StPr/25/1438
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
2 575 PLN
godziny pracy: 7:30-15:30 Praca na czas określony : 6 miesięcy Naszym pracownikom oferujemy: 1) zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, 2) benefity płacowe: dodatek funkcyjny, dodatek za wysługę lat (od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego), dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. 13, nagrody jubileuszowe, system uznaniowych premii finansowych, 3) pakiet socjalny: m.in. dofinansowanie do wypoczynku i kultury oraz pakiet sportowo-rekreacyjny, 4) możliwość przystąpienia do pracowniczego ubezpieczenia grupowego, 5) możliwość podnoszenia kwalifikacji poprzez udział w szkoleniach / konferencjach branżowych. Informacja o warunkach pracy na stanowisku: 1) usytuowanie stanowiska pracy: budynek wielokondygnacyjny, schody, winda, 2) czas pracy: 0,5 etatu. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w UMT, w miesiącu poprzedzającym ukazanie się ogłoszenia, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił poniżej 6%.
Zakres obowiązków:
1) udzielanie porad i konsultacji prawnych oraz sporządzanie opinii prawnych w sprawach związanych z zakresem działania Gminy Miasta Toruń oraz Urzędu Miasta Torunia,
2) doradztwo prawne w zakresie rozwiązań prawnych, stosowania przepisów prawnych i orzecznictwa dla optymalnej ochrony i rozwoju interesów Gminy Miasta Toruń, Skarbu Państwa lub Urzędu Miasta Torunia,
3) występowanie w charakterze pełnomocnika (procesowego) GMT, SP i UMT w postępowaniu sądowym, egzekucyjnym, administracyjnym oraz przed innymi organami orzekającymi,
4) sporządzanie informacji o zmianach (w tym także zapowiadanych) w obowiązującym stanie prawnym w zakresie działania GMT lub UMT,
5) informowanie na bieżąco o kierunkach orzecznictwa sądowego w sprawach z zakresu działania GMT lub UMT,
6) uczestnictwo w rokowaniach, których celem jest nawiązanie, zmiana lub rozwiązanie stosunku prawnego, w tym zwłaszcza zawarcie umowy długoterminowej lub nietypowej albo dotyczącej przedmiotu znacznej wartości,
7) opiniowanie projektów uchwał lub innych aktów uchwalanych przez Radę Miasta Torunia lub podejmowanych przez Prezydenta Miasta Torunia oraz przesłanych do konsultacji projektów aktów prawnych innych organów,
8) opiniowanie projektów umów, sporządzanie wzorów umów typowych, w tym w zakresie oceny czy interesy GMT zostały należycie zabezpieczone,
9) sprawowanie nadzoru prawnego nad egzekucją należności GMT, SP i UMT,
10) informowanie przełożonych lub współpracowników o występujących w ich pracy zauważonych uchybieniach w zakresie przestrzegania prawa i skutkach tych uchybień.
Miejsce pracy:
Wały Gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
URZĄD MIASTA TORUNIA
Liczba godzin pracy w tygodniu:
20
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- Radca prawny
- Od kandydatów oczekujemy wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe na kierunku prawo, 2) co najmniej 2-letni staż pracy, w tym co najmniej 2 letni okres wykonywania zadań radcy prawnego, 3) wpis na listę radców prawnych, prowadzoną przez Okręgową Izb Radców Prawnych, 4) spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Inne wymagania:
Od kandydatów oczekujemy wymagania niezbędne: 1) wykształcenie wyższe na kierunku prawo, 2) co najmniej 2-letni staż pracy, w tym co najmniej 2 letni okres wykonywania zadań radcy prawnego, 3) wpis na listę radców prawnych, prowadzoną przez Okręgową Izb Radców Prawnych, 4) spełnienie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Katarzyna Nowaczyk
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1) CV (opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru przez Urząd Miasta Torunia z siedzibą przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu), 2) motywacja przystąpienia do naboru, 3) dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie wyższe na kierunku prawo, 4) dokumenty potwierdzające co najmniej 2-letni staż pracy, w tym co najmniej 2 letni okres wykonywania zadań radcy prawnego, 5) dokumenty potwierdzające wpis na listę radców prawnych, prowadzoną przez Okręgową Izbę Radców Prawnych, 6) oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, 7) oświadczenie o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną zawartą w ogłoszeniu, 8) opinie, referencje i/lub zakresy czynności z poprzednich miejsc pracy (dokumenty dodatkowe nieobligatoryjne). Wszystkie dokumenty sporządzone przez kandydata powinny być opatrzonej jego własnoręcznym podpisem. Ponadto zgodnie z ustawą z dnia 7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2021 r. poz. 672 z późn. zm.) wszystkie wymagane dokumenty muszą być złożone w języku polskim. 7. Tryb przeprowadzenia naboru: 1) Termin składania ofert: do dnia 22.09.2025 r. w godzinach pracy urzędu. 2) Zgłoszenia należy składać w zamkniętych kopertach z dopiskiem: Oferta pracy nr 36/2025. 3) Ofertę należy złożyć albo przesłać przesyłką pocztową lub kurierską na adres: Biuro Kadr i Płac Urzędu Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń. 4) Za datę złożenia oferty uważa się datę wpływu przesyłki do tut. Urzędu. 5) O spełnianiu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będą informowani telefonicznie lub drogą elektroniczną na podany adres e-mail. 6) Zgłoszenia, które wpłyną po wyznaczonym terminie pozostawia się bez rozpatrzenia. 8. Klauzula informacyjna: Administratorem danych osobowych przetwarzanych w ramach procesu rekrutacji jest Urząd Miasta Torunia z siedzibą przy ul. Wały gen. Sikorskiego 8 w Toruniu. W sprawach ochrony danych osobowych został powołany Inspektor Ochrony Danych, z którym można kontaktować się mailowo [email protected]. Kontakt z administratorem możliwy jest również pod adresem: Urząd Miasta Torunia, ul. Wały gen. Sikorskiego 8, 87-100 Toruń. Dane osobowe kandydatów przetwarzane są w celu przeprowadzenia postępowania rekrutacyjnego, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) oraz ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych oraz Regulaminu naboru pracowników na wolne stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miasta Torunia, stanowiącego załącznik do zarządzenia nr 26 Prezydenta Miasta Torunia z dnia 25 stycznia 2018 r. (z późn. zm.). Dane osobowe będą przekazywane i udostępniane wyłącznie podmiotom uprawnionym na podstawie obowiązujących przepisów prawa. Dane osobowe nie będą przekazywane poza obszar Unii Europejskiej. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo dostępu do danych, sprostowania ich, gdy zachodzi taka konieczność, poprawienia danych osobowych, żądania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Podanie danych jest warunkiem udziału w rekrutacji, a żądanie usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją udziału w naborze. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacji zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane przez okres 2 lat, a następnie przekazane do archiwum Urzędu. Dokumenty aplikacyjne pozostałych osób mogą być odbierane osobiście przez zainteresowanych, w terminie miesiąca po rozstrzygnięciu naboru. Oferty nieodebrane zostaną komisyjnie zniszczone. Zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych informacje o wynikach naboru zawierające imię, nazwisko oraz miejscowość zamieszkania zostaną upublicznione na stronie internetowej www.bip.torun.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu przez okres co najmniej 3 miesięcy. Urząd Miasta Torunia informuje, że na niezgodne z prawem przetwarzanie danych przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Prezydenta Miasta Torunia (-)Paweł Gulewski
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: e-mail