StPr/25/1079
Rodzaj umowy:
Nie dotyczy
Wynagrodzenie:
od 4 800 PLN
Warunki zatrudnienia: 1.Pierwsza umowa o pracę na czas określony do 6 miesięcy z możliwością przedłużenia stosunku pracy. 2.W przypadku kandydata, którego będzie obowiązywało odbycie służby przygotowawczej, o której mowa w art. 19 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych dalsze zatrudnienia będzie uzależnione od zdania egzaminu kończącego służbę przygotowawczą. 3.Warunki dalszego zatrudnienia są ustalane po rozpatrzeniu wniosku bezpośredniego przełożonego. Informacje o warunkach pracy na stanowisku: 1)usytuowanie stanowiska pracy: budynek wielokondygnacyjny, schody, winda; 2)czas pracy: pełen etat przeciętnie 40 godz. tygodniowo. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Powiatowym Urzędzie Pracy dla Miasta Torunia w miesiącu poprzedzającym ukazanie się ogłoszenia, w rozumieniu przepisów, o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił powyżej 6 %.
Zakres obowiązków:
1)obsługa bezrobotnych oraz osób poszukujących pracy;
2)ustalanie uprawnień do świadczeń;
3)przygotowywanie decyzji administracyjnych, postanowień zawiadomień w zakresie wykonywania zadań;
4)wydawanie zaświadczeń;
praca w Wydziale Ewidencji i Świadczeń
Powiatowego Urzędu Pracy dla Miasta Torunia
Miejsce pracy:
Mazowiecka 49a, 87-100 Toruń, powiat: m. Toruń, woj: kujawsko-pomorskie
Pracodawca:
Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie ogólnokształcące, inne
- Wymagania niezbędne: 1)wykształcenie wyższe lub średnie z co najmniej 3 letnim stażem pracy; 2)co najmniej 12 m-cy stażu pracy w administracji samorządowej; 3)spełnianie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. 2. Wymagane dodatkowe: 1)znajomość przepisów regulujących zakres zadań na stanowisku ds. ewidencji na podstawie: - Ustawy z dnia 20 marca 2025 r o rynku pracy i służbach zatrudnienia, - Ustawy z dnia 14 czerwca 1960r kodeksu postepowania administracyjnego; 2)znajomość obsługi systemu SYRIUSZ; 3)doświadczenie w obsłudze klienta; 4)obsługa komputera, w tym pakiet MS Office oraz urządzeń biurowych; 5)samodzielność przy wypełnianiu powierzonych zadań; 6)umiejętność planowania i organizowania pracy własnej; 7)umiejętność współpracy z klientem i w zespole; 8)umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1)wykształcenie wyższe lub średnie z co najmniej 3 letnim stażem pracy; 2)co najmniej 12 m-cy stażu pracy w administracji samorządowej; 3)spełnianie wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych. 2. Wymagane dodatkowe: 1)znajomość przepisów regulujących zakres zadań na stanowisku ds. ewidencji na podstawie: - Ustawy z dnia 20 marca 2025 r o rynku pracy i służbach zatrudnienia, - Ustawy z dnia 14 czerwca 1960r kodeksu postepowania administracyjnego; 2)znajomość obsługi systemu SYRIUSZ; 3)doświadczenie w obsłudze klienta; 4)obsługa komputera, w tym pakiet MS Office oraz urządzeń biurowych; 5)samodzielność przy wypełnianiu powierzonych zadań; 6)umiejętność planowania i organizowania pracy własnej; 7)umiejętność współpracy z klientem i w zespole; 8)umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1)motywację przystąpienia do naboru; 2)życiorys (CV) opatrzony podpisaną klauzulą: wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do przeprowadzenia naboru przez Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia z siedzibą przy ul. Mazowieckiej 49a w Toruniu; 3)dokumenty potwierdzające posiadane wykształcenie; 4)dokumenty potwierdzające staż. Przez staż pracy rozumie się wszystkie poprzednio zakończone okresy zatrudnienia oraz inne okresy jeżeli z mocy odrębnych przepisów podlegają wliczeniu do okresu pracy, od którego zależą uprawnienia pracownicze; 5)oświadczenie o spełnieniu wymagań określonych w art. 6 ust. 1 i 3 pkt 2-3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych; 6)oświadczenie o zapoznaniu się z klauzuląinformacyjną (lub podpisaną klauzulę) zawartą w ogłoszeniu. Uwaga: 1. Wszystkie dokumenty sporządzone przez kandydata muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Oferty z niepodpisanymi dokumentami nie będą podlegały rozpatrzeniu. 2. Wszystkie dokumenty musza być złożone w języku polskim Tryb przeprowadzenia naboru: 1) termin składania ofert: do dnia 17 lipca 2025 r. w godzinach pracy Urzędu. Za datę złożenia oferty uważa się datę faktycznego wpływu dokumentów do tut. Urzędu, a nie datę nadania. 2) ofertę, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Oferta pracy SK.111.2.2025 należy przesłać na adres: Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia, ul. Mazowiecka 49a, 87-100 Toruń albo złożyć w kancelarii Urzędu, 3) oferty, które wpłyną po wyznaczony terminie pozostaną bez rozpatrzenia. 4) o zakwalifikowaniu się do dalszego etapu postępowania kandydaci będę informowani drogą elektroniczną na podany adres e-mailowy lub telefonicznie. Klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy Wypełniając obowiązek prawny uregulowany zapisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 2016 Nr 119, s.1), dalej jako RODO, informujemy, że: 1.Administratorem Pana/Pani Danych Osobowych jest Powiatowy Urząd Pracy dla Miasta Torunia, ul. Mazowiecka 49a, 87-100 Toruń, reprezentowany przez Dyrektora Urzędu. Dane kontaktowe: tel. 56 6580202, e-mail: [email protected] 2.Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych (IOD) Piotr Juzoń, e-mail [email protected] 3.Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego, na podstawie art.6 ust.1 pkt a i c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.; Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.; ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o pracownikach samorządowych. 4.Dane osobowe mogą być przekazywane organom państwowym, organom ochrony prawnej (Policja, Prokuratura, Sąd) lub organom samorządu terytorialnego w związku z prowadzonym postępowaniem na podstawie umotywowanego wniosku z poprawną podstawą prawną. 5.Pana/Pani dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego ani do organizacji międzynarodowej. 6.Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania danych osobowych, nie dłużej niż wynika to z Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt. 7.W związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do danych osobowych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych, wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie - jeśli do przetwarzania doszło na podstawie zgody. 8.Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. 9.Wymienione prawa mogą być ograniczone w sytuacjach, kiedy Urząd jest zobowiązany prawnie do przetwarzania danych w celu realizacji obowiązku ustawowego. 10.Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO), gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych dotyczących Pana/Pani narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. RODO. 11.Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne. W przypadku nie podania danych udział w postępowaniu rekrutacyjnym nie będzie możliwy. 12.Pana/Pani dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane. (data, czytelny podpis osoby otrzymującej klauzulę informacyjną)
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, poczta, Termin: do 17 lipca 2025 r, Godziny : 7.30-15.30