StPr/25/1728
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 500 PLN
brutto + dodatek stażowy (od 5% do 20%), kwartalne dodatki motywacyjne do 1500,00, nagrody jubileuszowe
Zakres obowiązków:
Szczegółowe informacje:
https://sm.bip.gliwice.eu/2/artykul/wolne-stanowisko-urzednicze-w-strazy-miejskiej-w-gliwicach-sm-or110142025
Wykształcenie: średnie; ukończone 21 lat; posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych; posiadanie obywatelstwa średniego; korzystanie z pełni praw publiczych; cieszenie się nienaganną opinią; sprawność fizyczna; niekaralność; uregulowany stosunek do służby wojskowej;
Zakres zadań na tym stanowisku to w szczególności:
a) ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych,
b) czuwanie nad porządkiem i kontrola ruchu drogowego w zakresie określonym w przepisach o ruchu drogowym,
c) kontrola publicznego transportu zbiorowego w zakresie określonym w art. 45 ust. 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie zbiorowym,
d) współdziałanie z właściwymi podmiotami w zakresie ratowania życia i zdrowia obywateli, pomocy w usuwaniu awarii technicznych i skutków klęsk żywiołowych oraz innych miejscowych zagrożeń,
e) zabezpieczenie miejsca przestępstwa, katastrofy lub innego podobnego zdarzenia albo miejsc zagrożonych takim zdarzeniem przed dostępem osób postronnych lub zniszczeniem śladów i dowodów, do momentu przybycia właściwych służb, a także ustalenie, w miarę możliwości, świadków zdarzenia,
f) ochrona obiektów komunalnych i urządzeń użyteczności publicznej,
g) współdziałanie z organizatorami i innymi służbami w ochronie porządku podczas zgromadzeń i imprez publicznych,
h) doprowadzanie osób nietrzeźwych do izby wytrzeźwień lub miejsca ich zamieszkania, jeżeli osoby te zachowaniem swoim dają powód do zgorszenia w miejscu publicznym, znajdują się w okolicznościach zagrażających ich życiu lub zdrowiu albo zagrażają życiu i zdrowiu innych osób,
i) informowanie społeczności lokalnej o stanie i rodzajach zagrożeń, a także inicjowanie i uczestnictwo w działaniach mających na celu zapobieganie popełnianiu przestępstw i wykroczeń oraz zjawiskom kryminogennym i współdziałanie w tym zakresie z organami państwowymi, samorządowymi i organizacjami społecznymi,
j) konwojowanie dokumentów, przedmiotów wartościowych lub wartości pieniężnych dla potrzeb gminy; miejsce pracy: Gliwice
Miejsce pracy:
-, 44-121 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Pracodawca:
STRAŻ MIEJSKA W GLIWICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca w wolne dni
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące
- Współpraca w zespole, komunikatywność
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Wydział Organizacyjno-Finansowy
Nr telefonu:
32 338 19 74
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Osoby zainteresowane powinny dostarczyć komplet dokumentów własnoręcznie podpisanych do siedziby Straży Miejskiej w Gliwicach lub przesłać za pośrednictwem poczty w terminie: do 12.12.2025 roku na adres: Straż Miejska w Gliwicach Wydział Organizacyjny ul. Bolesława Śmiałego 2a, 44-121 Gliwice z dopiskiem na kopercie: Kandydat na stanowisko urzędnicze - strażnicze w Straży Miejskiej w Gliwicach SM-OR.110.13.2025 albo drogą elektroniczną na adres e-mail: [email protected]
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, Termin: do 12.12.2025r.

Zaloguj się przez Facebook