StPr/25/1395
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
5 400 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
https://bip.gliwice.eu/nabor-do-wydzialu-podatkow-i-oplat-nabor-nr-kd210312025po-2-termin-skladania-ofert-8-pazdziernika-2025-r
Osoba zatrudniona na oferowanym stanowisku będzie: Prowadziła postępowania z zakresu ustalania podatku od nieruchomości należnego od osób fizycznych w tym m.in.: weryfikowała poprawność danych składanych przez podatników w informacjach oraz w składanych do nich korektach, przeprowadzała kontrole podatkowe, oględziny nieruchomości, przygotowywała m.in. wezwania, postanowienia, decyzje, przygotowywała zawiadomienia do Urzędu Skarbowego na podstawie przepisów Kodeksu karnego skarbowego o popełnieniu przez podatników czynów zabronionych, archiwizowała dokumentację.
Obsługiwała podatników w tym m.in. wydawała formularze podatkowe i pomagała w ich wypełnianiu.
Oferta róznież dla osób z niepełnosprawnością
Miejsce pracy:
Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI W GLIWICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- [Inne] : Preferowane kierunki studiów: administracja, ekonomia, finanse, prawo. Znajomość aktów prawnych: ordynacja podatkowa - bez działu IIB, IIC, IIIA, IIIB, IIIC, VIII, VIIIA, IX, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych.
Inne wymagania:
[Inne] : Preferowane kierunki studiów: administracja, ekonomia, finanse, prawo. Znajomość aktów prawnych: ordynacja podatkowa - bez działu IIB, IIC, IIIA, IIIB, IIIC, VIII, VIIIA, IX, ustawy o podatkach i opłatach lokalnych.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Nr telefonu:
32 238 56 50
Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne należy składać do 8 października 2025 r. Osobiście w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Gliwicach: w godzinach pracy Urzędu, lub po godzinach urzędowania w ramach dyżurów pełnionych przez pracowników Biura Obsługi Interesantów (przy ul. Zwycięstwa 21), we wtorki od godz. 16:00 do 18:00, w czwartki od godz. 17:00 do 18:00 oraz piątki od godz. 15:00 do 18:00. Za pośrednictwem: poczty na adres Urząd Miejski w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu, platformy e-PUAP, publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego lub poczty elektronicznej pod warunkiem, że wszystkie załączone dokumenty będą podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 8 października 2025 r.