StPr/25/5523
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 400 PLN
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 5400 zł brutto + dodatek stażowy za udokumentowany staż pracy od 5 lat wzwyż *wynagrodzenie ustalane jest podczas rekrutacji w zależności od spełniania wymagań poszczególnych kategorii zaszeregowania zgodnie z zapisami Regulaminu wynagradzania pracowników Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie. Pracownikom z tytułu wykonywanej pracy przysługują: 1) wynagrodzenie zasadnicze, 2) dodatek funkcyjny, 3) dodatek stażowy, 4) dodatek za pracę w WUP Ponadto pracownikom może zostać przyznana: 1) nagroda specjalna, 2) nagroda świąteczna, 3) premia, 4) dodatek specjalny. Pracownikom przysługują m.in. 1) nagroda jubileuszowa, 2) dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. trzynastka".
Zakres obowiązków:
Wykonywanie obsługi prawnej WUP polegającej w szczególności na:
- udzielaniu porad i konsultacji prawnych, sporządzaniu opinii prawnych.
- wykonywanie zastępstwa prawnego i procesowego reprezentowanie Województwa Małopolskiego oraz WUP przed sądami i urzędami, na podstawie udzielonych upoważnień i pełnomocnictw.
- opiniowanie i parafowanie umów, a także wewnętrznych aktów normatywnych Dyrektora WUP, pism i innych dokumentów powodujących skutki prawne dla WUP, w tym decyzji i postanowień administracyjnych w zakresie ich zgodności z prawem.
---
Godziny pracy: 08:00-16:00 lub elastyczny czas pracy (możliwość rozpoczynania pracy pomiędzy godziną 06:00 a 09:00). Dni pracy: od poniedziałku do piątku.
Umowa na czas określony umowa na czas określony do 6 miesięcy, potem możliwość przedłużenia umowy.
Miejsce pracy:
Plac Na Stawach 1, 30-107 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Pracodawca:
WOJEWÓDZKI URZĄD PRACY W KRAKOWIE
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), prawnicze
- zawód: Radca prawny (wymagany staż - lata: 0, miesiące: 1)
- Wymagania niezbędne: Spełnianie wymogów kwalifikacyjnych określonych w ustawie o pracownikach samorządowych. WYKSZTAŁCENIE: wyższe prawnicze DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: na stanowisku radcy prawnego WIEDZA DOTYCZĄCA: obszaru zawodowego, umożliwiająca realizację powierzonych zadań, znajomość zagadnień administracji publicznej, w tym szczególnie administracji samorządowej. UMIEJĘTNOŚCI: interpretacji przepisów prawnych, reprezentowania pracodawcy na zewnątrz, obsługi pakietu MS Office w stopniu dobrym, komunikacji ustnej i pisemnej, planowania i organizowania pracy własnej, podejmowania decyzji, odpowiedzialności za efekty działań całego urzędu, radzenia sobie ze stresem, współpracy w zespole. CECHY OSOBOWOŚCI: rzetelność i jakość, stanowczość, zaangażowanie, wnikliwość, samodzielność, uczciwość, lojalność. Mile widziane: doświadczenie zawodowe: 4 lata w wykonywaniu zawodu radcy prawnego, 5 lat pracy w administracji samorządowej, 4 lata przy obsłudze zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych, doświadczenie w pracy w publicznych służbach zatrudnienia. wiedza dotycząca: znajomość zasad prowadzenia polityki rozwoju i polityki spójności, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i rozporządzeń wykonawczych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Prawo zamówień publicznych, wiedza na temat EFS+ oraz programów współfinansowanych ze środków UE wdrażanych przez WUP, a także obowiązujących, w tym zakresie regulacji (m.in. wytycznych).
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: Spełnianie wymogów kwalifikacyjnych określonych w ustawie o pracownikach samorządowych. WYKSZTAŁCENIE: wyższe prawnicze DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE: na stanowisku radcy prawnego WIEDZA DOTYCZĄCA: obszaru zawodowego, umożliwiająca realizację powierzonych zadań, znajomość zagadnień administracji publicznej, w tym szczególnie administracji samorządowej. UMIEJĘTNOŚCI: interpretacji przepisów prawnych, reprezentowania pracodawcy na zewnątrz, obsługi pakietu MS Office w stopniu dobrym, komunikacji ustnej i pisemnej, planowania i organizowania pracy własnej, podejmowania decyzji, odpowiedzialności za efekty działań całego urzędu, radzenia sobie ze stresem, współpracy w zespole. CECHY OSOBOWOŚCI: rzetelność i jakość, stanowczość, zaangażowanie, wnikliwość, samodzielność, uczciwość, lojalność. Mile widziane: doświadczenie zawodowe: 4 lata w wykonywaniu zawodu radcy prawnego, 5 lat pracy w administracji samorządowej, 4 lata przy obsłudze zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych, doświadczenie w pracy w publicznych służbach zatrudnienia. wiedza dotycząca: znajomość zasad prowadzenia polityki rozwoju i polityki spójności, ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy i rozporządzeń wykonawczych, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy Prawo zamówień publicznych, wiedza na temat EFS+ oraz programów współfinansowanych ze środków UE wdrażanych przez WUP, a także obowiązujących, w tym zakresie regulacji (m.in. wytycznych).
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Klaudia Makowska
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny, - curriculum vitae (CV), - podpisane oświadczenia kandydata do pracy w Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Krakowie, w tym dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystania wizerunku, a także informacji dotyczącej przetwarzania danych osobowych (zgodnie z załączonym wzorem), - kopia dyplomu poświadczającego wymagane wykształcenie, - kopia dokumentu potwierdzającego wpis na listę radców prawnych, - kopia świadectw pracy, jeżeli jest to kolejne zatrudnienie lub innych dokumentów potwierdzających wymagane doświadczenie na stanowisku radcy prawnego (np. zaświadczenie o zatrudnieniu, zakresy czynności), - kopia zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach potwierdzających kwalifikacje, - kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku Kandydatów z niepełnosprawnością, chcących skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych, - kopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo/obywatelstwa, wprzypadku obywateli Unii Europejskiej oraz obywateli innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, - kopia dokumentu potwierdzającego legalność pobytu i pozwolenia na pracę wprzypadku obywateli innych państw, kiedy jest to wymagane przepisami prawa, - kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej w przypadku obywateli, którzy mogą starać się ozatrudnienie w myśl art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych lub innych dokumentów zwalniających z tego obowiązku. Dokumenty przedkładane w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski. --- Prosimy o podpisanie wszystkich wskazanych do podpisu dokumentów aplikacyjnych i zaznaczenie nazwy stanowiska, na które Państwo aplikujecie i na które aktualnie prowadzony jest nabór. Dokumenty składane w formie elektronicznej muszą być podpisane odpowiednim podpisem: ważnym kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym ePUAP. Aplikacje niekompletne lub niezawierające wymaganych podpisów nie zostaną rozpatrzone (dotyczy wszystkich form składania dokumentów).
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail, poczta, inny - OSOBIŚCIE: w siedzibie WUP w Krakowie przy Placu Na Stawach 1 (Dziennik Podawczy I piętro, pok. 105 w godzinach pracy urzędu tj. 8.00-16.00) ELEKTRONICZNIE: za pośrednictwem obywatel.gov.pl (w wyszukiwarce należy wpisać "Wojewódzki Urząd Pracy w Krakowie") Adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej (ESP) na platformie ePUAP: /WUPKrakow/SkrytkaESP e-Doręczenia: AE:PL-95885-32061-RCTIU-25 pocztą elektroniczną na adres: [email protected]

Zaloguj się przez Facebook