeniami wykonawczymi; Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks cywilny, Ustawa o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o finansach publicznych, ustawy o naruszeniu dyscypliny finansów publicznych, ochrony danych osobowych, dostępu do informacji publicznej, innych niezbędnych na stanowisku pracy oraz struktur administracji publicznej; d) kandydat powinien także: - mieć pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych; - nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; - posiadać obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; - cieszyć się nieposzlakowaną opinią. Wymagania dodatkowe: a) komunikatywność; b) inicjatywa i dyspozycyjność; c) umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole; d) prawo jazdy kat. B.

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny - własnoręcznie podpisany; b) życiorys (curriculum vitae) - własnoręcznie podpisany; c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; d) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe; e) oświadczenie o niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i pełni praw publicznych oraz o posiadanym obywatelstwie: f) oświadczenie o zapoznaniu się z Zarządzeniem Nr 68/2024 Wójta Gminy Dobrcz z dnia 17 września 2024 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy w Dobrczu Regulaminu wraz z wewnętrzną procedurą dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych; g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; h) podpisana klauzula informacyjna; i) kserokopie świadectw pracy; j) dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań dodatkowych; k) referencje, jeśli kandydat takowe posiada; l) inne dokumenty, jeżeli obowiązek ich złożenia wynika z odrębnych przepisów; m) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Termin i miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty kandydat może złożyć w Urzędzie Gminy w Dobrczu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Dobrczu ul. Długa 50, 86-022 Dobrcz. Dokumenty winny zostać złożone lub przesłane w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem "Nabór na stanowisko ds. ochrony sanitarnej powietrza i klimatu" w nieprzekraczalnym terminie do dnia 29 września 2025 r. do godz. 15:30. O zachowaniu terminu decyduje data faktycznego złożenia dokumentów w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrczu. Brak możliwości uzupełniania dokumentów aplikacyjnych po terminie. Przed przystąpieniem do etapu naboru wymagającego osobistego stawienia się kandydata, należy przedłożyć komisji do wglądu oryginały dokumentów, które zostały złożone w formie kserokopii oraz okazać dowód tożsamości. Dodatkowe informacje: Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap obejmuje analizę i ocenę formalną złożonych dokumentów aplikacyjnych, II etap obejmuje ocenę merytoryczną kandydatów. O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu naboru zakwalifikowani do niego kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie (telefonicznie, e-mail lub pisemnie). Informacje o wynikach naboru zostaną umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Dobrczu www.dobrcz.bip.net.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Dobrczu. Wójt Gminy Dobrcz ma prawo odwołać nabór w każdym czasie bez podania przyczyny. Szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrczu pok. nr 1 lub telefonicznie numer 52 364 80 15.

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta
Dodano: 18.09.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 316748
Udostępnij:
Dodano: 18.09.2025, 03:27
ID ogłoszenia: 316748

Zobacz inne oferty

Do góry