StPr/25/1581
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony
Wynagrodzenie:
od 5 400 PLN
brutto
Zakres obowiązków:
https://bip.gliwice.eu/nabor-do-wydzialu-promocji-i-komunikacji-spolecznej-nabor-nr-kd210382025kom-2-termin-skladania-ofert-12-listopada-2025-r
Osoba zatrudniona na oferowanym stanowisku będzie:
1. Kreowała i koordynowała kampanie informacyjne, akcje i projekty społeczne Miasta
Gliwice.
2. Współpracowała z wydziałami Urzędu i jednostkami miejskimi w zakresie polityki
informacyjnej.
3. Współpracowała ze środowiskiem zewnętrznym w zakresie projektów prowadzonych
przez Wydział Promocji i Komunikacji Społecznej.
4. Nawiązywała kontakty z otoczeniem m.in. społecznym, kulturalnym czy biznesowym
w ramach realizacji Strategii Marki i Komunikacji Marketingowej Gliwic.
5. Inicjowała kampanie komunikacyjne w kanałach informacyjnych miasta.
Oferta również dla osób z niepełnosprawnością
Miejsce pracy:
Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, powiat: m. Gliwice, woj: śląskie
Pracodawca:
URZĄD MIEJSKI W GLIWICACH
Liczba godzin pracy w tygodniu:
40
Wymagania konieczne:
- wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
- [Inne] : preferowane kierunki studiów: komunikacja społeczna, marketing, politologia, socjologia. Znajomość zasad języka polskiego oraz ustawy o samorządzie gminnym. Mile widziane będzie doświadczenie w zakresie tworzenia kampanii informacyjnych i promocyjnych oraz doświadczenie w kreowaniu wizerunku instytucji, firm i miejsc.
Inne wymagania:
[Inne] : preferowane kierunki studiów: komunikacja społeczna, marketing, politologia, socjologia. Znajomość zasad języka polskiego oraz ustawy o samorządzie gminnym. Mile widziane będzie doświadczenie w zakresie tworzenia kampanii informacyjnych i promocyjnych oraz doświadczenie w kreowaniu wizerunku instytucji, firm i miejsc.
Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy
Osoba do kontaktu:
Monika Cwynar-Wyczarska
Nr telefonu:
32 238 56 50
Wymagane dokumenty:
Dokumenty aplikacyjne należy składać do 12 listopada 2025 r. 1. Osobiście w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Gliwicach: w godzinach pracy Urzędu, lub po godzinach urzędowania w ramach dyżurów pełnionych przez pracowników Biura Obsługi Interesantów (przy ul. Zwycięstwa 21), we wtorki od godz. 16:00 do 18:00, w czwartki od godz. 17:00 do 18:00 oraz piątki od godz. 15:00 do 18:00. 2. Za pośrednictwem: poczty na adres Urząd Miejski w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice. Decyduje data wpływu oferty do Urzędu, platformy e-PUAP, publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego lub poczty elektronicznej pod warunkiem, że wszystkie załączone dokumenty będą podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem osobistym lub podpisem zaufanym. Decyduje data wpływu korespondencji do Urzędu.
Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: do 12 listopada 2025 r.

Zaloguj się przez Facebook