StPr/25/1469
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 300 PLN
Zakres obowiązków:
Zadania wykonywane na stanowisku:
a) prowadzenie spraw z zakresu wymiaru podatku od nieruchomości, rolnego i leśnego
osób fizycznych i osób prawnych;
b) realizacja zadań wynikających z przepisów o pomocy publicznej i pomocy de minimis w zakresie podatków lokalnych.
Warunki pracy na stanowisku:
a) praca w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę na czas określony planowana od dnia 28 sierpnia 2025 r.;
b) praca przy komputerze powyżej 4 godzin;
c) wyposażenie stanowiska pracy w urządzenia biurowe w zakresie niezbędnym do wykonania zadań na stanowisku;
d) fizyczne warunki pracy, uciążliwości fizyczne występujące w miejscu wykonywania czynności zawodowych: praca administracyjno-biurowa;
e) pomieszczenie biurowe usytuowanie na parterze budynku; miejsce pracy nie jest dostosowane dla osób niepełnosprawnych poruszających się na wózku inwalidzkim (brak windy);
f) Inne: wynagrodzenie ustalone indywidualnie w zależności od doświadczenia i kwalifikacji wybranego kandydata, zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 25 października 2021 r. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy w Dobrczu (w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych) nie wynosił 6%.
Miejsce pracy:
Długa 50, 86-022 Dobrcz, powiat: bydgoski, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
URZĄD GMINY W DOBRCZU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- zawód: Pozostali urzędnicy do spraw podatków
- obsługa urządzeń biurowych, biegła obsługa komputera
- Wymagania niezbędne: a) w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego: - wykształcenie wyższe: ekonomiczne lub administracyjne, albo - wykształcenie wyższe o innym kierunku oraz studia podyplomowe ekonomiczne lub administracyjne, albo - wykształcenie wyższe o dowolnym kierunku i minimum 5 letnie doświadczenie w pracy zawodowej; b) biegła umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych; c) znajomość ustaw i przepisów: ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, o podatku rolnym, o podatku leśnym, ordynacja podatkowa, o samorządzie gminnym, o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej, oraz innych przepisów wymaganych na stanowisku pracy; d) kandydat powinien mieć także: - pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych; - nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; - posiadać obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; - cieszyć się nieposzlakowaną opinią. Wymagania dodatkowe: a) wykształcenie preferowane: kierunki rolnicze; b) doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z pracą z klientem; c) rzetelność i dyspozycyjność; d) umiejętność analitycznej pracy; e) umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: a) w zakresie wykształcenia i doświadczenia zawodowego: - wykształcenie wyższe: ekonomiczne lub administracyjne, albo - wykształcenie wyższe o innym kierunku oraz studia podyplomowe ekonomiczne lub administracyjne, albo - wykształcenie wyższe o dowolnym kierunku i minimum 5 letnie doświadczenie w pracy zawodowej; b) biegła umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych; c) znajomość ustaw i przepisów: ustawy o podatkach i opłatach lokalnych, o podatku rolnym, o podatku leśnym, ordynacja podatkowa, o samorządzie gminnym, o zwrocie podatku akcyzowego zawartego w cenie oleju napędowego wykorzystywanego do produkcji rolnej, oraz innych przepisów wymaganych na stanowisku pracy; d) kandydat powinien mieć także: - pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych; - nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe; - posiadać obywatelstwo polskie z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych; - cieszyć się nieposzlakowaną opinią. Wymagania dodatkowe: a) wykształcenie preferowane: kierunki rolnicze; b) doświadczenie zawodowe na stanowisku związanym z pracą z klientem; c) rzetelność i dyspozycyjność; d) umiejętność analitycznej pracy; e) umiejętność samodzielnej pracy i pracy w zespole.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty: a) list motywacyjny - własnoręcznie podpisany; b) życiorys (curriculum vitae) - własnoręcznie podpisany; c) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie; d) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje zawodowe; e) oświadczenie o niekaralności, posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i pełni praw publicznych oraz o posiadanym obywatelstwie; f) oświadczenie o zapoznaniu się z Zarządzeniem Nr 68/2024 Wójta Gminy Dobrcz z dnia 17 września 2024 r. w sprawie wprowadzenia w Urzędzie Gminy w Dobrczu Regulaminu wraz z wewnętrzną procedurą dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych; g) oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji; h) podpisana klauzula informacyjna; i) kserokopie świadectw pracy; j) dokumenty potwierdzające spełnianie wymagań dodatkowych; k) referencje, jeśli kandydat takowe posiada; l) inne dokumenty, jeżeli obowiązek ich złożenia wynika z odrębnych przepisów; m) kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność, jeśli kandydat zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. Termin i miejsce składania dokumentów: Wymagane dokumenty kandydat może złożyć w Urzędu Gminy w Dobrczu lub przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy w Dobrczu ul. Długa 50, 86-022 Dobrcz. Dokumenty winny zostać złożone lub przesłane w zamkniętej kopercie opatrzonej dopiskiem "Nabór na stanowisko ds. wymiaru podatków" w nieprzekraczalnym terminie do dnia 25 czerwca 2025 r. do godz. 15:30. O zachowaniu terminu decyduje data faktycznego złożenia dokumentów w siedzibie Urzędu Gminy w Dobrczu. Zgłoszenia, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane Brak możliwości uzupełniania dokumentów aplikacyjnych po terminie. Przed przystąpieniem do etapu naboru wymagającego osobistego stawienia się kandydata, należy przedłożyć komisji do wglądu oryginały dokumentów, które zostały złożone w formie kserokopii oraz okazać dowód tożsamości. Dodatkowe informacje Nabór zostanie przeprowadzony w dwóch etapach: I etap - obejmuje analizę i ocenę formalną złożonych dokumentów aplikacyjnych, II etap - obejmuje ocenę merytoryczną kandydatów. O terminie i miejscu przeprowadzenia II etapu naboru zakwalifikowani do niego kandydaci zostaną poinformowani indywidualnie (telefonicznie, e-mail lub pisemnie). Informacje o wynikach naboru zostaną umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Dobrczu www.dobrcz.bip.net.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu Gminy w Dobrczu. Wójt Gminy Dobrcz ma prawo odwołać nabór w każdym czasie bez podania przyczyny. Szczegółowe informacje można uzyskać w Urzędzie Gminy w Dobrczu pok. nr 1 lub telefonicznie numer 52364 80 15. Klauzula informacyjna - proces rekrutacji Zgodnie z art.13 ust.1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 roku 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych jest Gmina Dobrcz, reprezentowana przez Wójta Gminy Dobrcz, ul. Długa, 86-022 Dobrcz, 2. Jeśli ma Pani/Pan pytania dotyczące sposobu i zakresu przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w zakresie działania Gminy Dobrcz, a także przysługujących Pani/Panu uprawnień, może się Pani/Pan skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych w Gminie Dobrcz za pomocą adresu [email protected] 3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji. Imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, miejsca zamieszkania, wykształcenia oraz przebiegu dotychczasowego zatrudnienia będą przetwarzana na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2106/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchyleniu dyrektywy 95/46/WE (RODO), tj. w oparciu o prawnie usprawiedliwiony interes wynikający z art. 22 /1/ Kodeksu pracy. W pozostałym zakresie danych osobowych i informacji o kandydacie będą one przetwarzane w oparciu o art. 6 ust. 1 lit. a) RODO, tj. w oparciu o zgodę. 4. Podane przez Państwa dane osobowe będą przechowywane przez okres trwania rekrutacji na wskazane stanowisko i zostaną zniszczone 3 miesiące po jej zakończeniu. 5. Przysługuje Państwu prawo żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych osobowych przetwarzanych w systemach informatycznych. 6. Macie Państwo prawo wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych w każdym momencie, bez wpływu na przetwarzanie, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 7. Podanie przez Państwa danych osobowych jest dobrowolne, ale odmowa ich podania lub brak zgody na ich przetwarzanie niestety uniemożliwi Państwa udziału w procesie rekrutacji. 8. Przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO). Adres: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Adres: Stawki 2, 00-193 Warszawa, telefon: 22 860 70 86. 9. Dane udostępnione przez Państwa nie będą podlegały zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o którym mowa w ogólnym rozporządzeniu o ochronie danych. ................................................... (podpis kandydata)
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta