StPr/25/1799
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 400 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
https://bip.gliwice.eu/nabor-do-wydzialu-nadzoru-wlascicielskiego-nabor-nr-kd210462025na-2-termin-skladania-ofert-12-stycznia-2026-r
Osoba zatrudniona na oferowanym stanowisku będzie:
Obsługiwała sekretariat wydziału, w tym m.in.: rejestrowała, rozdzielała, przygotowywała i wysyłała korespondencję, wprowadzała i edytowała dane kontrahentów w Centralnej Kartotece Kontrahentów (CKK), dbała o zaopatrzenie i wyposażenie stanowisk pracy zgodnie ze zgłaszanym przez pracowników zapotrzebowaniem, zamawiała materiały biurowe i pieczątki, prowadziła ewidencję czasu pracy pracowników wydziału, rozliczała delegacje dyrektora wydziału, przygotowywała zgłoszenia udziału w szkoleniach pracowników wydziału.
Wspierała realizację zadania - nadzór nad spółkami z udziałem Miasta, w tym m.in.: kompletowała materiały zgromadzeń wspólników, statuty/umowy spółek, regulaminy/schematy organizacyjne spółek, regulaminy pracy rad nadzorczych, regulaminy zarządów, kompletowała dokumenty dotyczące rad nadzorczych spółek, prowadziła wykazy posiedzeń rad nadzorczych spółek komunalnych, listy kandydatów do rad nadzorczych spółek, listy kandydatów do zarządów spółek.
Oferta również dla osób z niepełnosprawnością.
Miejsce pracy:
Fredry 6, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI W GLIWICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- [Inne] : Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, politologia, prawo, socjologia. Znajomość ustawy o samorządzie gminnym.
Inne wymagania:
[Inne] : Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, politologia, prawo, socjologia. Znajomość ustawy o samorządzie gminnym.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Monika Cwynar-Wyczarska
Nr telefonu:
32 238 56 50
Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne należy składać do 12 stycznia 2026 r. Osobiście w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Gliwicach: w godzinach pracy Urzędu, lub po godzinach urzędowania w ramach dyżurów pełnionych przez pracowników Biura Obsługi Interesantów (przy ul. Zwycięstwa 21), we wtorki od godz. 16:00 do 18:00, w czwartki od godz. 17:00 do 18:00 oraz piątki od godz. 15:00 do 18:00. Za pośrednictwem: poczty na adres Urząd Miejski w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu, platformy e-PUAP, publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego lub poczty elektronicznej pod warunkiem, że wszystkie załączone dokumenty będą podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon

Zaloguj się przez Facebook