STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE ŚRODOWISKA

STANOWISKO URZĘDNICZE W WYDZIALE ŚRODOWISKA

Powiatowy Urząd Pracy w Wejherowie

Wymiar pracy
Pełny etat
Rodzaj umowy
Umowa o pracę na czas określony
Doświadczenie
Doświadczenie wymagane
Wynagrodzenie
5 800 - 6 700 PLN
brutto
Stawka miesięczna
 Drukuj ofertę
  • Polski

Opis

Numer:
StPr/25/2030

Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas określony

Wynagrodzenie:
od 5 800 do 6 700 PLN

Zakres obowiązków:
Zakres realizowanych zadań na tym stanowisku będzie następujący - prowadzenie spraw,
należących do kompetencji starosty, dotyczących przede wszystkim:
a) prowadzenie postępowań w zakresie wydania zezwoleń na prowadzenie działalności w zakresie
zbierania i przetwarzania odpadów,
b) prowadzenie postępowań w zakresie wydawania pozwoleń zintegrowanych oraz pozwoleń na
wytwarzanie odpadów,
c) prowadzenie identyfikacji potencjalnych historycznych zanieczyszczeń powierzchni ziemi, wraz
prowadzeniem ich wykazu
d) udzielania odpowiedzi na petycje,
e) udostępnianie informacji publicznej,
f) udostępnianie informacji o środowisku.


Miejsce pracy:
3 Maja 4, 84-200 Wejherowo, powiat: wejherowski, woj: pomorskie

Pracodawca:
Starostwo Powiatowe w Wejherowie

Liczba godzin pracy w tygodniu:
40

Wymagania konieczne:
  • wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: przyrodniczy
  • Wymagania niezbędne jakie powinny spełniać kandydatki/kandydaci: a) wykształcenie wyższe, preferowany kierunek przyrodniczy, b) minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej, c) znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego d) znajomość ustawy odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. e) znajomość ustawy Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. f) obywatelstwo polskie, g) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, h) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, 2.Wymagania dodatkowe: a) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym, b) znajomość ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, c) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej, d) znajomość przepisów ustawy o petycjach, e) predyspozycje: wnikliwość, staranność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, f) umiejętności zawodowe - znajomość zagadnień związanych z ochroną Środowiska g) prawo jazdy kat. B


Inne wymagania:
Wymagania niezbędne jakie powinny spełniać kandydatki/kandydaci: a) wykształcenie wyższe, preferowany kierunek przyrodniczy, b) minimum dwuletnie doświadczenie zawodowe w administracji samorządowej, c) znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego d) znajomość ustawy odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. e) znajomość ustawy Prawo Ochrony Środowiska z dnia 27 kwietnia 2001 r. f) obywatelstwo polskie, g) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, h) niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie, 2.Wymagania dodatkowe: a) znajomość ustawy o samorządzie powiatowym, b) znajomość ustawy o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko, c) znajomość ustawy o dostępie do informacji publicznej, d) znajomość przepisów ustawy o petycjach, e) predyspozycje: wnikliwość, staranność, samodzielność, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole, f) umiejętności zawodowe - znajomość zagadnień związanych z ochroną Środowiska g) prawo jazdy kat. B

Sposób aplikowania:
bezpośrednio do pracodawcy

Nr telefonu:
58 572-94-18

Wymagane dokumenty:
Należy złożyć następujące dokumenty: a) list motywacyjny, b) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie, c) kserokopie świadectw pracy, a w przypadku zatrudnienia zaświadczenie o zatrudnieniu d) kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach w przypadku ich posiadania, e) referencje i opinie z poprzednich miejsc zatrudnienia w przypadku ich posiadania, f) wypełniony kwestionariusz osobowy, według ustalonego wzoru, g) kopia zaświadczenia potwierdzająca niepełnosprawność w przypadku jej posiadania. Dokumenty określone w ogłoszeniu należy składać osobiście w Biurze Obsługi Interesantów (parter), w Wydziale Organizacyjnym Starostwa Powiatowego w Wejherowie przy ul. 3 Maja 4 lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres Starostwa (84-200 Wejherowo, ul. 3 Maja 4) w zamkniętej kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Wydziale Środowiska, w terminie do dnia 15.12.2025 r. włącznie. Termin uznaje się za zachowany, jeżeli dokumenty wpłynęły do Starostwa najpóźniej o godz. 15:30 dnia 15.12.2025r. Po upływie terminu, do złożenia dokumentów, zostanie ustalona lista kandydatów, którzy spełniają wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze. Z osobami z ww. listy zostanie przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna, a w przypadku znacznej ilości kandydatek i kandydatów zostanie przeprowadzony egzamin pisemny w formie testu Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej (www.bip.powiat.wejherowo.pl) oraz na tablicy informacyjnej Starostwa przy ul. 3 Maja 4. Kwestrionariuszosobowy stanowi załącznik do ogłoszenia. Wyjaśnień w sprawie naboru udzielała będzie pani Alicja Czajkowska Główny Specjalista w Wydziale Organizacyjnym nr tel. 572-94-18;

Sposób przekazania dokumentów:
Preferowane formy kontaktu: telefon
Dodano: 09.12.2025, 04:10
ID ogłoszenia: 362844
Udostępnij:
Dodano: 09.12.2025, 04:10
ID ogłoszenia: 362844

Zobacz inne oferty

Do góry