StPr/25/1890
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
Zakres obowiązków:
1) przyjmowanie, wysyłanie, rozdzielanie, ewidencjonowanie korespondencji;
2) przyjmowanie zgłoszeń o planowanej organizacji zbiórek publicznych i zgromadzeń, prowadzenie postępowania decyzyjnego;
3) wywieszanie na tablicach zawiadomień, ogłoszeń i pism podlegających podaniu do publicznej wiadomości;
4) kierowanie interesantów do odpowiednich komórek organizacyjnych, jeżeli załatwienie ich spraw w biurze nie będzie możliwe;
5) udzielanie pomocy podczas pobytu w Urzędzie interesantom, między innymi przez informowanie, w miarę możliwości odprowadzanie do odpowiednich pomieszczeń, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb osób z niepełnosprawnościami;
6) udostępnianie formularzy;
7) informowanie o strukturze organizacyjnej Urzędu, jego właściwości oraz lokalizacji, numerach telefonów, godzinach urzędowania, adresie strony internetowej, poczty elektronicznej, a także adresach innych Urzędów i jednostek organizacyjnych oraz kierowanie do właściwych pomieszczeń.
Miejsce pracy:
76-039 Biesiekierz 103, powiat: koszaliński, woj: zachodniopomorskie
Pracodawca:
URZĄD GMINY W BIESIEKIERZU
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Niezbędne: 1) obywatelstwo polskie [nie dotyczy stanowisk na których zgodnie z przepisami odrębnymi nie jest wymagane posiadanie obywatelstwa polskiego - wymagania określone w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135)]; 2) nieposzlakowana opinia; 3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5) wykształcenie wyższe; 6) co najmniej roczny staż pracy; 7) biegła znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel) - ww. doświadczenie zostanie zweryfikowane na etapie praktycznym rekrutacji. Dodatkowe: 1) znajomość obowiązujących aktów prawnych, tj. - ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, - ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, - ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, - ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego, - ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. 2) umiejętność: - komunikacji interpersonalnej i odporności na stres, - organizacji pracy własnej i umiejętność rozwiązywania problemów, - umiejętność współpracy z ludźmi. 3) pożądane cechy osobowości na stanowisku pracy: - wysoka kultura osobista, - punktualność, - systematyczność, - skrupulatność, - terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków, - dobra organizacja pracy.
Inne wymagania:
Niezbędne: 1) obywatelstwo polskie [nie dotyczy stanowisk na których zgodnie z przepisami odrębnymi nie jest wymagane posiadanie obywatelstwa polskiego - wymagania określone w art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r., poz. 1135)]; 2) nieposzlakowana opinia; 3) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych; 4) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe; 5) wykształcenie wyższe; 6) co najmniej roczny staż pracy; 7) biegła znajomość obsługi komputera w zakresie MS Office (Word, Excel) - ww. doświadczenie zostanie zweryfikowane na etapie praktycznym rekrutacji. Dodatkowe: 1) znajomość obowiązujących aktów prawnych, tj. - ustawa z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym, - ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, - ustawa z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, - ustawa z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego, - ustawa z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. 2) umiejętność: - komunikacji interpersonalnej i odporności na stres, - organizacji pracy własnej i umiejętność rozwiązywania problemów, - umiejętność współpracy z ludźmi. 3) pożądane cechy osobowości na stanowisku pracy: - wysoka kultura osobista, - punktualność, - systematyczność, - skrupulatność, - terminowość w wykonywaniu powierzonych obowiązków, - dobra organizacja pracy.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
785249630
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
dodatkowe informacje: umowa na czas zastępstwa do dnia zakończenia usprawiedliwionej nieobecności w pracy pracownika zastępowanego, praca w godz. 7:00 -15:00, szczegółowe informacja dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Urzędu Gminy w Biesiekierzu
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, inny - szczegółowe informacja dotyczące naboru znajdują się na stronie BIP Urzędu Gminy w Biesiekierzu

Zaloguj się przez Facebook