StPr/25/2048
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 666 PLN
Zakres obowiązków:
Zakres obowiązków został określony w ogłoszeniu o naborze nr 3/2025 na wolne stanowisko urzędnicze w Zarządzie Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, umieszczonym w Biuletynie Informacji Publicznej ZDMiKP: https://bip.zdmikp.bydgoszcz.pl/index.php/ogloszenia-o-zatrudnieniu/lista-biezacych-ogloszen
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku obejmuje między innymi:
1) Nadzór nad systemem zarządzania ruchem drogowym i transportem.
2) Nadzór nad prawidłowością wdrażania i realizacji projektów sygnalizacji świetlnych.
3) Planowanie i współdziałanie w zakresie planów rozbudowy systemu ITS.
4) Współpraca z Wydziałem Organizacji Transportu w zakresie dynamicznej informacji pasażerskiej przy wdrażaniu komunikatów specjalnych.
5) Współpraca z dostawcą danych w systemie ITS przy wykonywaniu raportów poprawności funkcjonowania systemu, realizacji priorytetów tramwajowych oraz analizach ruchowych na potrzeby ZDMiKP.
6) Udzielanie odpowiedzi na korespondencję dotyczącą zakresu CZRiT.
7) Wykonywanie badań terenowych w zakresie ruchu drogowego za pomocą dostępnych urządzeń pomiarowych oraz pojazdu MCN (mobilnego centrum nadzoru ruchu).
8) Analizowanie sytuacji ruchowych na podstawie dostępnych narzędzi systemowych i wizualizacyjnych Centrum Zarządzania Ruchem i Transportem.
9) Opiniowanie projektów sygnalizacji świetlnej planowanych do wdrożenia przez ZDMiKP.
10) Opracowywanie zmian w organizacji ruchu na potrzeby własne ZDMiKP.
11) Przygotowywanie odpowiedzi na korespondencję z zakresu Wydziału Inżynierii Ruchu.
12) Prowadzenie i archiwizowanie dokumentacji związanej z działaniem CZRiT.
13) Sporządzanie sprawozdań, raportów i informacji z zakresu prowadzonych spraw.
Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- usytuowanie stanowiska pracy: przy ul. Toruńskiej 180, budynek piętrowy, schody,
- wyjazdy służbowe w teren,
- rytm zmianowy - 3 zmiany (06:30-14:30, 09:00-17:00, 13:00-21:00)
- obsługa urządzeń wyposażonych w monitory ekranowe.
Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiacu sierpniu 2025 roku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%
Miejsce pracy:
Toruńska 174a, 85-844 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
ZARZĄD DRÓG MIEJSKICH I KOMUNIKACJI PUBLICZNEJ W BYDGOSZCZY
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- prawo jazdy kat.B
- wymagania związane ze stanowiskiem (niezbędne i dodatkowe) okreslone w ogłoszeniu o naborze nr 3/2025 Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem: a/ niezbędne: - wykształcenie wyższe kierunek: budownictwo lub transport, lub pokrewne, albo student ostatniego roku w/w kierunków, - znajomość przepisów: - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drgowego i warunków ich umieszczania na drogach; - Ustawa Prawo o ruchu drogowym; - Ustawa o drogach publicznych; - Kodeksu postępowania administracyjnego - prawo jazdy kat. B, - obywatelstwo polskie, a także mieć pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią. b/ dodatkowe: - umiejętność obsługi komputera i znajomość oprogramowania pakiet Microsoft Office, - znajomość Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych, - ukończenie studiów wyższych o specjalności inżynieria ruchu drogowego, - znajomość systemu sterowania ruchem SCATS, - znajomość programów typu CAD, Bentley, Microstation, - predyspozycje osobowościowe: pracowitość, wytrwałość, umiejętność pracy w zespole.
Inne wymagania:
wymagania związane ze stanowiskiem (niezbędne i dodatkowe) okreslone w ogłoszeniu o naborze nr 3/2025 Kandydat powinien spełniać następujące wymagania związane ze stanowiskiem: a/ niezbędne: - wykształcenie wyższe kierunek: budownictwo lub transport, lub pokrewne, albo student ostatniego roku w/w kierunków, - znajomość przepisów: - Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drgowego i warunków ich umieszczania na drogach; - Ustawa Prawo o ruchu drogowym; - Ustawa o drogach publicznych; - Kodeksu postępowania administracyjnego - prawo jazdy kat. B, - obywatelstwo polskie, a także mieć pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzystać z pełni praw publicznych, nie być skazanym prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią. b/ dodatkowe: - umiejętność obsługi komputera i znajomość oprogramowania pakiet Microsoft Office, - znajomość Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 24 czerwca 2022 r. w sprawie przepisów techniczno-budowlanych dotyczących dróg publicznych, - ukończenie studiów wyższych o specjalności inżynieria ruchu drogowego, - znajomość systemu sterowania ruchem SCATS, - znajomość programów typu CAD, Bentley, Microstation, - predyspozycje osobowościowe: pracowitość, wytrwałość, umiejętność pracy w zespole.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
52 582 24 52
Wymagane dokumenty:
Oczekujemy na Państwa pisemne zgłoszenia zawierające: - list motywacyjny, - życiorys /CV/ z uwzględnieniem przebiegu pracy zawodowej, - kwestionariusz osoby ubiegającej się o zatrudnienie - według wzoru ze strony internetowej: www.bip.zdmikp.bydgoszcz.pl (zakładka pliki do pobrania), - oświadczenie kandydata - według wzorów ze strony internetowej: www.bip.zdmikp.bydgoszcz.pl (zakładka pliki do pobrania), - kserokopie dokumentu potwierdzającego posiadanie wymaganego wykształcenia, - kserokopie dokumentów potwierdzających niezbędne wymagane doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, referencje, zaświadczenia o zatrudnieniu, zakres obowiązków itp.), - kserokopie innych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach, uprawnieniach, umiejętnościach, ukończonych szkoleniach, studiach podyplomowych itp. Kandydat, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych jest obowiązany do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. Wymagane dokumenty można składać: - osobiście: w Kancelarii Zarządu Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, ul. Toruńska 174a, pokój nr 20 - przesłać pocztą na adres: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej, 85-844 Bydgoszcz, ul. Toruńska 174a w terminie do 12 września 2025 roku w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Nabór na wolne stanowisko urzędnicze ds. zarządzania i utrzymania ruchu". Inne informacje: - o zakwalifikowaniu do II etapu naboru - kandydaci zostaną powiadomieni drogą e-mail lub telefonicznie, - dokumenty składane w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, - oferty, które wpłyną do ZDMiKP po określonym terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane, - o zachowaniu terminu decyduje odpowiednio data wpływu w Kancelarii ZDMiKP lub data stempla pocztowego, - z kandydatem wyłonionym w drodze konkurencji zostanie zawarta umowa o pracę na czas określony, a w przypadku braku zastrzeżeń zostanie zawarta kolejna umowa o pracę. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na: - stronie internetowej: www.bip.zdmikp.bydgoszcz.pl oraz - tablicy informacyjnej ZDMiKP w Bydgoszczy ul. Toruńska 174a. Na podstawie art. 24 ust. 6 ustawy z dnia 24 czerwca o ochronie sygnalistów informuje się, że w Zarządzie Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy ustalona została i obowiązuje, "Procedura zgłoszeń wewnętrznych", z którą można zapoznać się korzystając z następującego odnośnika do Boiuletynu Informacji Publicznej ZMDiKP: https://bip.zdmikp.bydgoszcz.pl/index.php/procedura-zgloszen-w-zdmikp
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, poczta