StPr/25/1786
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę w zastępstwie
Wynagrodzenie:
od 5 100 do 6 100 PLN
Zakres obowiązków:
Pełna treść ogłoszenia: https://bip.powiatwejherowski.pl/oferta-pracy/20030/stanowisko-urzednicze-w-wydzale-finansowym-na-zastepstwo
1. Sporządzanie i terminowe wysyłanie scentralizowanego JPK_VAT z deklaracją do Urzędu Skarbowego.
2. Sprawdzanie cząstkowych JPK_VAT z deklaracją, składanych do Powiatu przez jednostki organizacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
3. Prowadzenie ewidencji księgowej podatku VAT w księgach budżetu Powiatu.
4. Terminowe przekazywanie podatku VAT na rachunek organu podatkowego.
5. Występowanie do KAS o wydanie indywidualnej interpretacji prawa podatkowego.
6. Przygotowanie oraz aktualizacja zgłoszeń rejestracyjnych do organu podatkowego związanych z podatkiem VAT.
7. Sporządzanie i terminowe przekazywanie zbiorczej deklaracji AKC-KZ.
8. Aktualizacja procedur/instrukcji w zakresie rozliczania scentralizowanego podatku VAT.
9. Ustalanie zasad i obliczania wskaźnika do rozliczania podatku Vat.
10. Prowadzenie ewidencji księgowej dochodów z zakresu administracji rządowej (Skarbu Państwa) zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
11. Ustalanie wysokości udziałów w dochodach dla Powiatu, z tytułu dochodów uzyskiwanych na rzecz budżetu państwa w związku z realizacją zadań z zakresu administracji rządowej.
12. Terminowe przekazywanie dochodów na rachunek Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku.
13. Kontrola formalno-rachunkowa sprawozdań jednostkowych Rb 27ZZ oraz Rb ZN składanych do Powiatu przez jednostki organizacyjne. 14. Sporządzanie i terminowe przekazywanie zbiorczego sprawozdania Rb 27ZZ oraz Rb ZN.
15. Przygotowywanie pism do Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Gdańsku dotyczących zapotrzebowania na środki finansowe.
Miejsce pracy:
3 Maja 4, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie
Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Wejherowie
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe, ekonomiczne
- Wymagania niezbędne jakie powinni spełniać kandydaci: a) wykształcenie średnie o kierunku ekonomicznym b) minimum 4 letnie doświadczenie w zakresie rozliczania podatku VAT c) umiejętność interpretacji przepisów prawnych, d) obywatelstwo polskie, e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, f) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie. 2. Wymagania dodatkowe: a) znajomość ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym, b) znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych, c) znajomość rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, d) znajomość ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości, e) znajomość rozporządzenia z dnia 11 stycznia 2022r o sprawie sprawozdawczości budżetowej, rozporządzenia z dnia 17 grudnia 2020r. w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych, f) znajomość ustawy z dnia 11 marca 2004r o podatku od towarów i usług, g) predyspozycje:odpowiedzialność,systematyczność,wnikliwość,staranność,dokładność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne jakie powinni spełniać kandydaci: a) wykształcenie średnie o kierunku ekonomicznym b) minimum 4 letnie doświadczenie w zakresie rozliczania podatku VAT c) umiejętność interpretacji przepisów prawnych, d) obywatelstwo polskie, e) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, f) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie. 2. Wymagania dodatkowe: a) znajomość ustawy z dnia 5 czerwca 1998r. o samorządzie powiatowym, b) znajomość ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych, c) znajomość rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 2 marca 2010r. w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, d) znajomość ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości, e) znajomość rozporządzenia z dnia 11 stycznia 2022r o sprawie sprawozdawczości budżetowej, rozporządzenia z dnia 17 grudnia 2020r. w sprawie sprawozdań jednostek sektora finansów publicznych w zakresie operacji finansowych, f) znajomość ustawy z dnia 11 marca 2004r o podatku od towarów i usług, g) predyspozycje:odpowiedzialność,systematyczność,wnikliwość,staranność,dokładność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
58 572-94-18
Wymagane dokumenty:
Należy złożyć następujące dokumenty: a) list motywacyjny, b) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, c) kserokopie świadectw pracy, a w przypadku zatrudnienia zaświadczenie lub oświadczenie o zatrudnieniu o zatrudnieniu, d) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach w przypadku ich posiadania, e) referencje i opinie z poprzednich miejsc zatrudnienia w przypadku ich posiadania, f) wypełniony kwestionariusz osobowy, według ustalonego wzoru, g) kopia zaświadczenia potwierdzająca niepełnosprawność w przypadku jej posiadania. Dokumenty wymienione w pkt 7 lit. f muszą być złożone według ustalonego wzoru. Nie złożenie dokumentów wymienionych w pkt 7 za wyjątkiem lit. d, e i g spowoduje odrzucenie oferty konkursowej. Dokumenty określone w ogłoszeniu należy składać osobiście w Biurze Obsługi Interesantów(parter), w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Wejherowie przy ul. 3 Maja 4 (p. 127) lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres Starostwa, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Finansowym - UMOWA NA ZASTĘPSTWO, w terminie do dnia 27.10.2025 r. do godz. 15:30 włącznie. Termin uznaje się za zachowany, jeżeli dokumenty wpłynęły do Starostwa najpóźniej 27.10.2025 r. do godz. 15:30. Po upływie terminu, do złożenia dokumentów, zostanie ustalona lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone ogłoszeniu o naborze. Z osobami z ww. listy zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, a w przypadku znacznej liczby kandydatów zostanie przeprowadzony egzamin pisemny w formie testu. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.powiat.wejherowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa przy ul. 3 Maja 4. Kwestionariusz osobowy stanowi załącznik do ogłoszenia. Wyjaśnień w sprawie naboru udzielała będzie Pani Alicja Czajkowska Główny Specjalistaw Wydziale Organizacyjnym nr tel. (58) 572-94-18
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon

Zaloguj się przez Facebook