StPr/25/1684
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 4 820 PLN
Oferujemy: - stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, - dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia w zależności od udokumentowanego stażu pracy, z tym, że pierwsze 5% przysługuje po 5 latach pracy, - dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. ,,trzynastka", - perspektywę rozwoju zawodowego, - udział w szkoleniach/kursach, dofinansowanie do studiów/ kursów, - pakiet socjalny, w tym między innymi: dofinansowanie do wypoczynku, wsparcie finansowe w trudnych sytuacjach, pożyczki na cele mieszkaniowe, dopłata do karty sportowej, - możliwość skorzystania z oferty ubezpieczenia grupowego, a także Miejskiej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej, - dofinansowanie do szkieł korygujących wzrok.
Zakres obowiązków:
1. Prowadzenie spraw związanych z uzgadnianiem, wydawaniem decyzji i zawieraniem umów
w zakresie lokalizacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych w drogach gminnych
i gruntach gminnych,
2. Wydawanie warunków technicznych przyłączenia do sieci kanalizacji deszczowej,
3. Uzgadnianie dokumentacji technicznych i budowlanych w zakresie
budowy/przebudowy/remontu sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
4. Współpraca z przedsiębiorstwami wodno-kanalizacyjnymi w zakresie bieżącego utrzymania
infrastruktury wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie gminy Bieruń,
5. Nadzorowanie spraw związanych z przygotowaniem i wdrażaniem wieloletnich planów
modernizacji i rozwoju sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
6. Prowadzenie i nadzorowanie prac na gminnej infrastrukturze wodociągowej i kanalizacyjnej,
7. Prowadzenie i nadzorowanie spraw związanych z tworzeniem i funkcjonowaniem wykazu
składników majątkowych w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych,
8. prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem gminy Bieruń w wodę pitną oraz
zapewnieniem odbioru ścieków z terenu gminy, we współpracy z jednostkami i podmiotami
zewnętrznymi,
9. Ustalanie wysokości opłaty za zmniejszenie naturalnej retencji terenowej.
10. Przygotowanie oświadczeń do PGW Wody Polskie dotyczących ponoszenia opłat za usługi
wodne,
11. Prowadzenie spraw związanych z ustalaniem i aktualizowaniem granic aglomeracji,
12. Prowadzenie ewidencji gminnych pozwoleń wodno-prawnych.
Miejsce pracy:
Rynek 14, 43-150 Bieruń, powiat: bieruńsko-lędziński, woj: śląskie
Pracodawca:
Urząd Miejski w Bieruniu
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Typ propozycji:
praca stała
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: średnie zawodowe
- bardzo dobra znajomość rysunku technicznego; umiejetność posługiwania się narzędziami pomiarowymi i kontrolnymi;, prawo jazdy kategoria - B
- Wymagania niezbędne: 1. wykształcenie min. średnie, 2. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4. nieposzlakowana opinia, 5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, 7. umiejętność pracy z dokumentacją techniczną, projektową, mapami geodezyjnymi, 8. posiadanie prawa jazdy kat. B. Wymagania dodatkowe: 1. minimum 2-letnie doświadczenie w pracy związanej z utrzymaniem infrastruktury liniowej (np. w przedsiębiorstwach wod-kan., firmach zajmujących się utrzymaniem sieci), 2. preferowane kierunki ukończonych szkół: inżynieria środowiska, ochrona środowiska, budownictwo bądź kierunki pokrewne, 3. znajomość zapisów ustawy o drogach publicznych, ustawy prawo budowlane, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego.
Inne wymagania:
Wymagania niezbędne: 1. wykształcenie min. średnie, 2. obywatelstwo polskie lub obywatelstwo innego niż Polska państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, którego obywatelom, na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego, przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, 3. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, 4. nieposzlakowana opinia, 5. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 6. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku, 7. umiejętność pracy z dokumentacją techniczną, projektową, mapami geodezyjnymi, 8. posiadanie prawa jazdy kat. B. Wymagania dodatkowe: 1. minimum 2-letnie doświadczenie w pracy związanej z utrzymaniem infrastruktury liniowej (np. w przedsiębiorstwach wod-kan., firmach zajmujących się utrzymaniem sieci), 2. preferowane kierunki ukończonych szkół: inżynieria środowiska, ochrona środowiska, budownictwo bądź kierunki pokrewne, 3. znajomość zapisów ustawy o drogach publicznych, ustawy prawo budowlane, ustawy o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków, ustawy o samorządzie gminnym, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy kodeks postępowania administracyjnego.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Anna Wojtyczka
Nr telefonu:
327080918
E-mail:
[email protected]
Wymagane dokumenty:
Wymagane dokumenty i oświadczenia: 1. list motywacyjny podpisany przez kandydata oraz kwestionariusz osobowy, 2. kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, 3. kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje, 4. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy, 5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie w pracy w dziedzinach wskazanych w ogłoszeniu, 6. oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego, 7. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych, 8. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, 9. oświadczenie o przyjęciu do wiadomości informacji o przetwarzaniu danych osobowych w procesie rekrutacji, 10. wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawartych w ofercie pracy, innych niż wskazane w art. 221§ 1 Kodeksu pracy, do realizacji procesu rekrutacji. Wyżej wymienione oświadczenie powinny zawierać klauzulę następującej treści: Jestem świadomy/świadoma odpowiedzialności karnej za złożenie fałszywego oświadczenia. Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie do 1 grudnia 2025 r. 1) w formie elektronicznej na adres e-mail [email protected] lub skrzynkę ePuap/Bierun/SkrytkaESP wypełniając załączony formularz dostępny na stronie internetowej urzędu. Skany wymaganych dokumentów należy dołączyć w formie załączonego pliku, 2) w formie papierowej w Kancelarii Urzędu, lub za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski w Bieruniu, ul. Rynek 14, 43-150 Bieruń, z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Gospodarki Komunalnej. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Bieruniu po terminie, nie będą rozpatrywane. Termin uważa się za zachowany, jeśli oferta wpłynie najpóźniej w dniu wskazanym w ogłoszeniu. Wynik naboru zostanie opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznych Urzędu Miejskiego w Bieruniu oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu, niezwłocznie po przeprowadzonym i zakończonym naborze. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32 708 09 69. Postępowanie Rekrutacyjne przeprowadzi Komisja Rekrutacyjna. O terminie i miejscu postępowania kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie telefonicznie. Burmistrza Miasta
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, inny - https://bip.bierun.pl/praca/oferty-pracy/Nabor-do-Wydzialu-Gospodarki-Komunalnej/idn:16979

Zaloguj się przez Facebook