StPr/25/0728
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na okres próbny
Wynagrodzenie:
od 2 350 PLN
+ dodatek stażowy + dodatek funkcyjny
Zakres obowiązków:
Praca na stanowisku Dyrektora w nowo tworzonym Gminnym Klubie Dziecięcym nr 2 w Andrychowie.
Zakres wykonywanych zadań:
Organizowanie, nadzorowanie i kierowanie działalnością Gminnego Klubu Dziecięcego nr 2 w Andrychowie zgodnie z obowiązującymi przepisami;
Kierowanie działalnością i reprezentowanie na zewnątrz;
Realizowanie zadań wynikających z obowiązujących przepisów prawa (w szczególności w zakresie ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3 oraz statutu);
Zapewnienie funkcjonowania oraz skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej;
Prowadzenie procesu rekrutacji kadry oraz dzieci i związanej z tym dokumentacji;
Wykonywanie czynności z zakresu prawa pracy w stosunku do pracowników zatrudnionych w Gminnym Klubie Dziecięcym nr 2 w Andrychowie;
Zawieranie umów z rodzicami/opiekunami prawnymi dzieci;
Zapewnienie dzieciom bezpieczeństwa oraz właściwej opieki pielęgnacyjnej, edukacyjnej i opiekuńczo-wychowawczej z uwzględnieniem indywidualnych potrzeb każdego dziecka;
Gospodarowanie powierzonym mieniem i wyposażeniem;
Opracowywanie projektów planów finansowych i czuwanie nad prawidłowym wykorzystywaniem środków finansowych;
Wydawanie wewnętrznych aktów normatywnych (m.in. zarządzeń, poleceń służbowych, regulaminów, instrukcji).
I umowa na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy, docelowo umowa na czas nieokreślony, 1/2 etatu, praca w godz. 7:00-15:00.
Oferty do konkursu na stanowisko dyrektora należy składać w zamkniętych kopertach wraz z podanym adresem zwrotnym, telefonem kontaktowym i adresem e-mail oraz z dopiskiem: Konkurs na stanowisko Dyrektora Gminnego Klubu Dziecięcego nr 2 w Andrychowie w terminie do dnia 16 czerwca 2025 r. do godz. 15.30, w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Andrychowie, ul. Rynek 15, 34-120 Andrychów pokój nr 221, II piętro osobiście lub za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego operatora publicznego. W przypadku przesłania oferty za pośrednictwem Poczty Polskiej lub innego operatora publicznego liczyć się będzie data wpływu do Urzędu Miejskiego w Andrychowie, a nie data nadania. Oferty, które wpłyną do Urzędu po upływie w/w terminu nie będą rozpatrywane.
W konkursie nie dopuszcza się składania ofert w postaci elektronicznej.
Szczegóły na temat naboru i wymaganych dokumentów
https://bip.malopolska.pl/umandrychow,a,2683660,konkurs-na-stanowisko-dyrektora-gminnego-klubu-dzieciecego-nr-2-w-andrychowie.html
Miejsce pracy:
Metalowców 6, 34-120 Andrychów, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Pracodawca:
Gmina Andrychów
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: geodezja
- WYMAGANIA NIEZBĘDNE: Dyrektorem klubu dziecięcego może być osoba, która posiada wykształcenie wyższe oraz: posiada kwalifikacje do pełnienia opiekuna w żłobku lub klubie dziecięcym zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat trzech;posiada co najmniej 5-letni staż pracy , w tym conajmniej 2 letni staż pracy na stanowisku urzędniczym;daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona;wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;nie została skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;posiada obywatelstwo polskie;posiada pełną zdolności do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;posiada nieposzlakowaną opinię;nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym;posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;nie była karana zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;posiada znajomość przepisów prawa niezbędnych na stanowisku dyrektora, w szczególności w zakresie: ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, ustawy Kodeks Pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i przeciwpożarowych, oraz znajomość zasad funkcjonowania gminnych jednostek budżetowych. WYMAGANIA DODATKOWE: umiejętność dobrej organizacji pracy;zdolności organizacyjne i umiejętność kierowania zespołem pracowników;odporność na stres;dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań;samodzielność, systematyczność, kreatywność i zdolność analitycznego myślenia;umiejętność efektywnej pracy w zespole;rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność i wysoka kultura osobista; prawo jazdy kat. B
Inne wymagania:
WYMAGANIA NIEZBĘDNE: Dyrektorem klubu dziecięcego może być osoba, która posiada wykształcenie wyższe oraz: posiada kwalifikacje do pełnienia opiekuna w żłobku lub klubie dziecięcym zgodnie z art. 16 ustawy z dnia 4 lutego 2011 r. o opiece nad dziećmi w wieku do lat trzech;posiada co najmniej 5-letni staż pracy , w tym conajmniej 2 letni staż pracy na stanowisku urzędniczym;daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi;nie jest i nie była pozbawiona władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została jej zawieszona ani ograniczona;wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd;nie została skazana prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;posiada obywatelstwo polskie;posiada pełną zdolności do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;posiada nieposzlakowaną opinię;nie figuruje w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym;posiada stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;nie była karana zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych;posiada znajomość przepisów prawa niezbędnych na stanowisku dyrektora, w szczególności w zakresie: ustawy o opiece nad dziećmi w wieku do lat 3, ustawy Kodeks Pracy, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie gminnym, Kodeks postępowania administracyjnego, ustawy o finansach publicznych, ochrony danych osobowych, przepisów BHP i przeciwpożarowych, oraz znajomość zasad funkcjonowania gminnych jednostek budżetowych. WYMAGANIA DODATKOWE: umiejętność dobrej organizacji pracy;zdolności organizacyjne i umiejętność kierowania zespołem pracowników;odporność na stres;dokładność i terminowość w wykonywaniu zadań;samodzielność, systematyczność, kreatywność i zdolność analitycznego myślenia;umiejętność efektywnej pracy w zespole;rzetelność, odpowiedzialność, komunikatywność i wysoka kultura osobista; prawo jazdy kat. B
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Renata Hojny
Wymagane dokumenty:
1)list motywacyjny uzasadniający przystąpienie do konkursu; 2)życiorys (CV) z opisem dotychczasowej pracy zawodowej; 3)potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje; 4)potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających co najmniej 5 letni staż pracy 5)podpisane przez kandydata oświadczenie, że daje rękojmię należytego sprawowania opieki nad dziećmi (załącznik nr 1); 6)podpisane przez kandydata oświadczenie, że nie jest i nie był pozbawiony władzy rodzicielskiej oraz władza rodzicielska nie została mu zawieszona ani ograniczona (załącznik nr 1); 7)podpisane przez kandydata oświadczenie, że wypełnia obowiązek alimentacyjny, w przypadku gdy taki obowiązek został nałożony na podstawie tytułu wykonawczego pochodzącego lub zatwierdzonego przez sąd (załącznik nr 1); 8)podpisane przez kandydata oświadczenie, że nie został skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe (załącznik nr 1); 9)podpisane przez kandydata oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego (załącznik nr 1); 10)podpisane przez kandydata oświadczenie, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych (załącznik nr1 11)podpisane przez kandydata oświadczenie o posiadaniu nieposzlakowanej opinii (załącznik nr 1); 12)podpisane przez kandydata oświadczenie o niefigurowaniu w bazie danych Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym (załącznik nr 1); 13)podpisane przez kandydata oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na ww. stanowisku (załącznik nr 3); 14)podpisane przez kandydata oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (załącznik nr 1); 15)podpisana klauzula informacyjna dot. przetwarzania danych osobowych (załącznik 2); 16)potwierdzone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających dodatkowe kwalifikacje.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście