StPr/25/0969
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 4 780 do 7 400 PLN
Zakres obowiązków:
Organizacja współdziałania w procesie zamówień publicznych, przygotowanie i realizacja procedur, zawieranie umów o zamówienie publiczne- organizowanie całego procesu zamówienia, uzyskiwanie dokumentów niezbędnych do prowadzenia inwestycji (pozwoleń, operatów, studiów ocen, uzgodnień, certyfikatów itp.), współpraca z inspektorami nadzoru w zakresie prawidłowości przebiegu i wykonywania inwestycji, przygotowywanie pełnej dokumentacji przetargowej, organizowanie prac komisji przetargowych, koordynowanie prac i przygotowywanie materiałów i dokumentów w celu pozyskiwania i wykorzystania środków unijnych, funduszy strukturalnych itp., koordynowanie prac i przygotowywanie materiałów niezbędnych do planu rozwoju gospodarczego Gminy. Podpisywanie faktur VAT. Przygotowanie projektów uchwał, materiałów, sprawozdań i analiz na sesję Rady oraz potrzeby Burmistrza Gminy, Realizacja zadań wynikających z uchwał Rady, Terminowa rozpatrywanie i załatwianie interpelacji radnych, Prowadzenie w zakresie swoich właściwości postępowań administracyjnych w indywidualnych sprawach oraz przygotowanie projektów decyzji, zarządzeń, umów i postanowień (projekty uchwał, porozumień, umów, zarządzeń, regulaminów), Przygotowanie i przekazywanie zbioru dokumentów do archiwizacji, Sprawdzanie i rozliczanie faktur z zakresu prowadzonych spraw, Przestrzeganie dyscypliny budżetowej, oszczędne dysponowanie publicznymi środkami finansowymi, Współpraca z księgowością UMG oraz ze Skarbnikiem Gminy w zakresie uzgodnień dot. opracowywania projektu budżetu.
Miejsce pracy:
PLAC WOLNOŚCI 14, 62-860 Opatówek, powiat: kaliski, woj: wielkopolskie
Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI GMINY OPATÓWEK
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Wymagania niezbędne (obligatoryjne): - posiadanie obywatelstwa polskiego, - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku, - wykształcenie wyższe lub średnie o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na tym stanowisku, - znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Prawo Zamówień Publicznych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, Kodeks postępowania administracyjnego, Instrukcja kancelaryjna, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku. Wymagania dodatkowe (fakultatywne): -doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządowych, - mile widziany staż pracy na stanowisku tożsamym lub pokrewnym - znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu ustawy Prawo Zamówień Publicznych - umiejętność czytania i interpretowania przepisów prawa, - zdolność analitycznego myślenia, samodzielność, - łatwość w nawiązywaniu kontaktów, - umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i w zespole, - rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, - pracowitość, odpowiedzialność, dokładność, obowiązkowość, dyspozycyjność, odporność na stres, - znajomość obsługi powszechnie używanych aplikacji biurowych (min.: pakietu MS Office) oraz sprzętu biurowego. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: 1. praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera, wykonywana w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Opatówek, Pl. Wolności 14, 62-860 Opatówek, 2. praca w wymiarze pełnego etatu, 3. zatrudnienie w ramach umowy o pracę, 4. podnoszenie kwalifikacji poprzez czynny udział w szkoleniach wewnętrznych oraz zewnętrznych, 5. planowany początek zatrudnienia: III kwartał 2025r. 6. szacowane wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników w Urzędzie Miejskim Gminy Opatówek oraz inne dodatkowe świadczenia przysługujące pracownikom samorządowym.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne (obligatoryjne): - posiadanie obywatelstwa polskiego, - posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, - niekaralność za przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe, - nieposzlakowana opinia, - posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na wskazanym stanowisku, - wykształcenie wyższe lub średnie o specjalności umożliwiającej wykonywanie zadań na tym stanowisku, - znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, Prawo Zamówień Publicznych, o dostępie do informacji publicznej, o ochronie danych osobowych, Kodeks postępowania administracyjnego, Instrukcja kancelaryjna, - stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na danym stanowisku. Wymagania dodatkowe (fakultatywne): -doświadczenie zawodowe w jednostkach samorządowych, - mile widziany staż pracy na stanowisku tożsamym lub pokrewnym - znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa z zakresu ustawy Prawo Zamówień Publicznych - umiejętność czytania i interpretowania przepisów prawa, - zdolność analitycznego myślenia, samodzielność, - łatwość w nawiązywaniu kontaktów, - umiejętność sprawnej organizacji pracy własnej i w zespole, - rzetelność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, - pracowitość, odpowiedzialność, dokładność, obowiązkowość, dyspozycyjność, odporność na stres, - znajomość obsługi powszechnie używanych aplikacji biurowych (min.: pakietu MS Office) oraz sprzętu biurowego. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku: 1. praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera, wykonywana w siedzibie Urzędu Miejskiego Gminy Opatówek, Pl. Wolności 14, 62-860 Opatówek, 2. praca w wymiarze pełnego etatu, 3. zatrudnienie w ramach umowy o pracę, 4. podnoszenie kwalifikacji poprzez czynny udział w szkoleniach wewnętrznych oraz zewnętrznych, 5. planowany początek zatrudnienia: III kwartał 2025r. 6. szacowane wynagrodzenie zgodne z Regulaminem wynagradzania pracowników w Urzędzie Miejskim Gminy Opatówek oraz inne dodatkowe świadczenia przysługujące pracownikom samorządowym.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Sylwia Matczak
Nr telefonu:
62 761 80 80 wew.40
Wymagane dokumenty:
Oferty kandydatów na stanowisko pracy ds. zamówień publicznych, inwestycji i funduszy europejskich muszą zawierać: 1. list motywacyjny z uzasadnieniem przystąpienia do naboru, 2. CV opatrzone oświadczeniem kandydata Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady ( UE ) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UEL 119,s.1), ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2019r., poz. 1781.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t. j. Dz. U. z 2024r., poz. 1135), 3. kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie wg. załączonego wzoru, 4. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i kwalifikacje zawodowe, 5. kopie świadectw pracy lub zaświadczeń o zatrudnieniu potwierdzających doświadczenie zawodowe, 6. oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnej oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych, 7. oświadczenie kandydata o następującej treści: oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana do przedstawienia oryginału aktualnego Zapytania o udzielnie informacji o osobie z Krajowego Rejestru Karnego), 8. oświadczenie kandydata o stanie zdrowia pozwalającym na pracę na wskazanym stanowisku (w przypadku zatrudnienia, kandydat zostanie skierowany na wstępne badania lekarskie do lekarza medycyny pracy), 9. oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy do celów rekrutacji (w załączeniu do ogłoszenia) 10. oświadczenie o zgodzie do przetwarzania danych osobowych do celów rekrutacji (klauzula RODO) wg. załączonego wzoru Dokumenty aplikacyjne winny być podpisane przez kandydata lub potwierdzone przez niego za zgodność z oryginałem. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych: Wymagane dokumenty z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko urzędnicze ds. zamówień publicznych, inwestycji i funduszy europejskich należy składać osobiście w Sekretariacie Urzędu Miejskiego Gminy Opatówek, Pl. Wolności 14, I piętro, pokój nr 13, w godz. 8.00 - 16.00 w poniedziałki, 7.30 - 15.30 w pozostałe dni robocze, w zaklejonej kopercie oznaczonej imieniem i nazwiskiem kandydata oraz numerem telefonu, w nieprzekraczalnym terminie do dnia 31.07.2025r. (decyduje data wpływu dokumentów do urzędu). Dokumenty dostarczone po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane. Dokumenty wysłane przesyłką pocztową powinny być doręczone w powyższym terminie. Kandydaci spełniający wymagania niezbędne zostaną poinformowani telefonicznie o kolejnym etapie rekrutacji. Dodatkowe informacje: 1. oferty niekompletne lub dostarczone po terminie nie będą rozpatrywane (w przypadku przesyłki liczy się data wpływu do urzędu), 2. kandydaci spełniający wymagania niezbędne zostaną powiadomieni telefonicznie o kolejnym etapie rekrutacji; niniejsza informacja zostanie umieszczona w BIP Gminy Opatówek oraz na tablicy ogłoszeń urzędu, 3. dokumenty aplikacyjne kandydatów, którzy nie zostaną wytypowani do zatrudnienia będą odesłane lub można będzie je odebrać osobiście w Urzędzie Miejskim Gminy Opatówek, w pokoju Nr 21, w ciągu 14 dni od dnia zakończenia procedury, 4. Burmistrz Gminy Opatówek zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania lub braku rozstrzygnięcia naboru, 5. w Urzędzie Miejskim Gminy Opatówek obowiązuje Procedura Zgłoszeń Wewnętrznych dostępna pod linkiem https://bip.opatowek.pl/p,309,procedura_zgloszen_wewnetrznych, 6. dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 62 7618080, wew.40 .
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta, Termin: 31.07.2025, Godziny : 7.30-15.30