StPr/25/2494
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 806 PLN
wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia z pracodawcą
Zakres obowiązków:
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
a) współdziałanie z organami administracji samorządowej i rządowej w zakresie pozyskiwania, rozliczania i monitorowania projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym współpraca
z instytucjami zarządzającymi, pośredniczącymi i wdrażającymi fundusze unijne,
b) gromadzenie i przekazywanie informacji Wójtowi oraz komórkom organizacyjnym o możliwości pozyskiwania środków pozabudżetowych w tym z UE i Budżetu Państwa,
c) prowadzenie baz danych o gminnych projektach dofinansowanych ze środków zewnętrznych,
d) współpraca z Referatem Finansów w zakresie rozliczania projektów współfinansowanych ze źródeł zewnętrznych,
e) kompleksowe przygotowywanie wniosków o dofinansowanie i ich rozliczanie,
f) nadzór nad prawidłowym przygotowaniem wniosków aplikacyjnych i załączników pod kątem formalnym i merytorycznym,
g) przygotowywanie wniosków o płatność częściową i płatność końcową dla zadań dofinansowanych ze środków zewnętrznych,
h) monitorowanie zadeklarowanych wskaźników w okresie trwałości w ramach zrealizowanych projektów współfinansowanych,
i) sporządzanie sprawozdawczości statystycznej, raportów, analizy i informacji z zakresu prowadzonych spraw,
j) przygotowanie informacji zbiorczej, w tym sprawozdań na temat realizowanych przez gminę projektów współfinansowanych,
k) współdziałanie z organizacjami samorządowymi i rządowymi w zakresie kształtowania i realizacji polityki rozwoju gminy,
l) prowadzenie działań promocyjnych projektów współfinansowanych zgodnie z wytycznymi programowymi,
m) udzielanie informacji o możliwościach udzielenia pomocy w ramach środków zewnętrznych oraz w dotarciu do źródeł informacji, dokumentów i publikacji unijnych,
n) przygotowywanie zapytań ofertowych w celu wyłonienia wykonawców zadań realizowanych w ramach przygotowania wniosku aplikacyjnego,
o) przygotowywanie kompleksowej dokumentacji w celu zawarcia umowy o dofinansowanie,
p) prowadzenie spraw w zakresie promocji terenów inwestycyjnych na terenie gminy,
q) archiwizacja dokumentów związanych z zakresem powierzonych obowiązków.
Warunki pracy na stanowisku
a) praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera powyżej 4 godzin dziennie;
b) umowa o pracę - pełen etat;
c) przewidywany termin zatrudnienia: luty 2026 r.;
d) praca w budynku Urzędu Gminy w Sicienku, ul. Mrotecka 9, na parterze, budynek bez windy, posiada podjazd; praca w terenie - obszar Gminy Sicienko;
e) praca w godzinach: 7:30-15:30 - poniedziałek, środa i czwartek; w godz. 7.30-17.00 - wtorek; w godz. 7.30-14.00 w piątek;
f) praca w zespole;
g) codzienny kontakt telefoniczny;
h) bezpośredni kontakt z klientami.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Sicienku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Urząd Gminy w Sicienku jest pracodawcą równych szans. Oferty rozpatrywane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonanie polityczne, przynależność związkowa, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualna czy też jakąkolwiek inna cechę prawnie chronioną. Osoba z niepełnosprawnością może skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu.
Miejsce pracy:
Mrotecka 9, 86-014 Sicienko, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
URZĄD GMINY W SICIENKU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- prawo jazdy kat.B
- Wymagania niezbędne: Kandydatem może być osoba która: a) spełnia wymagania określone w art. 6 ust. 1 oraz ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych, tj: - posiada obywatelstwo polskie, - ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych, - posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku, - cieszy się nieposzlakowaną opinią; b) posiada wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, ekonomia, finanse, prawo, zarządzanie; c) posiada min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowywania lub realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych; d) wykazuje znajomość procedur aplikowania i realizacji projektów finansowanych ze środków UE i krajowych; e) posiada znajomość ustaw: - ustawy o samorządzie gminnym, - kodeksu postępowania administracyjnego, f) posiada prawo jazdy kat. B, g) posiada znajomość zagadnień związanych z przedstawionym poniżej zakresem zadań. Wymagania dodatkowe: a) znajomość podstawowych zagadnień w zakresie realizacji procesu inwestycyjnego; b) podstawowa znajomość funduszy europejskich; c) umiejętność zarządzania projektami współfinansowanymi ze środków zewnętrznych; d) znajomość systemów ePUAP, BIP; e) umiejętność interpretowania przepisów, f) kreatywność, g) komunikatywność, h) inicjatywa, i) zdyscyplinowanie, j) odpowiedzialność, k) umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole, l) umiejętność pracy pod presją czasu, m) odporność na trudne sytuacje zawodowe.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: Kandydatem może być osoba która: a) spełnia wymagania określone w art. 6 ust. 1 oraz ust. 3 ustawy o pracownikach samorządowych, tj: - posiada obywatelstwo polskie, - ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych, - posiada kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na określonym stanowisku, - cieszy się nieposzlakowaną opinią; b) posiada wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, ekonomia, finanse, prawo, zarządzanie; c) posiada min. 2-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie przygotowywania lub realizacji projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych; d) wykazuje znajomość procedur aplikowania i realizacji projektów finansowanych ze środków UE i krajowych; e) posiada znajomość ustaw: - ustawy o samorządzie gminnym, - kodeksu postępowania administracyjnego, f) posiada prawo jazdy kat. B, g) posiada znajomość zagadnień związanych z przedstawionym poniżej zakresem zadań. Wymagania dodatkowe: a) znajomość podstawowych zagadnień w zakresie realizacji procesu inwestycyjnego; b) podstawowa znajomość funduszy europejskich; c) umiejętność zarządzania projektami współfinansowanymi ze środków zewnętrznych; d) znajomość systemów ePUAP, BIP; e) umiejętność interpretowania przepisów, f) kreatywność, g) komunikatywność, h) inicjatywa, i) zdyscyplinowanie, j) odpowiedzialność, k) umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole, l) umiejętność pracy pod presją czasu, m) odporność na trudne sytuacje zawodowe.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
52 31 17 446, 52 31 17 433
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny opatrzony danymi kontaktowymi oraz własnoręcznym podpisem; b) życiorys zawodowy (curriculum vitae) - opatrzony danymi kontaktowymi oraz własnoręcznym podpisem; c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; d) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe; e) oświadczenie o niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i pełni praw publicznych, posiadanym obywatelstwie oraz o opinii; f) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; g) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną w związku z ogłoszeniem naboru. h) dokumenty potwierdzające spełnienie wymagań dodatkowych; i) referencje, jeśli takie posiada; j) inne dokumenty, jeżeli obowiązek ich złożenia wynika z odrębnych przepisów; k) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13 a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135). Zaświadczenie o zatrudnieniu dokumentuje wyłącznie bieżący okres zatrudnienia tj. niezakończony stosunek pracy oraz okresy zatrudnienia występujące przed wejściem w życie przepisów nakazujących wydawanie świadectw pracy. Wszystkie dokumenty w języku obcym należy przedłożyć wraz z ich tłumaczeniem na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego. Wymagane dokumenty kandydat może złożyć osobiście w siedzibie Urzędu Gminy w Sicienku w Biurze Obsługi Interesanta w godzinach pracy Urzędu (w poniedziałek, środa i czwartek 7:30-15:30, wtorek 7:30-17:00, piątek 7:30-14:00) lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Sicienku ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko. Oferta winna zostać złożona lub przesłana w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem Nabór na stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych w Referacie Inwestycji i Rozwoju w terminie do 24 listopada 2025 r. O zachowaniu terminu decyduje data wpływu do Urzędu Gminy w Sicienku. Dodatkowe informacje: Oferty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane. Nabór przeprowadzi, powołana przez Wójta Gminy Sicienko, Komisja konkursowa, w dwóch etapach: - I etap obejmuje formalną analizę dokumentów, - II etap stanowi merytoryczną ocenę kandydatów, może składać się z rozmowy kwalifikacyjnej, testu kwalifikacyjnego lub/i zadania publicznego. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie II etapu naboru. Przed przystąpieniem do etapu naboru wymagającego osobistego stawienia się kandydata, należy okazać dowód tożsamości. W przypadku osób podejmujących po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym, w tym kierowniczym stanowisku urzędniczym umowę o pracę zawiera się na czas określony (do 6 miesięcy). W czasie trwania umowy organizuje się służbę przygotowawczą kończącą się egzaminem, którego pozytywny wynik jest warunkiem dalszego zatrudnienia pracownika. Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru. W pozostałych przypadkach umowę o pracę zawiera się na czas określony (do 6 miesięcy). Przewiduje się zawarcie kolejnej umowy na czas określony lub na czas nieokreślony bez przeprowadzania kolejnego naboru. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Sicienku https://bip.sicienko.pl/ oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy w Sicienku, ul. Mrotecka 9, 86-014 Sicienko. Szczegółowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 52 31 17 446 i 52 31 17 433.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta

Zaloguj się przez Facebook